. Want dan is dat plots wel heel erg gewoon, dan zijn vriendschappen van mensen die 5 jaar verschillen nog heel gewoon...En ik denk niet dat jij tegen je vriendin gaat zeggen "joh, nu wil ik niet met je optrekken want die anderen vinden dat je te jong voor me bent, maar kom over tien jaar eens terug, dan kan ik wel je beste vriendin worden!"
.Als ik één ding geleerd heb uit mijn jeugd dan is het wel: Wees bij de mensen bij je graag bent, kies de vriendinnen uit die je zelf wilt hebben en wees gelukkig met hen. Ongeacht wat andere kinderen zouden vinden over met wie je wel en niet bevriend mag zijn. Als je eenmaal volwassen bent, wil terugblikken op een geweldige tijd die je hebt gehad met de beste vriendin die je maar kon inbeelden, niet met op een "ik deed maar alsof ik het allemaal leuk vond maar eigenlijk had ik met veel leukere vrienden kunnen optrekken"-tijd.

Inmiddels ben ik 24 en variëren mijn vrienden van 20 tot begin 30. Maar ik kan het ook nog steeds heel goed vinden met veel jongere mensen