Amandavd schreef:Omdat ik toevallig onzeker ben betekent niet meteen dat mijn relatie niet goed is of niet klopt. Jij kan dat als buitenstaander ook niet beoordelen. Ja ik controleer wel eens de telefoon van mijn vriend. Hij heeft daar geen moeite mee, want hij begrijpt waar dat vandaan komt. Inmiddels zijn we bijna 2 jaar samen, we praten veel, ook over dat soort dingen en zijn hartstikke blij met elkaar.
Als je hem vertrouwde hoefde je hem ook niet te controleren.
Helemaal mee eens. En dat is dus wat ik bedoel met dat mijn vriend waar mijn onzekerheid vandaan komt en mij de vrijheid daar in geeft. Hij gaat ook rustig zonder mij op stap, vind ik prima. Hij gaat ook lekker een weekend weg met zijn handbal maatjes, vind ik ook prima. Dus dat ik hem niet vertrouw is onzin. Dat ik wellicht een verkeerde behoefte heb aan controleren, dat zal zeker kloppen. Dat heeft dan ook te maken met mij en niet met mijn vertrouwen naar hem toe.
Maar in mijn situatie zijn het vooral vrouwen die hém toevoegen, want hij doet niet fanatiek aan FB. Maar dan nog interesseert me dat werkelijk waar geen ruk.
Excuseer, ik weet niet waar dat weer vandaan kwam.