Wij hebben 6 maanden terug een koopwoning gekocht, spot goedkoop, beste tijd van het jaar, 30m diepe tuin met uitzicht op polder, het is wel een tussenwoning maar met mogelijkheid om grond te kopen achter ons huis en een
op te doen hihi. Per 1 juni gaan wij samenwonen, mijn vader heeft bijna heel het huis voor ons verbouwd, we wonen ongeveer 15 min van me ouders vandaan
de beneden verdieping is helemaal af maar boven is alleen de badkamer klaar, de slaapkamers en hal komen tot eind dit jaar wel af! (nu is het net een houthakkers hut
)later zijn we van plan om het dak te doen, de gevels en uiteindelijk ooit de tuin.
keuken hebben we aangeschaft van de IKEA, echt top!
alle apparatuur (oven, vaatwasser, vries en koelkast, elektrisch kookplaat, magnetron etc)
keuken is 4m lang (over een rechte wand helemaal) en kostte ons maar 2500,-!!
Als iemand een goedkope moderne keuken zoekt moet je echt daarheen... kwaliteit is ook echt goed hoor, iedereen die ik ken heeft er al 8 jaar een en geen vlek of beschadiging te zien.
wel het nadeel is dat je het zelf in elkaar moet monteren, mar dat is niet zo moeilijk.. zelf ik kan dat
verder voor het schoonmaken ipv dweilen raad ik een stoomstofzuiger aan, die stoomt je vloer en haalt alle viezigheid die je zelfs niet ziet met de dweil eruit... super oplossing en snel.
en als je nog elektriciteit moet doen: koop LED spotjes bij vidaxl (als je spotjes wilt) want die kosten niks daar en vreten 0.0% stroom
voor vragen over hoe we alles geregeld hebben of qua verbouwing hoor ik het graag!
Veel succes in jullie woning / studio / appartement iedereen!
Je kan ze wel laten monteren, niet? Tegen meerprijs uiteraard.... 

Fijn als in elk geval beneden alles klaar is, boven komt dan vanzelf wel en komt als het goed is toch niet snel iemand anders. Het dak en de gevels gaan jullie dan nog isoleren of?
Ik wil altijd weer iets wat niet te koop is

maar dacht meld me toch gewoon vast haha 
) gekocht!
komen te hangen. In de slaapkamer heb ik heel gaaf behang dus is ook al lekker aangekleed. Alleen voor het kantoortje moet ik nog even wat leuks verzinnen