Ben over 10 dagen jarig, krijg vaker de vraag of ik een feest houd, euhh, nee... geen zin in, en wat voel ik me dan oud, vlak voor mijn 17 verjaardag.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Het enige wat ik nog leuk vind vaak is gewoon ergens in bed liggen met een film op.
Ben over 10 dagen jarig, krijg vaker de vraag of ik een feest houd, euhh, nee... geen zin in, en wat voel ik me dan oud, vlak voor mijn 17 verjaardag.
Agja, ik weet dat als ik eenmaal ga dat ik het ook wel leuk vind, maar gewoon alles bij elkaar, openbaar vervoer hier, dingen regelen daar, heel de dag staan, zucht. Dan onhandig bij iemand blijven logeren en de helft van je spullen niet bijhebben, de ochtend doorslapen en dan bedenken dat er geen ontbijt is .... dat maakt het allemaal gewoon vermoeiend.
, dus hoef ik zelf niet heel veel te doen.Geryon schreef:xSlvna schreef:Het enige wat ik nog leuk vind vaak is gewoon ergens in bed liggen met een film op.
Huh wauw ik dacht heb ik twee keer in dit topic gereageerd?
alle loners verzamelen.. Whahah
dus wie weet wat dit topic iedereen brengt
Babeth schreef:Hier nog een "loner". Heerlijk om alleen te zijn. Ben altijd heel open en makkelijk met mensen om me heen, maar zit net zo lief lekker thuis met alleen mezelf. Neemt niet weg dat ik er heerlijk vam kan genieten om een dag weg te gaan met vrienden, maar ben altijd weer blij als ik lekker weer alleen ben daarna.
Yamcha schreef:Alexandra_ schreef:Ik kan ook beter met mannen. Daardoor werd ik vroeger altijd een bepaalde naam genoemd, maargoed ik wist wel beter. Krijg altijd ruzie met vrouwen.
Dit ^^
Dat heb ik dus ook. Ook erg nare reacties van vrouwen op gehad. Ik vind vrouwen over het algemeen niet leuk.
), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.
.
.