Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan had je nl. al een antwoord gehad op je vragen/opmerkingen
Sammie schreef:Drie pagina's doorlezen hoeft op zich niet zo heel veel moeite te kostenDan had je nl. al een antwoord gehad op je vragen/opmerkingen
veerle92 schreef:onredelijk bedrag zeker, maar durf geen brief te sturen als ik niks zeker weet. Bang dat ze me dadelijk eruit zetten ofzo en dat is het laatste wat ik wil aangezien het kleintje over ongeveer 10 weken verwacht word
Snoekiej schreef:Choiix, kun jij mij misschien helpen? Ik ben bezig tegen KamerRaad in Leiden, heb al 2x een brief (terugvragen & herinnering) gestuurd, maar helemaal geen reactie. Moet nu nog een aanmaning versturen, maar ik las ergens dat je iets over de kosten van een incassobureau ofzo erin moest zetten, en dat begreep ik niet precies hoe dat zat.
en dat er bij geen betaling voor datum x een incassobureau/gerechtsdeurwaarder ingeschakeld moet worden en dat alle kosten die hier uit voortvloeien voor hun rekening zijn
. Alleen een incassobureau schat ik in dat dat lastig gaat worden, omdat zij liever geen bedragen incasseren die betwistbaar zijn. En dat kantoor gaat het bedrag zeer zeker betwisten. Maar eer je dat doet, kun je beter even contact opnemen met een incassobureau/advocaat/juridisch loket/ gerechtsdeurwaarder hierover. Zij kunnen ze vertellen hoe succesvol je vordering kan zijn als je het aan hen overdraagt. Snoekiej schreef:Choiix, kun jij mij misschien helpen? Ik ben bezig tegen KamerRaad in Leiden, heb al 2x een brief (terugvragen & herinnering) gestuurd, maar helemaal geen reactie. Moet nu nog een aanmaning versturen, maar ik las ergens dat je iets over de kosten van een incassobureau ofzo erin moest zetten, en dat begreep ik niet precies hoe dat zat.
wordt waarschijnlijk wel pas morgen. Toevallig heb ik nog een Leids arrest achter de hand als extra pressiemiddel. Komt goed