dikke benen, toch een korte broek aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:03

Bhriseis schreef:
Danique, je kan sowieso niet plaatselijk afvallen :) Je kan op een bepaalde plek je spieren wel sterker maken, maar dan nog wil dat niet zeggen dat je op die plaats afvalt.

Ik zei het zoals ts het zei, had het beter tussen aanhalingstekens kunnen plaatsen ;)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:04

Ik draag graag een 3/4 legging en een tuniek. Heerlijk luchtig en geen schurende dijen. Of een jurk met een korte legging er onder.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:10

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.

Ze kunnen er zeker niks aan doen, en als de mussen van het dak vallen van de warmte, ja, dan 'mag' dat, maar niet als het in een langere broek goed vol te houden is. Het spijt me, maar ik vind het echt onsmakelijk uit zien.

Vandaag zelfs een paar gezien met broekjes waarbij de been-bil overgang te zien was (op een hogeschool ook nog...) en dan ook geen meiden met strakke billen.

Heb ook geen mooi gevormde benen (wel smal, met broek aan zijn ze mooi) en geen strakke kont, maar ik pas mijn kleding er wel op aan.

Straww_

Re: dikke benen, toch een korte broek aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:15

Het allerbelangrijkste is dat jij je er lekker in voelt :j En zoals xSlvna zegt, het ziet er niet mooi uit, maar dat komt omdat die meiden ervoor kiezen met de mode mee te gaan zonder te kijken of het hun staat. Kies lekker voor een short, maar dan een iets langere. Ik heb ook echt stevige benen, maar ik trek gewoon een korte broek aan.
Mijn favoriet, gewoon van spijkerstof. Zit verrukkelijk en ik ben blij met hoe hij zit :)
http://i62.tinypic.com/2db6l8o.png
http://i59.tinypic.com/2dvy8n.png

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:16

xSlvna schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.

Ze kunnen er zeker niks aan doen, en als de mussen van het dak vallen van de warmte, ja, dan 'mag' dat, maar niet als het in een langere broek goed vol te houden is. Het spijt me, maar ik vind het echt onsmakelijk uit zien.

Vandaag zelfs een paar gezien met broekjes waarbij de been-bil overgang te zien was (op een hogeschool ook nog...) en dan ook geen meiden met strakke billen.

Heb ook geen mooi gevormde benen (wel smal, met broek aan zijn ze mooi) en geen strakke kont, maar ik pas mijn kleding er wel op aan.

Jeetje, je hebt wel een probleem zeg. 8)7

Mensen moeten elkaar eens wat meer in de waarde laten. We zijn allemaal verschillend met onze eigen rondingen op welke plek dan ook. Het is zo jammer dat de maatschappij alleen maar een bepaald beeld wilt zien met de meest vreselijke dingen als gevolg hiervan.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:21

Gewoon doen, hallo je gaat toch niet oncomfortabel rondlopen voor anderen := Die zouden het ook niet voor jou doen hoor.

Slvna, ik vind het ook niet smakelijk als mensen in hun blote reet lopen. Maar een gewoon normaal, goed passende korte broek?

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:24

Er is niets mooiers dan meiden met een volgens-de-maatschappij-niet-perfect lichaam (maar dat heb je al wel héél erg snel i.m.o. en ik heb er dus ook één) gewoon aantrekken wat ze willen, mits in de goede maat/pasvorm. Meiden die zelfvertrouwen uitstralen zijn mooi! Ik zou zeggen kijk waar jij je prettig in voelt, dan is het toch goed?! :)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:24

Meestal is een dunne losse linnen broek veel frisser dan een korte broek! Zeker als je je daar niet comfortabel in voelt!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:36

xSlvna schreef:

Dan kijk jij toch de anderen kant uit 8)7

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:53

Ik heb ook niet de dunste benen, maar als het zo warm is draag ik ook gewoon een korte broek.
Gewoon een model kiezen waar je je goed in voelt en wat goed past!

En de mensen die zich er aan storen.
Die kijken dan maar de andere kant uit.

En in de 3 pagina's met reacties heb ik er pas 1 gezien van iemand die zich er aan stoort.
Dus ik denk dat het best mee valt hoe anderen er over denken :j

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:07

Ik vind hele korte broeken überhaupt (sommige, waarvan je de halve bips ziet) ordinair. Mooi lichaam of niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:12

Je hebt natuurlijk kort, en je hebt.... kort :+ Ik heb zelf wel korte broeken, van hotpants tot 3kwarts. Die laatste doe ik wel aan naar m'n werk, heb er nu ook eentje aan. Gewoon een nette driekwartsbroek. Bloesje erboven, ballerina's eronder en dan is het heel keurig hoor. En ik werk nog wel voor een bank :)) Mijn hotpants doe ik aan als de mussen gebraden op straat liggen én ik niet hoef te werken. Die mogen ook niet aan naar ons werk, net boven de knie is toch wel de max.

Ik heb zelf ook geen enorm slanke benen, maar trek rustig een korte(re) broek aan :j

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:28

Ik heb zelf ook geen satéprikker benen, maar draag gerust een korte broek of een jurkje/rokje met kortere legging ofzo.
Ik draag zelf geen hotpants, omdat ik het zelf niet mooi vind en dan mijn dijbenen langs elkaar schuren. Dat krijg je ook bij een jurkje zonder iets er onder. En dat voelt pas naar, van die schuur plekken.
Zelf heb ik wel tot op m'n knie, maar ook tot halverwege m'n bovenbeen.
Lekker aan doen waar jij je goed bij voelt.

Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zoveel moeite met mijn kleding had er wat van te zeggen.
Jij gaat toch geen persoonlijke sauna bouwen omdat iemand anders misschien wel jouw benen niet zo mooi vindt? :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:31

Berdien schreef:
Ik heb zelf ook geen enorm slanke benen, maar trek rustig een korte(re) broek aan :j

En dat is toch niet meer dan logisch! :)

Alsof we een volstrekt normaal kledingstuk moeten gaan beperken tot maar één enkel lichaamstype 8)7
Dat zou toch van de gekken zijn.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:33

Natuurlijk kun je makkelijk een korte broek aan, helemaal als het warm weer is. Op je werk zou ik hem niet te kort doen, dat vind ik meestal niet zo professioneel staan (+ die krengen kruipen altijd aan de binnenkant omhoog). Je kunt ook even googlen op plus-size shorts en kijken welke broeken je leuk vindt bij vrouwen met een vergelijkbaar figuur (of een keer mensen kijken vanaf een terrasje en beslissen wat je do's en don'ts vindt). Een beetje zelfvertrouwen en je goed voelen staat iedereen beter dan timide alles wegstoppen. Eigenlijk zouden we allemaal verplicht een avondje moeten gaan stappen in Zuid-Afrika, van die dames kunnen we wel wat leren :Y) . Mijn mond is daar wel een paar keer opengevallen.
Deze broeken vind ik bijvoorbeeld prima kunnen:
Afbeelding
http://www.thefashionline.com/wp-conten ... -women.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-t9JGY93DK3s/T ... G_1331.jpg
http://c.shld.net/rpx/i/s/i/spin/image/ ... n=1&qlt=85
http://www.wasabifashioncult.com/wp-con ... -Women.jpg
http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/cb ... 4332949000

Maar korter voor buiten werk om vind ik eigenlijk ook prima kunnen
http://stylishcurves.com/wp-content/upl ... 1037-1.jpg
http://www.wasabifashioncult.com/wp-con ... s-Size.jpg
http://slimages.macys.com/is/image/MCY/ ... _sharpen=1
http://www.littlelimedress.com/Portals/ ... 8694_n.jpg

Als je dit een beetje probeert te vermijden moet het goed komen
http://www.zigoti.com/wp-content/upload ... -size1.jpg

Je hebt altijd wel iemand die ergens een mening over heeft, maar zelfs de burka valt niet in de smaak dus met hen zou ik geen rekening meer proberen te houden.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:37

Ik vind alle mensen mooi, als ze zichzelf in de kleren die ze dragen ook mooi/fijn durven voelen. En al zou je 300 kilo zijn en in een korte broek formaatje billen-er-wel-onder-uit willen lopen, als jij dat fijn vind, gewoon doen! Zeker als je het gewoon in je eigen maat koopt. Waarom moeten we toch altijd een oordeel over een ander hebben? Kleding is ook maar kleding hoor. :)

Uiteraard zijn sommige kledingstukken bij bepaald niet gepast, maar dat geld voor mensen van elk formaat.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:30

xSlvna schreef:

Dat is dan helemaal JOUW probleem en niet dat van de mensen die die kleding dragen.
Er zijn ongetwijfeld ook nog genoeg mensen met een lelijk hoofd ijo, moeten die dan gewoon een zak over hun kop trekken zodat ze jou niet storen?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:44

Urielle, dat laatste zeg ik ook vaak als mensen het over andermans uiterlijk hebben.
Er wordt gevraagd om een mening en die geef ik, net zoals ik jongens met blond haar niet mooi vind (het haar dan), vind ik witte benen niet mooi en niet passende broekjes op flinke benen ook niet.

Iedereen moet toch doen waar die zin in heeft, maar ik vind zo rondlopen echt gewoon... nahja ik weet niet hoe ik het moet omschrijven... ongepast? Het is dan ook niet dat ik het walgelijk vind en/of er niet normaal naar kan kijken, absoluut niet, maar ik denk gewoon vaker "Hmm, een wat langer broekje had niet verkeerd gestaan". Ik vind gewoon dat je je een beetje kan aanpassen, ik ga ook niet half naakt lopen als mijn lichaam daar niet voor "gemaakt" is.

Ik zeg ook niet dat die mensen zich moeten schamen en daarvoor wat langers aan moeten...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:24

'Ongepast'? :=

Wat ben ik gelukkig met mezelf, dat ik dus echt niet wakker lig van dat soort nonsens en een normaal, realistisch zelfbeeld heb. Ja, ik zal wel eens hier wat putjes hebben en daar een rolletje, maar ik ben dan ook niet te bewerken met fotoshop :)* Als zwaardere mensen hun benen moeten bedekken wegens 'ongepastheid', zouden we beter boerka's gaan dragen. Dan zijn al die kipfiletjes, te kleine of te grote tieten en vrouwelijke vormen op de kont en een flubberbuikje zo weggestopt.

Ik vind een lange broek met dit weer pas iets om naar te kijken. Dan denk ik meteen: oh meid, waarom zou jij je lichaam nu zo verstoppen? Ik ben zelf ook zwaar geweest en durfde toen ook niet altijd korte broekjes aan. Ik vind zo'n lange broek met dit weer er echt vreemder uit zien dan die foto's hierboven van die knappe dames in shorts.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:32

Ik vind een broek tot net boven de knie eigenlijk niet mooi... maar goed dat ik mijn mening :P

Je kan wel een rokje aandoen tot net boven je knie, bij voorkeur een rokje die iets uitloopt. Daarin lijken je benen lang en dun.

Heb even op google het model gezocht:
Afbeelding

Als je je onzeker voelt over je benen is dit zeker een aanrader

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:38

Als ik mijn 'helaas' niet perfecte lichaam zou moeten bedekken had ik wel in een land waar burka's gedragen worden gaan wonen. Ik heb een buikje en dikkere bovenbenen met her en der een putje, en loop gewoon in jurkjes en bikini's omdat ik dat fijn vind in de zomer.

En dan kan het me geen hol schelen wat anderen vinden of denken. Ik ben tevreden met wie ik ben, hoe ik toon. Tuurlijk werk ik wel aan mijn lichaam, de rest is bijzonder goed gespierd maar lokaal afvallen gaat nou eenmaal niet. Onder dat dikkere laagje barst ik ook al van de spieren..

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:41

hetzelfde hier :') . Ik heb zeker geen maatje 36 :Y)
Ik heb gewoon van die donnerkebab dingen :')
De hele school loopt in korte broekjes, en ik in een lange broek haha :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:46

Jij mag best een korte broek aan, maar kies gewoon een korte broek uit die bij je figuur staat. dus pak er eentje met pijpen die niet strak zitten, maar die gewoon een beetje los hangen. en een niet te dunne stof die omhoogkruipt enzo.

een tuniekje met een legging is ook al veel 's zomerser als een broek. of gewoon een lange broek, maar een lichte kleur(bv wit of mintgroen ofzo)

Wat ik ook altijd heel mooi vind is een rok of jurk over de knie, je geeft aan dat niet makkelijk te vinden met werken, maar ik vind dat juist altijd netter als een korte broek.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:53

En vergeet de zelfbruinende crèmes niet! (Even googlen hoe je dat perfect aanbrengt :+ )

Bruine benen lijken veel slanker dan witte melkflessen :D

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:57

Ik heb brede heupen/bovenbenen maar ga daarvoor echt niet een lange broek aantrekken omdat een ander dat misschien 'ongepast' vind 8)7 gek zeg.
Wel ben ik van mening dat je kleding moet kopen die bij je figuur past. Ik zou bijvoorbeeld ook weer geen hotpants aantrekken met strakke pijpjes. Maar gewoon een normale korte broek tot halverwege mijn bovenbenen wil vaak nog wel lukken - soms nog in een maatje groter dan ik normaal heb zodat mijn benen niet te strak ingepakt zitten.

Niks mis mee hoor..