Konstantine schreef:Ewona schreef:Mijn eigen moeder kan ik jammer genoeg niets meer geven, ze is 19 jaar geleden gestorven.
Maar ik heb een aantal mensen die ik dan wel kan verwennen :
- Schoonzus die geen kinderen heeft, maar wel elke week op vrijdag onze kinderen komt halen, zodat we een vrije avond hebben : Een boek van het programma Rock & Roll. (ze is daar gek van)
- Schoonmoeder die bloemen fan is : mandje met mooie bloemen.
- De vriendin van mijn papa, zij kookt graag : een leuk boek waar je zelf je "home made" recepten in kan schrijven. Ziet er erg leuk uit. Ze krijgt er ook nog een bloemetje bij omdat ze zo goed voor mijn (ondertussen zieke papa) zorgt.
- De mevrouw van mijn oude verzorgpaard ... leerde ik 36 jaar geleden kennen door haar paard. Ze kon geen kinderen krijgen en was heel blij met mijn gezelschap. Ik kom er nog steeds, minstens 4 keer per week en voor mijn gevoel is ze nu mijn "moeder". Ze behandelt onze kinderen ook als haar kleinkinderen, erg leuk. : Omdat ze ook een bloemen fan is, krijgt ze een mooie pot bloemen voor buiten, daar heeft ze altijd zoveel plezier van.
Wat lief dat je aan zoveel mensen denkt! Jij bent duidelijk een heel goed mens, hopelijk word je zelf ook lekker verwend op moederdag, het is je gegund
M'n vader kwam al een paar weken terug dat hij iets wist te geven voor m'n broer en mij voor moederdag
Ze wilde graag een fietstas, dus die hebben we gekocht
M'n schoonmoeder zijn we nog niet over uit....

En nog wat handschoentjes om in de tuin te werken, weet dat ze die nog nodig had.