Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ben destijds gestopt ivm werk en relatie, en omdat ik de sfeer in de groep niet meer fijn vond. Maar het heeft me een hoop leuke ervaringen opgeleverd
ik ga écht geen heel stuk lopen haha, heb het altijd na 8 km helemaal gehad
Chantalla schreef:vuurneon schreef:Wel gedaan, maar dan als posthouderik ga écht geen heel stuk lopen haha, heb het altijd na 8 km helemaal gehad
Hahah hier ook. Lang leve de terrasjes en de snackbars. Als wilde vaart en al als zeeverkenners waren wij de leuksten niet voor de leiding
'
kosseh schreef:Susan, bij ons heet het nog steeds rowans en sherpa's. Denk dat je dat bedoeld met r/s?
Oo volgens mij ben ik daar dan geweest als kabouter, er is daar ook een clubhuis toch? En in de buurt nog een ander terrein. Dan ben ik er ook nog 2 jaar geleden in de buurt geweest.
Lollieloes, we hebben niet echt vaak een hike, wil wel heel graag mee doen met de winterhike alleen waren we dit jaar te laat![]()
Zijn er bij jou in de regio vaak georganiseerde hikes?
. Wij organiseren van de scouting uit 1 hike voor de hele scouting en 1 hike als oefening voor het zomerkamp met alleen de rowans/pivo's (roverscouts is dat geloof ik). Verder wil ik dit jaar mee gaan doen aan de midwintersurvival in eiffel, lijkt me super gaaf
. 

Daar sta ik al een aantal jaar trouw op post, en onze groep neemt ook regelmatig de prijs voor beste post mee naar huis.