xSlvna schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.
Ze kunnen er zeker niks aan doen, en als de mussen van het dak vallen van de warmte, ja, dan 'mag' dat, maar niet als het in een langere broek goed vol te houden is. Het spijt me, maar ik vind het echt onsmakelijk uit zien.
Vandaag zelfs een paar gezien met broekjes waarbij de been-bil overgang te zien was (op een hogeschool ook nog...) en dan ook geen meiden met strakke billen.
Heb ook geen mooi gevormde benen (wel smal, met broek aan zijn ze mooi) en geen strakke kont, maar ik pas mijn kleding er wel op aan.
Jeetje, je hebt wel een probleem zeg.
Mensen moeten elkaar eens wat meer in de waarde laten. We zijn allemaal verschillend met onze eigen rondingen op welke plek dan ook. Het is zo jammer dat de maatschappij alleen maar een bepaald beeld wilt zien met de meest vreselijke dingen als gevolg hiervan.