Mooie foto's! Ziet er uit als een prachtige dag en gelukkige mensen. Leuk, die traditionele bruiloften
Konstantine
Geplaatst: 03-05-14 17:25
Wat een ontzettend mooie jurk! Zo te zien hebben jullie echt een prachtdag gehad (en als ik die foto met Jesse op je arm zo zie ben je zelfs bruin geworden, op 1 april!). Dat jullie maar lang en gelukkig samen mogen blijven, op naar een diamanten jubileum!
Jullie zagen er prachtig uit! Gefeliciteerd met je huwelijk!
Selka
Geplaatst: 05-05-14 16:37
Wat een fantastische jurk had je aan zeg! Jullie blijven een heel leuk stel met zijn drieën.
Heel veel geluk gewenst
PanniePannie
Geplaatst: 05-05-14 19:44
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-14 10:36
Wat een leuke reacties zeg allemaal , iedereen heel erg bedankt! Mijn man is niet te huur hoor , ik kan niet delen .
Ook heel erg bedankt voor de super leuke reacties op mijn jurk , ik was er op slag verliefd op toen ik hem op internet voorbij zag komen, en met passen werd het ook nog eens dubbel bevestigd
En er was genoeg leuks mee te doen voor een foto met de meiden
Ondanks de "eenvoud" had ik wel nog een flinke sleep .
Ik vind die eenvoud het mooiste aan de hele jurk, jij straalt genoeg, waarom moet je jurk dan ook nog glitteren? Was het niet heel zwaar, zoveel stof?
eclair98
Geplaatst: 06-05-14 11:51
Wat een leuk verslag, wordt er helemaal blij van!
Loontje1984
Geplaatst: 06-05-14 11:59
Prachtige foto's Ilse! Ik krijg er helemaal de kriebels van. Waar Jesse van de achterkant is gefotograveerd is zoooo schattig! Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 21:55
Bedankt voor jullie leuke reacties .
Konstatine, hij was behoorlijk zwaar , sleepte rond de 13 kg met me mee.
Kreeg deze nog van mijn zus .
bibstertje
Geplaatst: 26-05-14 22:00
hele mooie foto's en je zag er echt supermooi uit hele gave jurk!!
Nog van harte gefeliciteerd!! Wat een super mooie foto's, vindt de foto dat Jesse jou jurk knuffelt erg erg mooi. Mooi jurk (maar crisis wat is ie zwaar dan met 13 kg!)
Ik lees het nu pas!! Maar wat een ONTZETTEND mooie dag was het en wat een grote eer dat ik daar van begin tot eind bij mocht zijn en ook alles er omheen zo mee mocht maken.
Periode om nooit te vergeten met als kers op de taart deze prachtige dag Wat zijn jullie toch een heerlijk stel en gezinnetje Blij om jullie te kunnen rekenen tot mensen die toch wel heel dichtbij mij staan