hebben jullie al een naam voor de baby??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

benangelique schreef:Als iemand 39 is krijgt ze die vraag toch ook nietomdat ze te oud zou zijn? Ts is duidelijk blij met haar kindje en dat is wat telt
Je zult er maar te laat achter komen en dat het niet welkom is.

Leandra schreef:Gefeliciteerd!
Ik ben nu 16,5 week zwanger en 31 jaar.
Ik wilde wel jong moeder worden, maar op dat moment kwam mijn nichtje in huis en werd ik pleegmoeder. Toen mijn nichtje weer naar haar moeder ging en wij, 2 jaar later, er klaar voor waren om aan kinderen te beginnen lukte het niet.
Een half jaar nadat we ons hadden voorbereid op een leven zonder kinderen werd in spontaan zwanger.
Kans was erg klein omdat zowel mijn man als ik sterk verminderd vruchtbaar zijn/waren.
gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan samen
, maar ik ben 28 jaar en 20 weken zwanger van ons 2de bengeltje
. Ik heb al een zoontje rondlopen van net 2 jaar
.benangelique schreef:KimD schreef:Ach wat leuk! Ben nu 22 en zou ook zo een kindje willen.![]()
Was het gepland?
Wat voegt het toe om het antwoord op deze vraag te weten?
Vaak is zo'n kind niet gepland op deze leeftijd, wat ook blijkt uit het antwoord van TS. Als het nu wél gepland was had ik gevraagd waarom ze ervoor gekozen had op deze leeftijd, maar dat had dan vast ook niet gemogen hè? Helemaal niks met vooroordelen of wat dan ook te maken, gewoon de beweegredenen ervan. Ik wil ook graag jong moeder worden.