Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!*upd p3, SO overleden*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:50

Wat heb jij knap en goed gehandeld. Daar mag je echt trots op zijn.
Sterkte met het verwerken van de gebeurtenis, lijkt me niet niks, blijf er goed over praten!
En ik duim met je mee voor het SO..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 23:59

Jeetje TS!! Erg heftig! En enorm goed gehandeld! Ontzettend knap.

Wat mij nog steeds verbaasd is dat er heeeeel weinig weggebruikers zijn die hiervoor stoppen!

Sterkte en denk/luister goed aan/naar jezelf! Dikke knuffel'

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 00:14

Zo heftig zeg, echt goed van je dat het OS probeerde te helpen!
Werk zelf in de zorg en heb 2 keer meegemaakt dat iemand in mijn armen stierf=mochten niet gereanimeerd worden, voel je je ook machteloos.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 00:26

Jeetje ts, wat mag jij trots zijn op jezelf, al kan je dat nu waarschijnlijk niet..
ik hoop heel erg voor je mee dat het goed afloopt, hij heeft in ieder geval dankzij jou een kans. Een kleine welliswaar, maar elke kans is er 1. het is beter dan dat jij was doorgereden en ze hem vandaag pas hadden gevonden. Zoals je al zei: niemand keek er naar om..
nogmaals, Super gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 00:32

Ts wat een machteloze situatie, niemand steekt een hand uit en jij moet blijven waar je bent en SO ook :(:) . Sta dagelijks met iets simpels als een afgevlogen fietsketting en na weken ben ik pas 1x geholpen echt raar. .

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 00:49

Jemig wat een verhaal zeg wat je hebt meegemaakt!!
Echt goed van je hoe je hebt gehandeld!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 09:26

Diep respect voor wat jij hebt gedaan!
Wat balen dat ze je zo lang in onzekerheid laten zitten. -O- Maar ondertussen duimen blijven draaien.

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 09:41

Diep, Diep respect voor jou!

Het SO is in zijn (misschien wel laatste) kwetsbare tijd niet alleen geweest.....
Ik hoop dat je daar kracht uit kunt halen, om dit te verwerken. :(:)

Hopelijk krijg je morgen goed nieuws te horen.

Sterkte!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:32

Jeetje TS, ik heb respect voor je! _/-\o_

En verwijt jezelf niks hoor! Jij hebt je best gedaan wat je kon doen. En ik denk dat het slachtoffer het ook al was hij misschien wel ver heen wel fijn gevonden heeft dat jij bij hem was en dat hij niet helemaal alleen was. Ik hoop dat je gauw hoort of hij het gehaald heeft of niet.

Je mag trots op jezelf zijn dat je toch gestopt bent en dat je niet doorgereden bent :(:)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:04

Ik ben zojuist door de politie teruggebeld.

Meneer heeft in het ziekenhuis wat ritme gekregen. De collega's van het betreffende politiecorps hebben met gillende sirenes de partner van deze meneer op kunnen halen. Zij was erbij toen haar partner uiteindelijk overleed. Het infarct was te zwaar om te kunnen overleven helaas.

Het geeft me "rust" te weten dat de partner erbij heeft kunnen zijn tijdens het overlijden, hoe triest dit natuurlijk is. Dit is dan het "hoogst haalbare" in dit geval geweest.

Op dit moment gaan mijn gedachten uit naar haar en de rest van de familie om de kracht te vinden dit enorme verlies van deze (overigens veeeeeel te jonge) meneer te kunnen dragen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:06

Och TS, jij natuurlijk ook sterkte hé :(:) Je hebt gedaan wat je kon, die man was blij dat hij daar niet alleen lag. De vrouw heeft er dankzij jou ook bij kunnen zijn, jij hebt 112 gebeld :(:)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:11

Jeetje Rocamor. Kreeg gewoon kippenvel. Dat deze man op jonge leeftijd alsnog is overleden. Gelukkig is zijn partner er nog bij geweest. Ik denk dat dat dankzij jou mogelijk is geweest... Sterkte!

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:14

Jeetje, wat heftig! Ik heb er kippenvel door..

Je hebt goed gehandeld! Jij ook veel sterkte

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:20

Jeetje wat heftig ... Maar je hebt het super goed gedaan! Jij bent de enige die gestopt is, petje af, heel goed gedaan!

Het is heel sneu om te horen dat deze meneer het helaas niet heeft gered, maar het is wel een rust.
En jij hebt geweldig goed gehandeld!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:24

Och wat triest dat het zo is verlopen.

Maar wat fijn dat dankzij jouw optreden ze dit moment in elk geval samen hebben kunnen doormaken, denk je eens in hoevele malen erger het anders nog voor zijn partner geweest zou zijn ...

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden en ook naar jou, nogmaals: goed gedaan !

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:26

Ook hier nogmaals sterkte

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:26

Oooh wat een verschrikkelijk naar nieuws, maar wat heb jij ontzettend goed gehandeld!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:31

Ach wat erg, en wat een goede daad TS.. Sterkte, zal wel impact op je gemaakt hebben :(:)

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:36

Even een aanpassing. Ik lees dat de man het niet gehaald heeft.

Toch erg fijn dat je de moeite hebt gedaan voor deze man! Anders was hij echt helemaal alleen gestorven. Fijn dat hij nog iemand naast zich heeft gehad. Jij ook sterkte! En wees niet verlegen om slachtofferhulp in te schakelen als dit te lang in je hoofd blijft spoken. Daar heb je volgens mij gewoon recht op met dit soort dingen...
Laatst bijgewerkt door Kala op 09-05-14 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:37

Wat verschrikkelijk , gelukkig heeft zijn partner afscheid kunnen nemen en is hij rustig in haar bijzijn heengegaan

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 15:38

Ook hier kippenvel.. Wat vervelend dat hij het niet gehaald heeft. Maar wat 'fijn' dat z'n vrouw zo snel nog opgehaald is en er bij was. Echt petje af voor jou actie ts! :j

Hoe is het nu met jou? Nog veel last ervan (gehad)? Naast dat dit natuurlijk absoluut niet het nieuws was dat je wilde horen vandaag.
Sterkte met dit alles :(:)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 15:38

Gowlan schreef:
Sterkte, zal wel impact op je gemaakt hebben :(:)

Ja, dit had en heeft een hele diepe indruk gemaakt, maar nu ik weet hoe het is afgelopen, hoe triest dan ook, word ik wel rustiger. Vermoedelijk ook, omdat ik weet dat zijn partner bij zijn overlijden heeft kunnen zijn en ze niet een halve nacht heeft moeten wachten tot hij thuis zou komen, of (misschien nog wel erger) zelf zou zijn gaan zoeken.

Het feit dat zijn vriendin erbij heeft kunnen zijn, geeft mij ontzettend veel troost. Maakt het "minder triest" (kan de goede woorden niet vinden). Misschien bedoel ik te zeggen, dat ik het gevoel heb dat ik het dan niet helemaal voor "niets" heb gedaan. Waarbij ik er zeker van ben, dat meneer het gevoeld of geweten moet hebben dat ik er uiteindelijk was. Dat geloof ik ook, doordat hij letterlijk zijn laatste adem uitblies (gaspen) toen ik bij hem ging zitten praten en mijn hand op zijn schouder legde om hem een soort van gerust te stellen.

SpeechLess schreef:
Ook hier kippenvel.. Wat vervelend dat hij het niet gehaald heeft. Maar wat 'fijn' dat z'n vrouw zo snel nog opgehaald is en er bij was. Echt petje af voor jou actie ts! :j

Hoe is het nu met jou? Nog veel last ervan (gehad)? Naast dat dit natuurlijk absoluut niet het nieuws was dat je wilde horen vandaag.
Sterkte met dit alles :(:)

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Heb vanaf dinsdag al gehoopt dat meneer zou overleven, maar in mijn achterhoofd heb ik altijd gehouden dat het een zwaar infarct was (werd al gezegd door alle hulpverleners daar). Ik kan er gelukkig heel goed over praten, en hier mijn ei kwijt. En hoe triest ook, dat de mevrouw zonder haar partner verder moet, kan ik het nu enigszins afsluiten. Helaas niet met positief nieuws (dat hij het gehaald heeft), maar ook niet met het nieuws dat hij bijgekomen is en als kasplantje verder zou moeten bijvoorbeeld (was ik ook wel heel bang voor).

Zal vanavond vast nog wel een paar traantjes laten voor deze voor mij onbekende meneer en zijn vriendin en de familie, maar goed, that's me, zo ben ik nu eenmaal. Het is gewoon heel raar dat je met een volkomen wildvreemde in zo'n "intieme" situatie hebt gezeten.

sax89

Re: Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!*upd p3, SO overleden*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:04

Heel heftig ts. Fijn dat je zo goed opgevangen bent door je lief en familie/vrienden.
Ik heb 'gelukkig' nog nooit een reanimatie meegemaakt. Wel is er een keer een vrouw in de winkel in elkaar.gestort door een hersenbloeding. Dat was ook heel heftig om mee te maken.
Sterkte met het verwerken, maar ik ben super trots op je dat je gestopt bent om polshoogte te nemen bij het so

jesito

Re: Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!*upd p3, SO overleden*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:08

Pffff heftig, heel veel sterkte

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:08

Verdrietig dat so het niet gehaald heeft.
Door jou was hijniet alleen en kon zijn vriendin bij het overlijden zijn.
Ik vind serieus dat je een lintje verdient.