Zalando modellen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tinkermiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:46

.
Laatst bijgewerkt door tinkermiep op 09-05-14 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Carolienn_

Re: Zalando modellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:47

ik zit ff goed op de site te kijken, maar vind eigenlijk alle foto's niet echt aantrekkelijk met en zonder modellen.. haha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:48

Carolienn_ schreef:
Dan nog hebben ze in de shows dikke c en op foto's. ik heb normaal ook b maar met zo'n bh echt dik een cupmaat groter.

ik vind zalando ook geen fijne online shop btw. dus zou inderdaad goed kunnen dat dat onbewust door de modellen komt. alleen voor schoenen..

maar als ze de kleding niet passend maken dan ligt het toch niet aan het model? maar aan de kleding?

Doutzen kroes: 89-62-93

Wil je nog steeds beweren dat de informatie op internet dat Doutzen een B-cup heeft niet klopt?

Ik heb in het echt D/E, en die heb ik nog steeds als ik een push up draag... :+ Het lijkt misschien meer, maar het is niet meer... Dus ik weet niet hoe jij er bij komt dat een BH jouw borsen groter kan maken? Dat kan gewoon niet. :+ Gezichtsbedrog. Je borsten worden er alleen maar mooi in gevormd.

En als ze kleding niet passend maken ligt het niet aan het model en niet aan de kleding, maar aan Zalando die er geen moeite voor doet om de kleding passend te maken.
Ik weet dat de kleding op mij heel anders lijkt, daarom leg ik het probleem bij het bedrijf in mijn eerste post, maar het model wordt gekozen door Zalando. Dus ligt het probleem zéker niet aan de kleding.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:48

suussuus76 schreef:
Modellen? Bijeengeraapt zooitje fotosjop zul je bedoelen. ik weet niet of ik een foto uit de catalogus mag plaatsen maar hier komt ie:

[ Afbeelding ]

Wooow... das niet écht he??

tinkermiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:51

|(
neee, echt niet!
maar nu heb ik zojuist perongeluk mijn post verwijderd...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:52

Winged schreef:
Nja Zalando en fijne kleding... Neuh...

Maar ik blijf erbij: Kleding bestellen pakt vaak anders uit dan dat je verwacht. En dat ligt an sich niet aan het model.

Zalando is een bedrijf.
Ik mag graag kleding van Vila dragen, Even & Odd is leuk, Esprit, Little Mistress, Mexx, Mint & Berry, Supertrash. Paar merken die je ook gewoon in een willekeurige winkelstraat kan vinden en wat volgens mij ook nog behoorlijk betaalbaar is voor de gemiddelde Nederlander.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 14:53

suussuus76 schreef:
|(
neee, echt niet!
maar nu heb ik zojuist perongeluk mijn post verwijderd...

Per ongeluk met opzet?

Als dát de mode wordt, loop ik liever de hele dag in rijkleding. Stuk modieuzer en aantrekkelijker :')

tinkermiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:55

perongeluk, omdat ik dacht dat ik de link van de foto niet goed geplaatst had... maar gelukkig ben ik gequote!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:56

suussuus76 schreef:
perongeluk, omdat ik dacht dat ik de link van de foto niet goed geplaatst had... maar gelukkig ben ik gequote!

Zonder foto link XD

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:57

ASOS heeft een plus size kledinglijn. Al vind ik die modellen eerder stevig dan plus size. :=

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:01

Janine1990 schreef:
Carolienn_ schreef:
Dan nog hebben ze in de shows dikke c en op foto's. ik heb normaal ook b maar met zo'n bh echt dik een cupmaat groter.

ik vind zalando ook geen fijne online shop btw. dus zou inderdaad goed kunnen dat dat onbewust door de modellen komt. alleen voor schoenen..

maar als ze de kleding niet passend maken dan ligt het toch niet aan het model? maar aan de kleding?

Doutzen kroes: 89-62-93

Wil je nog steeds beweren dat de informatie op internet dat Doutzen een B-cup heeft niet klopt?

Ik heb in het echt D/E, en die heb ik nog steeds als ik een push up draag... :+ Het lijkt misschien meer, maar het is niet meer... Dus ik weet niet hoe jij er bij komt dat een BH jouw borsen groter kan maken? Dat kan gewoon niet. :+ Gezichtsbedrog. Je borsten worden er alleen maar mooi in gevormd.

En als ze kleding niet passend maken ligt het niet aan het model en niet aan de kleding, maar aan Zalando die er geen moeite voor doet om de kleding passend te maken.
Ik weet dat de kleding op mij heel anders lijkt, daarom leg ik het probleem bij het bedrijf in mijn eerste post, maar het model wordt gekozen door Zalando. Dus ligt het probleem zéker niet aan de kleding.

uh wow? ik zeg nergens dat het niet klopt dat doutzen een b heeft dat geloof ik zeker.
ik zeg alleen als je naar de foto's en shows van Victoria secret kijkt dat het daar lijkt dat ze grotere borsten hebben. en dat komt door die bh's. ik koop daar geen bh's omdat ik niet de illusie wil wekken dat ik een grote c heb, ipv een b :') er zit echt een goeie vulling in die bh's hoor..
ik bedoelde het alleen als voorbeeld ;)

https://www.google.co.uk/search?q=doutzen+kroes+victoria%27s+secret&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=d9FsU9y0CqSh7AbIz4HICQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1R5EzOBbUhUinM%253A%3BhVjxdofPIDPS0M%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-Ij_a6XsfPnE%252FUYxu_KWK75I%252FAAAAAAABX0c%252FF3a100mBx7E%252Fs1600%252FDoutzen%252BKroes%252Bfor%252BVictorias%252BSecret%252BLingerie%252BMay%252B2013-153.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.smartologie.com%252F2013%252F05%252Fdoutzen-kroes-for-victorias-secret-may_30.html%3B760%3B1024

dit ziet er voor mij niet uit als een b. maar dat mag ik vinden lijkt mij ;)

het probleem ligt niet aan de kleding en aan het model, maar dus aan het bedrijf indeed.
zoals ik al zei, ik vind eigenlijk geen een foto aantrekkelijk en gaat mijn voorkeur dus uit naar sites zoals asos etc. omdat daar naast de foto's een complete 'handleiding' welke maat je moet hebben.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:05

TinekeHorses schreef:
ASOS heeft een plus size kledinglijn. Al vind ik die modellen eerder stevig dan plus size. :=

Maar dat is omdat het tegenwoordig redelijk geaccepteerd is om ronduit te dik te zijn. Het niet accepteren om te dik/dikker te zijn, daar ligt de taboe tegenwoordig op.

En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die te dik zijn door ziekte, want die zijn er ten opzichte van mensen die gewoon verkeerd eten/te weinig sporten niet zo heeeel erg veel.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:07

Janine1990 schreef:
BaileyMix schreef:
Ik vind dat bij modellen horen, twee erwtjes op een plankje :Y) En zou het juist verschrikkelijk irritant vinden als ze opeens veel gebruik gaan maken van plussize modellen.

Topmodellen hebben niet vaak twee erwtjes op een plankje.
Kijk maar naar Victoria's Secret modellen... Doutzen Kroes even opgezocht, heeft een B cup.

Kijk ook maar eens naar de vereisten voor modellen:
http://www.dutchmodelinfo.nl/vereisten

Knap als je met deze verschillen tussen taille en borstomvang geen borsten hebt...

Dan neem je me ook wel een merk :D Victoria's Secret is natuurlijk een lingeriemerk, nogal logisch dat die modellen dan wel een beetje rondingen hebben. Al zijn er ook een hoop bij waar het echt bij mee (of tegen) valt hoor, echt grote maten zijn het niet. En natuurlijk wordt er eea opgepusht.
Maar catwalkmodellen voor fashionshows zijn vaker gewoon smal en plat.

Daarnaast zegt taille en borstomvang niet zoveel. Je kan natuurlijk ook een brede borstkas hebben, het hangt maar net van de verhoudingen af.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:07

Janine1990 schreef:
TinekeHorses schreef:

Maar dat is omdat het tegenwoordig redelijk geaccepteerd is om ronduit te dik te zijn. Het niet accepteren om te dik/dikker te zijn, daar ligt de taboe tegenwoordig op.

En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die te dik zijn door ziekte, want die zijn er ten opzichte van mensen die gewoon verkeerd eten/te weinig sporten niet zo heeeel erg veel.

Aanleg, ik kan sporten wat ik wil wordt sterker en krijg meer spieren maar als er 5 kilo af is in een jaar wordt je redelijk moedeloos.
Dus heb mij er bij neergelegd

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:09

Janine1990 schreef:
suussuus76 schreef:
Modellen? Bijeengeraapt zooitje fotosjop zul je bedoelen. ik weet niet of ik een foto uit de catalogus mag plaatsen maar hier komt ie:

[ Afbeelding ]

Vreemde foto, komt ook doordat het een broek is waarbij ze de handen in de zakken steekt :+

Janine1990 schreef:
Ik mag graag kleding van Vila dragen, Even & Odd is leuk, Esprit, Little Mistress, Mexx, Mint & Berry, Supertrash. Paar merken die je ook gewoon in een willekeurige winkelstraat kan vinden en wat volgens mij ook nog behoorlijk betaalbaar is voor de gemiddelde Nederlander.

Dan kijk je toch op de websites van die specifieke merken? Iets meer moeite, maar geen zalando ;)

In mijn geval, 4x besteld bij Zalando en ook 4x teruggestuurd. Verschillende merken en de stoffen vond ik allemaal 10x niks.

Verder, waar de taboe op ligt is niet het 'boven gemiddeld' zijn qua lichaam. Als dunner persoon (die dan wel veel sport, maar wel de hele dag door eet) moet ik mijzelf wekelijks verdedigen over mijn lijf. Van wie ik de verwijten krijg? Juist de mensen die 'boven gemiddeld' zitten qua lichaamsgewicht. Dus ja, het mes snijdt aan twee kanten ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:11

Carolienn_ schreef:
uh wow? ik zeg nergens dat het niet klopt dat doutzen een b heeft dat geloof ik zeker.
ik zeg alleen als je naar de foto's en shows van Victoria secret kijkt dat het daar lijkt dat ze grotere borsten hebben. en dat komt door die bh's. ik koop daar geen bh's omdat ik niet de illusie wil wekken dat ik een grote c heb, ipv een b :') er zit echt een goeie vulling in die bh's hoor..
ik bedoelde het alleen als voorbeeld ;)

https://www.google.co.uk/search?q=doutzen+kroes+victoria%27s+secret&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=d9FsU9y0CqSh7AbIz4HICQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1R5EzOBbUhUinM%253A%3BhVjxdofPIDPS0M%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-Ij_a6XsfPnE%252FUYxu_KWK75I%252FAAAAAAABX0c%252FF3a100mBx7E%252Fs1600%252FDoutzen%252BKroes%252Bfor%252BVictorias%252BSecret%252BLingerie%252BMay%252B2013-153.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.smartologie.com%252F2013%252F05%252Fdoutzen-kroes-for-victorias-secret-may_30.html%3B760%3B1024

dit ziet er voor mij niet uit als een b. maar dat mag ik vinden lijkt mij ;)

Moet je even je vorige post lezen.
Daar schrijf je letterlijk: "Ik heb normaal ook B, maar met zo'n BH echt dik een cupmaat groter."
Je zegt gewoon dat je cupmaat groter wordt door een BH.

De foto van Doutzen die je plaatst in de link, vind ik ook niet lijken alsof ze een grotere cupmaat heeft. Zo zagen die van mij er ook uit toen een B had en een slimme BH aantrok. Had ik nog steeds een B.
En dat is PRECIES waar BH's voor zijn... Mooier maken en/of afvlakken waar nodig.
Ik zie niet in waarom je je pluspunten niet mag en/of wilt benadrukken omdat het een illusie is.

Carolienn_ schreef:
het probleem ligt niet aan de kleding en aan het model, maar dus aan het bedrijf indeed.
zoals ik al zei, ik vind eigenlijk geen een foto aantrekkelijk en gaat mijn voorkeur dus uit naar sites zoals asos etc. omdat daar naast de foto's een complete 'handleiding' welke maat je moet hebben.

Maar dat interesseert mij niet. Ik ben gewoon benieuwd of ik de enige ben die Zalando modellen niet de juiste modellen voor de kleding vind. En of iemand hier toevallig een ander idee heeft over de filosofie van Zalando.
Als ik op zoek zou zijn naar handigere sites, zou ik daar wel om vragen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:12

Lijkt me logisch dat ze bedoelt dat ze groter lijken.... ze worden heus niet ineens op magische wijze groter... :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:13

Fiffill schreef:
Lijkt me logisch dat ze bedoelt dat ze groter lijken.... ze worden heus niet ineens op magische wijze groter... :')

-O- naaaaaaah

*grote teleurstelling* :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:15

lrtj_ schreef:
Aanleg, ik kan sporten wat ik wil wordt sterker en krijg meer spieren maar als er 5 kilo af is in een jaar wordt je redelijk moedeloos.

Nee, daar geloof ik niet meer in.
Ondanks dat ik minstens 10 kilo kwijt wil, weiger ik te geloven dat het voor mij aanleg is.
Já, ik zal nooit superslanke bovenbenen krijgen in verhouding. Maar er kan genoeg van mijn dijen af. Als ik er maar hard genoeg voor werk. Van mijn dijen alleen kan ik al wel 10 kilo af krijgen volgens mij :P
Maar dan helpt het niet om de hele dag vrolijk frisdrank te drinken.

Lees maar eens het boek: Het geheim van slanke mensen.
Het kwartje zal niet meteen vallen, maar wat er in staat zijn eigenlijk alleen maar waarheden. Die je zelf weliswaar ook zou kunnen bedenken, maar die op deze manier even beter binnen komen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:16

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:19

Winged schreef:
Janine1990 schreef:

Vreemde foto, komt ook doordat het een broek is waarbij ze de handen in de zakken steekt :+

Janine1990 schreef:

Dan kijk je toch op de websites van die specifieke merken? Iets meer moeite, maar geen zalando ;)

In mijn geval, 4x besteld bij Zalando en ook 4x teruggestuurd. Verschillende merken en de stoffen vond ik allemaal 10x niks.

Verder, waar de taboe op ligt is niet het 'boven gemiddeld' zijn qua lichaam. Als dunner persoon (die dan wel veel sport, maar wel de hele dag door eet) moet ik mijzelf wekelijks verdedigen over mijn lijf. Van wie ik de verwijten krijg? Juist de mensen die 'boven gemiddeld' zitten qua lichaamsgewicht. Dus ja, het mes snijdt aan twee kanten ;)

Oooh ja joh, dat doe ik dus meestal ook :P Wehkamp heeft vaak goede modellen, naar mijn idee...
En veel in de winkels van die merken kijken, maar ik ben niet zo'n winkelmeisje, aangezien ik niet de hele dag met een teleurstelling rond wil lopen _O-

Mijn ervaringen met bestellen bij Zalando zijn ongeveer hetzelfde als die van jou :') Maar sinds ik weet dat ze zo met hun personeel op de werkvloer omgaan, bestel ik er ook liever niet meer.

Oooh daar zie ik ook absoluut een taboe op liggen! Lijkt me echt vreselijk om dun te zijn! Niet omdat ik het niet mooi vind, maar om het commentaar dat je vandaag de dag kan verwachten. Bah.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:19

Janine1990 schreef:
lrtj_ schreef:

Nee, daar geloof ik niet meer in.
Ondanks dat ik minstens 10 kilo kwijt wil, weiger ik te geloven dat het voor mij aanleg is.
Já, ik zal nooit superslanke bovenbenen krijgen in verhouding. Maar er kan genoeg van mijn dijen af. Als ik er maar hard genoeg voor werk. Van mijn dijen alleen kan ik al wel 10 kilo af krijgen volgens mij :P
Maar dan helpt het niet om de hele dag vrolijk frisdrank te drinken.

Lees maar eens het boek: Het geheim van slanke mensen.
Het kwartje zal niet meteen vallen, maar wat er in staat zijn eigenlijk alleen maar waarheden. Die je zelf weliswaar ook zou kunnen bedenken, maar die op deze manier even beter binnen komen.

Mmm klinkt als een goede optie

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:20

Fiffill schreef:
Wat betreft Doutzen: hier kan je het zien. Zonder bh :D
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... naakt-1036

Dat zijn gewoon normale borsten. Geen erwtjes op een plankje.

Nog even over je vorige post, kwam zoveel tussendoor ineens!
De modellen die bij Victoria's Secret zitten, zijn allemaal elders ontdekt. Dus met hun borsten.

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:22

Fiffill schreef:

precies :')

en als het bij mij wel een cupmaat groter lijkt kan dat toch? (ik heb het hier over VS bh's) verschilt bij iedereen.
bij 'normale' push up bh's heb ik dat niet. en VS heeft extreme push ups vind ik.

@janine1990 dat het je niet intereseert is iets anders.. ik zeg alleen als voorbeeld welke site ik dan juist wel fijn vind. en ik heb mijn filosofie al uitgelegd. en daar ben je in geinteresseerd zeg je dus je hoeft niet zozeer fel te reageren. ;)
en daarbij ben ik het verder met je eens want zalando werkt voor mij ook niet, zoals ik al zei

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:23

Janine1990 schreef:
Fiffill schreef:
Wat betreft Doutzen: hier kan je het zien. Zonder bh :D
http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... naakt-1036

Dat zijn gewoon normale borsten. Geen erwtjes op een plankje.

Nog even over je vorige post, kwam zoveel tussendoor ineens!
De modellen die bij Victoria's Secret zitten, zijn allemaal elders ontdekt. Dus met hun borsten.

Ik zeg ook niet dat ze klein zijn, maar ik vind dat een aantal VS modellen vrij weinig rondingen hebben (dan heb ik het dus niet alleen over borsten)... ik zou zelf wat anders uitkiezen voor een lingeriemerk... :P