Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
belle_boef schreef:En mijn eerste auto was een suzuki swift en daarna een honda civic, ook leuke auto's om mee te beginnen, zuinig maar wel pittig.
Een ford Ka zou ik niet kopen, roesten snel, en absoluut niet zuinig.
xRamonax schreef:belle_boef schreef:En mijn eerste auto was een suzuki swift en daarna een honda civic, ook leuke auto's om mee te beginnen, zuinig maar wel pittig.
dit is niet helemaal waar.
ik heb zelf een ford Ka uit 2003 nog geen roest te zien en ik rij dagelijks 30 km met mijn ka.
ik tank 50 euro in de anderhalve maand, zuinig is hij dus echt wel
verder is een nissan micra of een opel corsa een leuke auto om mee te beginnen
_AAASCHAAA_ schreef:Mijn eerste autootje was een nissan micra van 95. Wat een geweldig scheurijzertje. Ding liep altijd en was niet kapot te krijgen. Hij is super handig want door de vorm kan er onwijs veel in ( wasmachines, aquarium en kastjes heb ik er mee rondgebracht )
Mijn micratje liep 1 op 18 en ik heb hem met 87000 op de teller in 2008 gekocht via een garage voor 1200 en vorig jaar heb ik hem weggedaan omdat ik een grote moest, autootje had toen 208000 op de teller. Ik reed heel nederland en omstreken door met dat ding. Hij was van de eerste eigenaar ( oudere dame) stond altijd binnen en was nog super in orde.
Nu heb ik een Chrysler en mis ik mijn micra soms nog onwijs. Hoop nog binnen afzienbare tijd zon klein knorrepotje erbij te kunnen nemen.
De mijne komt ook uit 1995, ik ben er zelfs mee verhuisd, als ik nog terugdenk aan hoeveel ik er toen in gekregen heb. Je had dan wel een koopje trouwens zeg! jorika1986 schreef:Wat je ook doet Koop in Hemelsnaam geen Smart!!!
Wat een onding van een auto was dat zeg.... Na 80.000 km draaide het blok in de soep. En niet alleen bij mij maar bij meer mensen houd het voor een ton al op met zo'n ding.
En is niet te repareren. Dat ze die dingen uberhaubt nog op de markt mogen brengen is mij een raadsel...
Ik roep niet te hard dat ze niet kapot gaan, want de mijne rijdt nu net een jaar.
xRamonax schreef:belle_boef schreef:En mijn eerste auto was een suzuki swift en daarna een honda civic, ook leuke auto's om mee te beginnen, zuinig maar wel pittig.
dit is niet helemaal waar.
ik heb zelf een ford Ka uit 2003 nog geen roest te zien en ik rij dagelijks 30 km met mijn ka.
ik tank 50 euro in de anderhalve maand, zuinig is hij dus echt wel
verder is een nissan micra of een opel corsa een leuke auto om mee te beginnen
Besje15 schreef:Opel Corsa vind ik opzich ook wel leuk maar roesten die niet snel?