Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hier ook en als we dan bv. een avond even niet samen zijn (en doordat we beide nog thuis wonen ook niet samen in slaap vallen) kan ik hem zo ontzettend missen, soms nog meer dan dat hij in het buitenland zit. Daar snap ik mezelf dus echt niet in.....
Kerst, verjaardagen etc.LizzyLover schreef:Bij ons is het punt dat we ook nog eens beide heel anders in de relatie staan.. Hij kan heel makkelijk alles achter zich laten zonder het te missen, maar ik mis hem bijvoorbeeld wel als hij weg is en vind dat ook erg moeilijk.
Aan dingen alleen doen heb ik nog niet eens gedachtKerst, verjaardagen etc.
Ik hoop zo dat ik er wel aan kan wennen, al heb ik wel aangegeven dat als hij dit werk blijft doen ik terug wil verhuizen naar mn oude woonplaats, of iig richting daar. Maar dan zitten we weer dat we 6 jaar moeten wachten, dan zit zijn zoontje op de middelbare en kan ie reizen per OV.
Nessah, hoop voor jullie dat je man/vriend een leuke baan aan wal vind!
Hij begrijpt nu dus wel wat er zo gezellig en leuk aan is. Dat scheelde er in het begin nog weleens aan. 
friesam schreef:Natuurlijk vind ik het fijn als hij er is, maar normaal kan ik smorgens bijv in een half uur ontbijten aankleden en naar mijn werk. Nu al 2 dagen dat ik geen tijd meer heb voor ontbijt. Moet opeens badkamer delen enz.
Ja, echt samen vrij zijn wij in het weekend alleen, want ik werk ook gewoon fulltime.. Maar de rederij laat ze haast nooit in het weekend thuis komen, want op zondag mogen ze niet uit.. Dus dat is wel echt jammer! Nessah schreef:friesam schreef:Natuurlijk vind ik het fijn als hij er is, maar normaal kan ik smorgens bijv in een half uur ontbijten aankleden en naar mijn werk. Nu al 2 dagen dat ik geen tijd meer heb voor ontbijt. Moet opeens badkamer delen enz.
Ja, ik zeg alleen dat ik mij persoonlijk totaal niet er in kan vinden. Sowieso zijn er onderling geen irritaties en ik sta nu inderdaad ook eerder op, zo dat wij allebei kunnen douchen etc voor dat ik ga werken.. Maar ik vind het heerlijk, samen ontbijten en kletsen.. Ik herken mij gewoon niet in de uitspraken dat mensen zich irriteren, of dingen vervelend vinden als hij thuis is. Maar ik herken mij ook niet in mensen die zeggen dat ze het prima vinden als hij weer weg gaat ( want geen gezeur en paarden kunnen doen savonds etc). Ik vind alles gewoon veel leuker als hij thuis is, dus elke dag eerder thuis is voor mij reden voor een feestje
Dat vind ik dus helemaal NIET leuk, want dan mis ik hem gewoon en ga ik mezelf snel vervelen. Dus dan maak ik een lange wandeling ofzo.
Nu zijn wij ondertussen ook bijna 11 jaar samen, wellicht dat dit verschil maakt.