Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
blijft staan dat t van ts vreemd is dat ze hetgeen dat ze gehouden heeft niet tijdig heeft betaald. Sammie schreef:Nelly heeft daarin geen enkele andere keuze, immers betalen voor iets dat je niet hebt afgenomen hoeft miet. Tenzij je rijkelijk laat met terugzenden bent, maar dat is nu niet aan de ordeblijft staan dat t van ts vreemd is dat ze hetgeen dat ze gehouden heeft niet tijdig heeft betaald.
Sammie schreef:nee dat is onjuist. er moet 1x een brief verstuurd worden, dan een aanmaning en daar mogen idd al kosten bij gerekend worden. Pas dan mag het naar het incassobureau.
Jolien87 schreef:Ben ik de enige die het antwoord van Nelly onprofessioneel vind overkomen?
Daarnaast: een bedrijf gaat echt niet zomaar rekeningen crediteren wanneer ze de retourzending (nog) niet binnen hebben gekregen. Ik vind het dus maar een rare gang van zaken.
Sammie schreef:Als ik het goed begrijp heeft Fa-med incassokosten berekend bij hun aanmaning en dat mocht niet. Incassokosten doorrekenen mag pas als je ook daadwerkelijk incassokosten hebt gemaakt. Famed is in het ongelijk gesteld en moet de kosten van het proces dragen.
(die gequote is
)