Moederdag, wat geef jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:14

Konstantine schreef:
Ewona schreef:
Mijn eigen moeder kan ik jammer genoeg niets meer geven, ze is 19 jaar geleden gestorven.

Maar ik heb een aantal mensen die ik dan wel kan verwennen :

- Schoonzus die geen kinderen heeft, maar wel elke week op vrijdag onze kinderen komt halen, zodat we een vrije avond hebben : Een boek van het programma Rock & Roll. (ze is daar gek van)

- Schoonmoeder die bloemen fan is : mandje met mooie bloemen.

- De vriendin van mijn papa, zij kookt graag : een leuk boek waar je zelf je "home made" recepten in kan schrijven. Ziet er erg leuk uit. Ze krijgt er ook nog een bloemetje bij omdat ze zo goed voor mijn (ondertussen zieke papa) zorgt.

- De mevrouw van mijn oude verzorgpaard ... leerde ik 36 jaar geleden kennen door haar paard. Ze kon geen kinderen krijgen en was heel blij met mijn gezelschap. Ik kom er nog steeds, minstens 4 keer per week en voor mijn gevoel is ze nu mijn "moeder". Ze behandelt onze kinderen ook als haar kleinkinderen, erg leuk. : Omdat ze ook een bloemen fan is, krijgt ze een mooie pot bloemen voor buiten, daar heeft ze altijd zoveel plezier van.

Wat lief dat je aan zoveel mensen denkt! Jij bent duidelijk een heel goed mens, hopelijk word je zelf ook lekker verwend op moederdag, het is je gegund +:)+

:j <3

M'n vader kwam al een paar weken terug dat hij iets wist te geven voor m'n broer en mij voor moederdag :D
Ze wilde graag een fietstas, dus die hebben we gekocht :D
M'n schoonmoeder zijn we nog niet over uit....

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 13:35

Ryomieko schreef:
Niks, sinds een aantal jaar hebben we moederdag (en ook vaderdag) afgeschaft hier in huis :+

Dat zouden wij ook doen , maar toen we d'r niets aan deden vond ze dat toch niet leuk :')

Ze krijgt van mij een proefabonnement op Landleven :j

MamaMiesje

Re: Moederdag, wat geef jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 13:37

Ik heb voor de oma's een geschenksetje gehaald bij het kaasboertje: stukje kaas, nootjes etc :9

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 13:38

boring: bloemen...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:57

Een suikerpot en beker van Blond Amsterdam. De matching 'papa'-beker ook maar gekocht. :))

Van m'n vader krijgt ze een eReader, dat wilde ze héél graag. :')

Amandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:00

Omdat mijn moeder er met moederdag én haar verjaardag niet is, maak ik een pakket met van alles en nog wat erin. Waaronder een leuke foto van mij, een portemonnee (ze wilde zo graag een nieuwe) en nog wat ander kleinigheidjes erin.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:00

Een douchegel, parfum, een sjaaltje en een schilderij (zelf gemaakt). :)

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:07

Mijn liefde :P
Wij hebben het laatst een tweede radio aangeschaft en die wilde ze dan wel. Maar ik ben morgenmiddag niet thuis en mn moeder is op haar werk overdag. Dus ik zie haar pas 's avonds weer. Ik vroeg nog of ze iets leuks wist.
Ze wilde leve dochters, maar die had ze al, haha. Dus ik geef haar wel een extra knuffel! :D

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:08

Bos bloemen van 20 euro :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:09

Mijn moeder krijgt plantjes voor in de tuin van mij en m'n broertje, verder nog milka chocolaatjes. Deze heb ik overigens ook voor mijn oma's gekocht. :)

M'n moeder is de dag erna jarig, dus dan krijgt ze ook nog van alles en gaan we lekker uit eten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:09

MamaMiesje schreef:
Ik heb voor de oma's een geschenksetje gehaald bij het kaasboertje: stukje kaas, nootjes etc :9

Ooh da's leuk!! Je brengt me op ideeën. Ga even langs bij ons om te kijken wat ze hebben.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:11

avondje theater

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:13

Scentchips omdat ze daar zo verslaafd aan is :')
En we gaan samen naar La Place even gezellig samen wat eten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:13

Niks. :+

Heb ivm examens nog geen tijd gehad om wat te bedenken en ik wil wat leuks met haar samen doen, ná mijn examens. :+

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:21

Mijn moeder krijgt een uitnodiging on mee uit te gaan eten, en paps mag dan ook mee en dus is het gelijk voor vaderdag.

En voor schoonmoeder heb ik een pot 'bijna koekjes'. Daar zitte de ingeredienten in voor koekjes, kan ze die me klein kind maken.
Al zullen we die morgen niet geven aangezien ze in het ziekenhuis bij haar vader is die op sterven ligt.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:22

van de zuivelhoeve, zelf samengesteld pakket met gevulde brie, stukje (italiaanse) kruidenkaas, suikerpindas, choco pindas, choco rozijnen, pindarosjes, fudge, breekchocolade met nootjes en choco amadelen

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:24

Ik geef,
Chocola, badparels, body scrub, douchegel, bodylotion en een bos bloemen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:24

Mijn moeder krijgt samen met de rest van de kinderen (dus ik en 4 broers) een schoonheidsbehandeling t.w.v. €100,-
Zal ze vast lekker vinden.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:25

Een nieuwe salade schaal, aangezien ik die van haar van de week uit m'n handen heb laten vallen :o En nog wat handschoentjes om in de tuin te werken, weet dat ze die nog nodig had.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:26

Verwen muffins gebakken!
Jammiehh

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:28

Ewona jou berichtje kwam wel even binnen. Wat ben jij een lief mens zeg <3

Met moederdag is het precies een jaar terug dat we mijn moeders as bij haar vroeg overleden zonen hun graf bijgegraven hebben, dit was dus eigenlijk vorig jaar het gebaar erachter. Denk dat ik morgen een mooi boeketje ga samenstellen en neer ga zetten.

Voor mijn schoonmoeder heb ik een zeer origineel douchepakketje gekocht maar denk dat ik als ik bij de bloemenzaak ben toch nog een leuk bloemstukje of gevuld vaasje meeneem, ze zorgd goed voor me dus dat heeft ze wel verdiend.

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:30

Een portemonnee met een foto van ons hele gezin :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:36

Samiyah schreef:
Ik wilde zelf iets maken, zoiets: http://www.kid-craft-project.com/2009/1 ... p-candles/

En misschien nog iets erbij, douchespul of een bosje bloemen ofzo. :)

Mijn moeder zegt elk jaar dat ze niks hoeft, maar stiekem vind ze het volgens mij best leuk om wat te krijgen :D

Het zijn die zelfgemaakte theekop-kaarsjes geworden, een gewone mooie stompkaars erbij, een tijdschrift en een zelfgebakken taartje voor bij de koffie. :)

Schoonmoeder doet niet aan moederdag. :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:06

Danique_G schreef:
MamaMiesje schreef:

Ooh da's leuk!! Je brengt me op ideeën. Ga even langs bij ons om te kijken wat ze hebben.

:D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:12

Mijn moeder is morgen ook jarig. Van mijn broertje en mij krijgt ze een luchtje van Hugo Boss en van mij krijgt ze dan nog een zakdoekje met daarop geborduurd 'Mom, to dry your happy tears on my weddingday as you have always dried mine. Today a bride, tomorrow a wife, always your little girl. I love you' Maar dan zonder eventuele spelfouten :+