"gezette" mensen en paaldansen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:14

Zwartje07 schreef:
Lauratje_88 schreef:
Dus je mag enkel dingen doen als je mooi bent om naar te kijken? Goh noemen ze dat niet discriminatie tegenwoordig? Ik vind dat ze het geweldig doet en als zij er plezier in heeft, laat ze lekker doen. GO GIRL!!

Nee hoor maar niet iedereen zit er op te wachten om het te zien.
Wat is dat tegenwoordig toch dat alles maar discriminatie is. We mogen niets meer zeggen of denken en het is al weer zover.

Als iemand iets niet mag omdat die persoon een bepaald uiterlijk heeft dan vind ik dat discriminatie.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:15

Ik zit er ook niet altijd op te wachten om een ultraslanke dame met bv een ontiegelijk zure rotkop te zien maar ja als je dat zegt is het hek van de dam maar zwaardere mensen mogen wel afgezeken worden. Als je t niet wil zien klik je het lekker weg, je kijkt de andere kant op of je dondert uit de buurt simpel toch.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:16

Menino schreef:
Cayenne schreef:
Ik vind het enorm knap. Doe het haar absoluut niet na.
En heb eigenlijk last van plaatsvervangende schaamte van de mensen die hier 'onpasselijk' van worden.

Exact.

Vind het onwijs knap dat ze het kan en lef dat ze het doet! Hoop echt dat ze er veel energie uit kan halen en zich niet af laat schrikken door evt. Negatieve reacties ofzo.

Esthetisch ziet het er wat minder mooi uit ja, als iemand minder lang, dun en rank is. Maar we kunnen er niet allemaal uit zien als dita von Teese en dat zou ook geen vereiste moeten zijn toch om te kunnen doen wat je leuk vind, en waar je ook nog goed in bent! :)

Al was het het enige waar ik voor kon kiezen zou ik er niet zo uit willen zien als Ms. von Teese.....

Wat je mooi vind en wat schoonheid is is smaak en daar valt niet over te twisten toch?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:17

xSogno schreef:
Als iemand het nou nog in het openbaar voor je neus gaat doen is het misschien weer wat anders

Ben bang dat je me dan kunt wegdragen, ongeacht de kleding en/of figuur, maar misschien wel een idee voor wat extra bonuskorting bij de kassa.

En tja, als je me om mijn mening vraagt, nee, het is niet iets wat ik zou vergroten en aan de muur ophangen, maar doet dat er wat toe? Zij is gewoon lekker bezig, doet niemand kwaad, heeft er behoorlijk lol in en is waarschijnlijk gewoon trots op zichzelf. En zo hoort het ook. Zolang je anderen niet opzettelijk benadeelt gewoon lekker je ding doen en je vooral niet druk maken om wat anderen vinden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:18

Ik vind het leuk om te zien !

Niet omdat ik op "gezette" vrouwen val, maar omdat het gewoon prettig is om iemand te zien die bezig is met hetgeen waarin ze plezier heeft en waarin ze nog verrekte goed is ook +:)+

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:19

kimmie1 schreef:
Ik zit er ook niet altijd op te wachten om een ultraslanke dame met bv een ontiegelijk zure rotkop te zien maar ja als je dat zegt is het hek van de dam maar zwaardere mensen mogen wel afgezeken worden. Als je t niet wil zien klik je het lekker weg, je kijkt de andere kant op of je dondert uit de buurt simpel toch.

Als je zo iets op internet plaats vraag je om reacties zo simpel is het als ze in het dagelijks leven gewoon rond loopt is dat wat anders. Dus ja ze plaats iets en andere mogen gewoon hun mening geven van mij mag ze het doen maar nee ik zit er niet op te wachten. Leuk voor in de huiskamer maar laat het ook daar dat is mijn mening. Gewicht ligt altijd zo gevoelig. Ik kan deze dame nu niet echt mollig noemen. Dat vind ik dan weer een belediging naar mollige vrouwen.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:23

Knap van d'r zeg! Ze is echt wel heel lenig ook. Als ik dit zie denk ik eerder "wat ben ik een stijve hark" in plaats van dat ik wat denk van haar uiterlijk.

Moet ze lekker zelf weten of ze wel of niet gaat paaldansen, ik vind het juist mooi om te zien hoe iemand sportief bezig is.

Wat betreft de outfit; tja, ieder zijn ding. Vind het wel stoer van haar. Ze komt over alsof ze tevreden is met zichzelf dus waarom ook niet. .

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:26

En zoals gezegd, zwartje: terwijl jij op je luie komt zit te internetten en commentaar zit te leveren, doet zij er tenminste wel iets aan.

Dat gezanik altijd, bah.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:28

Blue_Eyes schreef:
En zoals gezegd, zwartje: terwijl jij op je luie komt zit te internetten en commentaar zit te leveren, doet zij er tenminste wel iets aan.

Dat gezanik altijd, bah.

Waar dit op slaat weet ik niet maar jij denkt dus dat zij de hele dag in de paal hangt en ik de hele dag op me reet zit. Ik ben blij dat ik haar gewicht niet heb dus ik klaag niet.
Waarom is het een probleem dat ik geen positief commentaar heb. Is dat zo moeilijk om te accepteren? Dat iedereen met een andere mening als jouw of het grootste gedeelte maar niet zo moet zaniken. Misschien moeten jullie minder zaniken over de mensen die jullie vinden zaniken.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: "gezette" mensen en paaldansen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:32

Waar slaat het op? Op dat mensen wel kunnen roepen dat dit niks is voor gezette mensen, maar dat dat ook gezegd wordt van de sportschool, zwemmen, zumba.... Waar moeten die dikkere mensen dan wat mee aan hun gewicht doen? En wie is een ander om daar een oordeel over uit te spreken? Dáár slaat het op. En nee, ook ik ben niet zwaar. Daar ligt het niet aan.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:34

Waarom moet tegenwoordig iedereen overal en altijd ergens een mening over hebben? Zelfs als dat iemand pijn doet..

Ik vind het knap en doe het haar niet na. Het enige waar ik onpasselijk van word zijn sommige reacties in dit topic :=

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:37

De term zware sport vind ik wel weer leuk gekozen in dit topic.
Zelf zou ik er niet vaker fimpjes van uitzoeken maar leuk dat ze het kan.
:)

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:38

Zwartje07 schreef:
kimmie1 schreef:

Als je zo iets op internet plaats vraag je om reacties zo simpel is het als ze in het dagelijks leven gewoon rond loopt is dat wat anders. Dus ja ze plaats iets en andere mogen gewoon hun mening geven van mij mag ze het doen maar nee ik zit er niet op te wachten. Leuk voor in de huiskamer maar laat het ook daar dat is mijn mening. Gewicht ligt altijd zo gevoelig. Ik kan deze dame nu niet echt mollig noemen. Dat vind ik dan weer een belediging naar mollige vrouwen.

En een ander vind dat van die slanke dame met die zure rotkop... wie is een ander om te bepalen wat iemand wel of niet doet, leven en laten leven.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:40

Zo lang die paal goed vast zit....zie ik het probleem niet,want het moet natuurlijk wel veilig blijven.....maar wat is dat mens lenig zeg,en vergis je niet ze moet ook vreselijk sterk zijn....respect,en dat mag best gezien laten worden......overigens zou ik een gratenpakhuis in zo`n outfit misschien nog wel erger vinden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:43

Tsja natuurlijk kijk ik liever naar mensen die ik aantrekkelijk vind... logisch toch :+ En iedereen heeft zo zijn persoonlijke smaak...
Maar dat neemt niet weg dat ik het zeker knap vind, paaldansen is echt zwaar ook zonder die extra kilo's. En ze is nog lenig ook! Ik doe het haar niet na. Zolang zij er lol in heeft vooral doorgaan, leuk toch? En over dat filmpjes op internet plaatsen... is ook haar eigen keus, als je het niet wilt zien klik je het toch gewoon weg?

quartel

papagroom schreef:
Zo lang die paal goed vast zit....zie ik het probleem niet,want het moet natuurlijk wel veilig blijven.....maar wat is dat mens lenig zeg,en vergis je niet ze moet ook vreselijk sterk zijn....respect,en dat mag best gezien laten worden......overigens zou ik een gratenpakhuis in zo`n outfit misschien nog wel erger vinden.

:') goed vast zit die paal wel.

Ik zie ook geen probleem trouwens.
Dat ik het niet fijn vind om er naar te kijken betekend niet dat andere mensen er ook zo over moeten denken.
En ik denk dat dat juist het grootste probleem hier is.
Hoe dan ook is de discussie het volgen wel waard :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Hhilde schreef:
Waarom moet tegenwoordig iedereen overal en altijd ergens een mening over hebben? Zelfs als dat iemand pijn doet..

Ik vind het knap en doe het haar niet na. Het enige waar ik onpasselijk van word zijn sommige reacties in dit topic :=

+:)+ helemaal mee eens

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:51

KNap en respect dat ze dit ondanks haar postuur doet en ook nog eens heel goed kan, maar een nogo met wat ze draagt...waarom zou je jezelf in zon pakje hijsen en dan ook nog eentje die zoveel bloot laat zien? sorry in mijn ogen een echte no go. Er zijn genoeg andere leuke outfitjes te krijgen naar mijn idee...

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:19

Hhilde schreef:

_/-\o_
Ik snap dat ook niet zo goed :n .

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:34

Zo hee, is die daarom eens even goed! :wow:
Ze heeft wat teveel buik naar mijn zin, maar ik vind het eigenlijk wel sexy. Ze straalt een dosis zelfvertrouwen uit die niemand misstaat! *D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:38

Wat super knap! Ik ben wellicht een klein beetje slanker dan haar, maar zéker geen magere den, maar toch doe ik het echt niet na hoor :n

Jammer vind ik het dan wel om in zo'n pakje rond te hupsen. Ik zou dan inderdaad toch iets meer bedekkends aantrekken.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:42

Het boeit me echt totaal niet als "gezette" mensen paaldansen. Sterker nog, het boeit me sowieso niet wat "gezette" mensen doen, als ze tenminste niks illegaals doen waar ik last van heb. :+

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:51

quartel schreef:
:') goed vast zit die paal wel.

Ik hield toch wel een paar momentjes mijn hart vast hoor :')

Maar respect voor het feit dat ze het doet en hoe goed ze het doet. De kledingkeuze is minder smaakvol wat mij betreft, maar smaken verschillen. (gelukkig)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 01:21

Ik doe deze sport ook in een dansschool, nou my lady, ik neem mn petje voor je af. :')

Dan mag ik misschien wel trots mn maatje 36 dragen, maar zo lenig als de dame in het filmpje ben ik bij lange na niet.. En vergeet niet dat dit een loodzware sport is, laat staan met de extra obstakels waar zij rekening mee moet houden. Echt respect.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 01:32

Ik vind het ontzettend knap wat ze doet eb ik vind het mooi om te zien. Maar ik vind het mooier, eleganter en meer sexy als het iemand is met een slanker figuur en hetzelfde talent.

Dat is een beetje vergelijkbaar met een Totilas die grand prix loopt of een Bels. Heel mooi en knap, maar ik vind de Totilas dan gewoon mooier om te zien.

Dat komt ook, omdat we meestal slanke vrouwen zien die dit doen en dat is ons beeld geworden. Misschien zou het anders zijn als paaldansen meer gedaan werd door meer gezette vrouwen, dan was dat onze referentie geweest.

Maar ik vind mensen met overgewicht in het algemeen al minder aantrekkelijk dan slanke, meer atletisch gebouwde, mensen. Is dat erg? Nee, ik veroordeel mensen er niet op. Ik vind ze net zo aardig.
Het is hetzelfde als dat ik mannen met langer haar mooier vind dan mannen met een gemillimeterd kapsel. Honden met lange poten vind ik mooier dan honden met korte poten.

Maar desalniettemin: respect voor deze vrouw, want ik doe het haar niet na! Met mij maatje 34 kan ik echt niet iets neerzette wat ook maar enigszins in de buurt komt van wat zij doet.