niet weten wat je wenst voor je verjaardag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:31

quartel schreef:
Het enige wat ik altijd vraag is dat mijn schoonloeder weg blijft.......maar helaas wil niemand me tegemoet komen hier in -O-

_/-\o_ :D

20Femke02

Re: niet weten wat je wenst voor je verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:36

ik zeg als ik niks weet gewoon geld want daar kan je zelf ook gewoon nog wat kopen enzo.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:57

ik ben over precies een weekje jarig :D mensen vragen allemaal aan mij wat ik wil hebben en dan zeg ik wat ik wil hebben ( wat ook nog haalbaar voor hun is ) gaan ze moeilijk lopen doen -_-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:08

Strasshorse schreef:
Of een leuke fotoshoot met je paard? :)

Gaat met mijn verzorgpaard denk niets worden :( helaas!
Was wel een erg leuk idee!

Maar voor mij dus niets :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:28

Ik vraag altijd spullen voor school, ik zit op de kunstacademie dus dat is meer dan welkom... Verf of potloden, blokken papier, aquarelnopjes.... Meestal weten mensen er altijd superleuke pakketjes van te maken! Op m'n laatste verjaardag hadden ze met de hele band waar ik in zit geld bij elkaar gelegd, had 3 tubes verf, een set supermooie kwasten, 2 doeken en 3 potloden!

Niet een hobby waar je iets voor kan vragen?

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 23:38

Ik vind de paardenhaar armband wel een super goed idee !!
Die heb ik wel van mijn verkochte paard maar niet van mn huidige paardenvriendje, gekke is dat ik daar ook helemaal nog niet aan gedacht heb haha

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:46

Hier ook!

Ben vrijdag jarig, maar vraag altijd maar geld.
Maar dat vinden ze te standdaard worden, ik weet het echt nooit!

Te lastig die dingen gewoon :P

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:50

Ik vraag een clubje van mijn beste vrienden om een hapje met me te gaan eten in een leuk tentje, borrel daarna..... Altijd super gezellig (en geen zooi thuis)!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:57

Ik heb een lijst die ik zorgvuldig bij houd, waar ik alles op schrijf wat me invalt, met de prijzen erbij. Bedrag x van mijn vriend? Oh ik wil bv. die jas en die rijbroek, klaar. :Y)

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 00:01

ik vraag altijd cadeau bonnen. zijn ideaal. kun je iets kopen wanneer je zelf wilt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 06:53

ik vind het ook altijd heel moeilijk
ik ben over zes weken jarig maar me ouders zeiden dat ik moest gaan nadenken over wat ik wil
ik zit te denken aan twee leuke ringen maar ik weet het niet zeker want een men rit maken buiten lijkt me ook erg leuk :)

D_iantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 07:39

Ik herkende het!

Ik had al vanaf mn 14de het probleem. Paarden kinders hadden genoeg, of ik kocht het zelf.

Ik ben mijn uitzet gaan sparen! Glazen, kopjes, bordjes, waterkoker, tosti ijzer enzo is altijd makkelijk. En qua kleuren heb ik alles wit gehouden. En nu is het zo dat ik en mijn vriend een huis hebben gekocht. Over de keuken kasjes inhoud hoef ik me geen zorgen temaken.. hahahaha!(en het scheelt in de kosten ook wel een beetje)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 14:44

Ik probeer tegenwoordig aan vriendinnen een uitje te vragen. Wil evt. ook best meebetalen, maar gewoon een dagje/avondje iets leuks doen. Met mijn vriendinnengroepje van 4 meiden geven we elkaar nu al een aantal jaar geen cadeaus meer maar gaan we dus leuke dingen doen. We zijn al naar musicals geweest, naar de sauna en gaan binnenkort een workshop bonbons maken doen. Supergezellig en iedereen happy!

En voor andere mensen leg ik idd een lijstje aan. Of vraag ik geld met een gericht doel, bv. wandelschoenen of een camera. Vind ik zelf alweer iets anders geld geven dan gewoon een envelopje, dan lijkt het nog alsof je het echt ergens voor doet :+

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:23

Ik weet nooit wat te vragen.
Heb namelijk het hele jaar door al hulp van mensen.
En ben daar gewoon vooral heel blij mee.

Afgelopen jaar kreeg ik een wortelabbonementje voor mn paard, kwam heel goed uit! En was er ook blij mee, want had er zo een tijdje plezier van.
Maar ook kleinigheidjes van vriendinnen ben ik heel blij mee, wat make upjes ofzo, gewoon het feit dat ze aan me gedacht hebben.

Wat ik wel doe is een lijstje bijhouden met spullen die ik nog graag wil.
Meestal koop ik die vaak zelf.
Maar je kan het natuurlijk ook daarvoor gebruiken.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 15:37

nou nog 2 dagen en dan is de grote dag. mijn verjaardag. heb nooit moeite om groote cadeaus te verzinnen. maar kleine cadeaus. dingen die gewoon een tientje mogen kosten.... nou echt geen idee. ik vind geld oke. kan je altijd zelf wat van kopen. cadeaubonnen vind ik dan weer werschrikelijk stom. en iets kleins. vaak heb ik geen idee wat ik er mee moet. make up gebruik ik bijna niet. ik heb geen idee wat ik zou moeten vragen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 09:15

Vorig jaat had ik van mijn vriendin nagellak, oogpotlood en oogpotloodpuntenslijper.
Niet erg duur, maar dat vind ik zo lief!

Gister begonnen met langelijnen.. Erg leuk! Misschien dat ik daar wat voor vraag :) maar dat zal denk weer te duur zijn.. :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:31

Ik vraag mij altijd af hoe je niets kunt weten. Ik ben gek op muziek en op lezen; dus geef mij een boek of een cd en ik ben blij. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:34

Ik zou zeggen vraag een leuk dagje uit, is écht leuk en dan wordt je ook verrast!

Ik vier het ook het liefst niet, maar helaas ben ik op dezelfde dag als mijn moeder jarig dus dan komen er allemaal oude "wijven" die niks anders zeggen dan "je bent groot geworden zeg" en "wat is je haar toch prachtig" en "wat wil je later gaan doen". Dus nadat iedereen netjes gedag heb gezegd en alles heb beantwoord peer ik hem snel naar mijn kamer. _O-

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:35

Goh, ik ook Rebeccaa :) Maar heb nu al een stapel boeken liggen die ik nog moet lezen en heb geen plaats meer :')

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:40

Jaa moeilijk!
Ik heb het er al is over gehaald met mijn ouders.

Vorige zomer is er door mijn vriendin met een paar gasten bij ons ingebroken, lekkere vriendin..
Hoe dan ook 5 laptops weg televisies noem maar op.

Dus ik vraag een laptop aan mijn ouders, aan mijn familie geld, wat ik aan mijn ouders geef zodat we allebei de helft van de laptop betaald hebben.