Heel veel sterkte en beterschap. Hopelijk valt het volgende week mee en krijg je een beetje positief nieuws.
Dikke knuffel
maj0
Geplaatst: 15-05-14 17:02
Bah wat een pech heb jij zeg!
Weet precies wat het is hoor. Loop ook van het 1 na het andere.
hele dikke knuffel vanaf hier
Esaqar
Geplaatst: 15-05-14 17:12
Ah, dat is echt klote... ik hoop dat je dan nu alle 'ongelukken' in één keer hebt gehad en er van af bent. Man, ik dacht dat ik pech had met m'n 3 á 4 weken niet paardrijden, dat is niks vergeleken met dit. :B
Edit: Ik zat de hele tijd te staren naar m'n bericht en te denken van 'Ik vergeet iets...' maar nu weet ik het. Beterschap!
yashilha
Geplaatst: 15-05-14 17:54
MirandaFuego schreef:
KoudbloedKim schreef:
Miranda, we hebben ook nog dezelfde kleur! En hetzelfde been.
Na aper!
Maarten heeft ook veel haar. En Kim ook. Je valt gewoon op harige types!
Ten eerst beterschap en ten tweede hallo lotgenoot ...
Ik heb vandaag ziekenhuis gebeld voor een knieoperatie agv meerdere patella luxaties. De schade is intussen zo groot dat orthopeed en fysio geen heil meer zien in therapie. Het patellabandje en een spier zijn gescheurd en dit moet met operatie hersteld worden. Lang traject wordt het met 5 weken gips en daarna therapie.
Is dit niet aan jou voorgesteld na de eerdere luxaties? Wat is de reden van de luxaties, verkeerde stand of gewoon pech zoals ik ??
EngeltjeS
Geplaatst: 15-05-14 18:54
Lieve, Lieve Tineke!
Ik vind het zo onwijs rot voor je... Het ging zo lekker, zo fijn met je en dan nu dit.
Bij deze een hele grote knuffel en je weet me te bereiken he?
Rustig aan, hou je taai en geef aan wanneer je last/pijn hebt.
Elisa2
Geplaatst: 15-05-14 18:56
Helaas is het leven niet eerlijk...maar dit is wel heel zuur!!!
Heel veel sterkte en beterschap!
SWP
Geplaatst: 15-05-14 21:06
Woonde ik maar dichtbij, maar helaas, voor nu: xxx kop op dame, extra geduld nu nodig, je mooie plannen uitstellen helaas, maar alles opschrijven die komen later! Misschien kan je nog meer plannen er bij verzinnen.
Wat vervelend Ben je net weer lekker bezig na een lang revalidatietraject krijg je dit op je dak
Heel veel beterschap inderdaad
Lau
Geplaatst: 15-05-14 21:10
Zullen we anders met een groep bokkers de leuke dingen naar haar brengen als een spelletjes middag ofzo. Als tinieke dat goed vind
NathalietjeB
Geplaatst: 15-05-14 21:17
tineke tineke tineke waarom over komt jou toch altijd al die narigheid.. je was juist weer op de goeie weg aan t gaan en zag alweer prachtige foto's van jou en kim en je vriend en dan weer gaat t fout hoeveel ongeluk kan je hebben ik hoop echt voor jou dat de wind nu eens anders gaat waaien en dat je na al deze ellende eens mag gaan genieten van alles
Izep
Geplaatst: 15-05-14 21:20
Sommige mensen lijken wel voor de pech geboren, en daar ben jij er één van! Heb jij weer zeg. Heel veel sterkte en ik zou die telefoon maar gauw inruilen voor een ander want deze brengt ongeluk.
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en de steun. Positief blijven is heel belangrijk. Sorry dat ik jullie niet allemaal bijlangs ga, maar ik waardeer elke reactie heel erg!
Ik hoop ook dat dit het laatste slechte nieuws is voor lange tijd.
Ibonn: dat klinkt ook niet fijn! Jij ook veel sterkte gewenst. Bij mij zijn de luxaties veroorzaakt doordat mijn knie een rare draai maakte in combinatie met toen nog 50kg zwaarder zijn.
Devica, grote knuffel terug, hopelijk gaat het met jou ook weer beter, zowel fysiek als in je koppie, Athos werkt daar vast goed aan mee.
'SWP', dat is een goed idee.
Apple, gelukkig heb ik nog wel contact daar.
Irtje_: Dat hoeft echt niet hoor, maar ik vind het wel een heel lief idee.
De pijn is nog steeds heftig en ik heb net gevraagd of Kailey, die vorig weekend foto's heeft gemaakt, er een paar wil sturen, maar nu heb ik zoiets van,'ik zie Kim liever helemaal niet, dan heb ik ook minder verdriet dan alleen maar naar een plaatje kunnen staren en er niet naartoe kunnen.'