Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben zelf helaas ex militair (bezuinigingen
) DebjeDopje schreef:Wauw Polivy, mooie woorden!
De broer van mijn vriend zit eveneens bij de Landmacht. Hij had echter een vriendin met een íets andere instelling. Iedere keer als hij op oefening moest, gaf ze aan of ze niet wist of ze het wel vol zou houden om hem zo lang niet te zien. Heeft ook niet lang stand gehouden daarna..
Romyv schreef:Wat zuur! Ik dacht dat er vooral burgers uit gegaan waren en juist het uitvoerend personeel bespaard is, tenminste bij de reorg s die ik gedanan heb... Wat doe je nu?
Wellicht dat het per onderdeel scheelt ? BootsScoot schreef:Mondy ff off topic maar gaaf profiel!
!!Romyv schreef:Uhm nee, dat was de nummers fixus; overschot aan overste en burgers in de staf eruit, core business beschermen... Met tijdelijke overeenkomsten lag hier iets anders, et niet hoe dat zat bij militairen. Anyway, heel zuur! Was echt je droom job of niet?
Mis het ook heel erg
Maar ben al blij dat ik er toch zoveel jaren heb kunnen genieten !

) en ik zou het niet anders willen.
dat mijn lief zomaar een weekend moest werken terwijl we een feest hadden waar we maanden naar uitgekeken
) en daar zal hij 4 maanden zitten. Zijn er mensen die vriendlief/manlief daar hebben zitten? Of die daar heen zijn geweest?
In december zijn we alweer 6 jaar samen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder veel minder moeite had met zijn oefeningen. Dat ik soms kwaad was op defensie herken ik overigens wel (alle 'belangrijke' feestjes zoals trouwerij van een vriendin e.d. heeft hij gemist door oefeningen oid
) Maargoed, ook dat went