Geen zin in vriendinnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:02

Het enige wat ik nog leuk vind vaak is gewoon ergens in bed liggen met een film op.

Ben over 10 dagen jarig, krijg vaker de vraag of ik een feest houd, euhh, nee... geen zin in, en wat voel ik me dan oud, vlak voor mijn 17 verjaardag. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:02

xSlvna schreef:
Het enige wat ik nog leuk vind vaak is gewoon ergens in bed liggen met een film op.

Ben over 10 dagen jarig, krijg vaker de vraag of ik een feest houd, euhh, nee... geen zin in, en wat voel ik me dan oud, vlak voor mijn 17 verjaardag. :')

Huh wauw ik dacht heb ik twee keer in dit topic gereageerd? _O-

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:10

Ik kijk al op tegen koningsdag :+ Agja, ik weet dat als ik eenmaal ga dat ik het ook wel leuk vind, maar gewoon alles bij elkaar, openbaar vervoer hier, dingen regelen daar, heel de dag staan, zucht. Dan onhandig bij iemand blijven logeren en de helft van je spullen niet bijhebben, de ochtend doorslapen en dan bedenken dat er geen ontbijt is .... dat maakt het allemaal gewoon vermoeiend.

Met mijn verjaardag heb ik het makkelijk, voor de familie zeg ik gewoon, ik vier het tegelijk met mijn broertje :D, dus hoef ik zelf niet heel veel te doen.
En mijn goede vriendinnen komen op mijn verjaardag lekker een wijntje doen in de tuin, dat vind ik al hardcore party genoeg.

Babeth

Re: Geen zin in vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:12

Hier nog een "loner". Heerlijk om alleen te zijn. Ben altijd heel open en makkelijk met mensen om me heen, maar zit net zo lief lekker thuis met alleen mezelf. Neemt niet weg dat ik er heerlijk vam kan genieten om een dag weg te gaan met vrienden, maar ben altijd weer blij als ik lekker weer alleen ben daarna.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:13

Ik hou er ook niet van om altijd mensen om me heen te hebben. Ga me ook zo snel irriteren aan anderen.

Ik heb wel last van een lichte depressie, maar ik slik al bijna een jaar medicatie en dat helpt erg goed en toch heb ik nog steeds niet graag mensen om me heen. Dus ik denk dat het ook een karaktertrek is van mij.

Ik ga wel regelmatig naar mijn moeder. Daar heb ik minder moeite mee, al moet ik daar ook geen week gaan zitten.

Gelukkig zit ik op mijn werk ook meestal alleen. Ik zou echt gek worden als ik heel de dag moet werken met een hoop mensen om me heen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:27

Geryon schreef:
xSlvna schreef:

Huh wauw ik dacht heb ik twee keer in dit topic gereageerd? _O-

We hebben best veel gemeen... :')

Ik heb ook het gevoel dat ik licht in een dip zit, maar op momenten dat ik me goed voel ga ik ook gelijk wat leuks doen met vrienden. Heb ik geen zin, moet ook niemand me verplichten, dan word ik echt gek.

Heb ook besloten mijn mobiel links te laten liggen, zelfs mensen op app hangen me al de kont uit, ik praat er wel mee als ik toevallig zin heb.

Ben 's zomers echt 16 uur per dag weg met vriendinnen, vrienden, de hond, de paarden, maar nee... daar heb ik écht geen zin in. Ben toevallig afgelopen weekend op stap geweest met 2 vriendinnen en mijn moeder, had even zin om gek te doen en dan pakt het altijd leuk uit, maar zodra ik eenmaal op de bank zit met de laptop, een fles fanta/cola en bokt?
:=

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 00:11

Dank jullie wel voor de reacties.
Ik negeer mensen best vaak op app, heb daar ook geen zin in :+
Ik voel me echt zooo oud haha. Misschien moeten we met iedereen uit dit topic wat leuks doen _O- alle loners verzamelen.. Whahah

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 00:32

Dagje samen niks doen misschien? Hmm nee dat is niet de goede houding...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 00:57

Ik heb mn eerste afspraak-pb binnen :D dus wie weet wat dit topic iedereen brengt :)

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 01:42

Je zegt dat je het best leuk vind om af te spreken, maar als de afspraak dan nadert ga je er tegenop zien omdat je bang bent dat je niet leuk genoeg bent? Ik denk dat je vooral daarvan moe wordt. Je gaat je zo druk maken om die afspraak dat je eigenlijk al moe bent voordat die geweest is. Heb je het idee dat je dan moet praten of leuk moet doen ofzo, zodat mensen je aardig vinden? Ik kan je verzekeren dat dat echt niet is. Niet iedereen houdt van uitbundige types.
Vroeger zat ik ook meer in mijn schulp, zeker bij mensen die ik niet kende. Bang om iets stoms te zeggen of bang dat ze me niet leuk vonden. Toen kreeg ik een keer van iemand te horen dat ik niet veel zei, maar als ik wat zei dat ik dan ook wat te vertellen had. Dat heeft me wel de ogen geopend. Veel praten en uitbundig zijn is niet de enige optie om leuk gevonden te worden. Gewoon jezelf zijn en als dat betekent dat je tijd voor jezelf nodig hebt is dat helemaal prima, maar wil je eigenlijk wel meer met mensen afspreken, laat je dan vooral niet door je eigen aannames ontmoedigen.
Nu ik merk dat ik me minder drukmaak over hoe ik overkom, heb ik ook veel minder moeite om gewoon te doen en veel te ondernemen. Het kost dan ook veel minder energie. Ik zal niet de meest actieve, ondernemende persoon worden en constant mensen om me heen willen, maar ik beleef veel meer plezier aan de dingen die ik wél doe.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 05:56

Babeth schreef:
Hier nog een "loner". Heerlijk om alleen te zijn. Ben altijd heel open en makkelijk met mensen om me heen, maar zit net zo lief lekker thuis met alleen mezelf. Neemt niet weg dat ik er heerlijk vam kan genieten om een dag weg te gaan met vrienden, maar ben altijd weer blij als ik lekker weer alleen ben daarna.

Precies mijn verhaal. Al mag 'alleen zijn' bij mij inmiddels vervangen worden door 'met mijn gezin zijn'.
Ik heb dit altijd al gehad. Heb nooit meer dan een stuk of 4 vriendinnen gehad. Daar zijn er nog 3 van over en die zie of spreek ik soms weken niet. Dat is voor ons allemaal prima

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:22

Alexandra_ schreef:
Ik kan ook beter met mannen. Daardoor werd ik vroeger altijd een bepaalde naam genoemd, maargoed ik wist wel beter. Krijg altijd ruzie met vrouwen.

Dit ^^

Dat heb ik dus ook. Ook erg nare reacties van vrouwen op gehad. Ik vind vrouwen over het algemeen niet leuk.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:33

Ik herken het ook een beetje hoor. Soms heb ik helemaal geen zin om iets met mijn vrienden te doen, in vakanties is mojn beste vriendin dan ook degene die ik regelmatiger zie. Want gewoon samen wandelen en bijpraten vind ik niet erg.
Met vriendinnen op stal vind ik het wel leuk, omdat ik dan tenminste bij paarden kan zijn. Maar verder ga ik vooral weg met mijn zus, die nu één van mijn beste vrienden is geworden.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:01

Yamcha schreef:
Alexandra_ schreef:
Ik kan ook beter met mannen. Daardoor werd ik vroeger altijd een bepaalde naam genoemd, maargoed ik wist wel beter. Krijg altijd ruzie met vrouwen.

Dit ^^

Dat heb ik dus ook. Ook erg nare reacties van vrouwen op gehad. Ik vind vrouwen over het algemeen niet leuk.

Precies dit heb ik ook. Ik doe niks met de jongens behalven chillen (bankhangen, touren, gamen) en daar wordt erg vaak fout over gedacht, maar ach...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:06

Ik kom trouwens niet eens meer op messengers (waar ik maar 5 mensen op had ofzo). Want elke keer als er iemand tegen me praat heb ik echt zoiets van 'Pfffffffff *sluit Skype*' :')

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:36

Gaatje, ik ben niet bang om niet leuk gevonden te worden.. Ik doe gewoon liever andere dingen en daardoor heb ik denk ik geen zin.. Erg jammer maar weet ook niet zo goed hoe ik dit moet veranderen.

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:40

pimaude schreef:
whaha ik heb niet eens vriendinnen.. Nouja de 2 die ik heb spreek ik voornamelijk via whatsapp of die ene op stal (stalgenootje) .. maar ik mis het wel hoor, samen naar de stad, een keer een concert.. dat mis je allemaal..

Nou dat heb ik nou ook;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:41

L_vie: welkom in de club!

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:44

Dat vind ik wel jammer.. Geen vriendinnen hebben maar het wel missen.
Niemand in de omgeving waar je wat meer mee kan optrekken ?

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:00

Ik heb dat ook een tijd gehad, dat ik zo'n enorme pijn had, dat ik de energie niet had om vriendschappen te onderhouden.
In die periode had ik ze eigenlijk wel hard nodig.
Ik mis het nu wel afentoe.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 16:12

Ik ken het ook. Heb een handje vol vriendinnen waar k mee afspreek maar zeker niet dagelijks of wekelijks. Ze zijn er wel als ik ze nodig heb. Maar ik vind alleen zijn, bij mn vriend zijn veel fijner

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 16:25

Ja, dat herken ik inderdaad, TS. Ik heb het idee dat best wel veel 'paardenmeiden' daar last van hebben. Wij zijn met hele andere dingen bezig dan de gemiddelde meiden/vrouwen (voornamelijk het paard :P), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.

Ik heb inderdaad wat een aantal meer hier in het topic hebben. Ik heb wel hier en daar wat vrienden, maar zie ze niet altijd wekelijks en al helemaal niet dagelijks, maar dat vind ik ook wel best :D.

Edit; Ik bedenk altijd maar. De meeste Bokkers hebben niet zo veel vrienden, waarom zou je anders contact op internet zoeken? Met een grote vriendengroep heb je die behoefte niet hoor ;).

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 16:31

Zeker hebben paardenmensen daar mee last van, het verzorgen van een paard kost veel tijd. :j

Ben het er niet mee eens dat de meeste mensen op bokt weinig vrienden hebben, hoe komen dan al die verhalen er op? :Y)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 16:33

Ik heb al veel meegemaakt op het vlak van "goede vriendinnen", ben heel vaak teleurgesteld, op de meest uiteenlopende manieren. Die variëren van vriendinnen die eigenlijk alleen over de vloer kwamen om met mijn broer te flirten tot vriendinnen die er met mijn vriendje vandoor gingen.
En de meest recente gaat nu, geloof ik, liever om met haar rijke klanten dan haar net-uit-de-schulden vriendinnetje (ik dus). -O-

Dus ik ben er aan de ene kant wel een beetje klaar mee, maar aan de andere kant mis ik het ook wel.. Ik ben over de laatstgenoemde best nog wel verdrietig geweest. Ik begin ook een beetje het gevoel te krijgen dat het aan mij ligt ofzo..

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 16:34

Zo herkenbaar dit, ik heb ook geen vriendinnen, alleen me vriend en ik heb verder ook totaal geen behoefte aan vriendinnen. Vriendinnen die meer op afstand stonden sprak ik 'vroeger' nog wel is mee af, maar als de afspraak dichterbij kwam verzon ik nog wel eens een smoesje want ik had dan eigenlijk helemaal geen zin meer erin.
Ik vond het toen ik nog paarden verzorgden wel leuk om met iemand af te spreken op stal, dan kon ik alsnog gewoon mijn ding doen, maar helaas heb ik nu geen verzorgpaard meer.
Verder ben ik op werk wel gewoon sociaal, en thuis vindt ik het leuk met me ouders, maar verder sluit ik me graag af en ben ik graag bezig met me beestjes.
Ik dacht ook dat ik de enige was, ben wel beetje opgelucht te zien dat ik hierin niet de enige ben :P