Helaas gebruik ik hem erg weinig

Ik heb een erg mooie met een citrien!
(veel edelstenen kunnen gewoon bij elkaar, er zijn er maar enkele die je niet bij elkaar moet houden)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
singasong schreef:Ik gebruik dagelijks mijn pendel, het hoort bij mij. Eigenlijk het meeste om te communiceren met mijn dieren. Ik stel simpele vragen zoals bijv., heb je zin om vandaag te gaan rijden, of heb je vandaag je deken nodig, wil je je vliegenmasker op. Maar ook om supplementen uit te testen of hooi. Of te vragen waar een bepaald probleem zit in het lichaam. Ik doe dit tegenwoordig ook met foto's van (vreemde) paarden. Dan heet het een reading![]()
Mijn pendel heb ik zelf gemaakt. Hij bestaat uit twee holle glaskralen met daarin haren van mijn paarden
[ Afbeelding ]
Wanneer je een pendel in een winkel koopt en dit is een edelsteen is het zeker raadzaam om hem te reinigen. Dit kan heel simpel door hem een nacht in het (volle maan) maanlicht te leggen, gewoon op de vensterbank. Daarna de pendel nooit meer uit handen geven zodat alleen jouw energie in de pendel zit.
Om terug te komen op het opladen en introduceren..... ik heb nog nooit gevraagd aan mijn pendel (of aan mijn gidsen) of ik hem mag gebruiken/vragen mag stellen. Ik gebruik hem gewoon. Wanneer je dit met een rein geweten doet is dit ook niet nodig. Gebruik je pendel nooit om er bijv. 'rijker' van te worden of om iemand iets negatiefs toe te wensen. Gebruik je pendel met een goed geweten en om iemand te helpen dan is het altijd goed. Jouw gidsen steunen je daar gewoon bij en je zult er versteld van staan wat je dan allemaal met een pendel kunt.
Amy77 schreef:Daar zeg je het al..vaak wordt het gebruikt om verkeerde redenen en er zijn mensen die zich helemaal niet bewust zijn van wat het teweeg kan brengen..je kan zelf wel een schoon geweten hebben, maar je kunt ook in een omgeving zijn of met mensen die een heel andere energie met zich meedragen dan jijzelf en dan is het verstandig als je zelf eerst even leeg maakt en afschermt bv.
schitterende pendel heb je trouwens gemaakt!
Kentaro schreef:Hoe kun je nu in vredesnaam een pendel verkeerd gebruiken?!? Het geeft antwoorden door en verders?!
Soraya10 schreef:Kentaro schreef:Hoe kun je nu in vredesnaam een pendel verkeerd gebruiken?!? Het geeft antwoorden door en verders?!
Het is natuurlijk waar je in geloofd, maar wie denk je dat er antwoorden geven?
Stel dat je negatieve entiteiten ermee aantrekt dan kun je dus last krijgen van dingen waar je niet om gevraagd hebt. Zie er dan nog maar vanaf te komen. Dat is dus eigenlijk de waarschuwing m.b.t alles wat met toekomst voorspelling, geesten oproepen en dergelijke te maken heeft.
singasong schreef:Amy77 schreef:Daar zeg je het al..vaak wordt het gebruikt om verkeerde redenen en er zijn mensen die zich helemaal niet bewust zijn van wat het teweeg kan brengen..je kan zelf wel een schoon geweten hebben, maar je kunt ook in een omgeving zijn of met mensen die een heel andere energie met zich meedragen dan jijzelf en dan is het verstandig als je zelf eerst even leeg maakt en afschermt bv.
schitterende pendel heb je trouwens gemaakt!
Maar waarom zou je hem gebruiken bij of met mensen met een verkeerde energie? Ik zou zo geen voorbeeld kunnen bedenken waarom je dat zou doen?
Dat je jezelf goed 'grond/aard' is wel handig trouwens, was ik vergeten er bij te schrijven. Komt dat het zo'n automatisme is geworden voor mij, dat pendelen![]()
(Mocht er interesse zijn voor een gelijksoortige pendel dan kan ik die maken)
Soraya10 schreef:Kentaro schreef:Hoe kun je nu in vredesnaam een pendel verkeerd gebruiken?!? Het geeft antwoorden door en verders?!
Het is natuurlijk waar je in geloofd, maar wie denk je dat er antwoorden geven?
Stel dat je negatieve entiteiten ermee aantrekt dan kun je dus last krijgen van dingen waar je niet om gevraagd hebt. Zie er dan nog maar vanaf te komen. Dat is dus eigenlijk de waarschuwing m.b.t alles wat met toekomst voorspelling, geesten oproepen en dergelijke te maken heeft.
Amy77 schreef:Nou ik gebruik bv geen pendel meer, maar een biotensor..in mn praktijk. Daar komen mensen die erg slecht in hun energie zitten, om tal van redenen. Hun energie dragen zij met zich mee en komen dus ook mn praktijk binnen. Ikzelf vind het aarden en in het licht zetten bv erg belangrijk, ik zorg dfat mijn praktijkruimte dan ook altijd 'schoon' is en na een consult even goed schoonmaak.
Nu hoeft het niet persé mijn voorbeeld te zijn..maar ook mensen die jarenlang verdriet met zich meedragen en daardoor 'laag in hun energie' zitten.
Jij en ik weten dit wel en is het automatisme geworden..maar mensen die net beginnen met pendelen, kunnen zich hier niet van bewust zijn en juist daarom denk ik dat het verstandig is om in de OP wel het één en ander te noteren over het aarden, afschermen en vragen of je op dat moment vragen mag stellen.
Het hoeft dus niet eens om andere mensen met een lage energie te gaan, maar de pendelaar zelf kan ook best eens slecht in zn vel zitten (kom je weer op dat schone geweten terecht, hihi)..
Mss ben ik wat te voorzichtig met dit soort dingen..maar vind het geen spel dat pendelen..het is een erg mooie aanvulling als je het goed doet e er absoluut geen misbruik van maakt
(ik zal mn vriendin eens tippen over de pendel van jou..die gebruikt haar pendel veel en denkd at zij dit wel erg gaaf vind ook!)
miekel92 schreef:[Ik heb wel interesseIk heb er nog nooit over nagedacht om hem ook in te zetten bij mijn paard.. Hoe doe je dat als ik vragen mag?