Ik vind het heerlijk!! Geen gezeur aan mn hoofd en ik kan zelf boodschappen doen en lekker eten wat ik zelf lekker vind, en me helemaal uitsloven op een nieuw gerecht en dan is er niemand die zeurt dat er teveel groente door zit oid.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat we een goede waakse hond hadden. Alleen de laatste keer niet. (Hond overleden). En dat ik op mijn 9de al eten kon maken voor het hele gezin, dus dat was allemaal geen probleem. Daarnaast wisten de buren dat ik alleen thuis was, niet dat ze nou veel deden hoor, niet anders dan normaal eigenlijk. En wonen er veel mensen uit de kerk hier in de buurt waar ik altijd heen kan als er iets is.
En ik kan je met bijna honderd % zekerheid vertellen dat ik heel chill en zakelijk problemen zou hebben opgelost toen ik 14 was.
Even een voorbeeld: Afgelopen zomer was ik dus alleen thuis en toen moest ik ook oppassen op een hond van anderen. En die hond kon in de garage en de tuin komen. Nu heb ik alleen een sleutel van de garage deur en er zit een knip aan de onderkant van de deur, die niet van buitenaf open kan..
Dus ik kom 's avonds om 23.00 uur thuis en ik kreeg de deur niet los. Dus ik had al snel de conclusie getrokken toen ik de hond hoorde krabbelen aan de deur, dat hij dan de knip naar beneden had gedaan.
Tja, toen was ik dus definitief buitengesloten, want dat krijg je echt niet los van de buitenkant. Dus ik ben naar de buren gelopen, die gelukkig nog wakker waren, en heb gevraagd of ik even over de schutting mocht klimmen, want de hond had mij buitengesloten xD
Pas toen ik bovenop de schutting zat kwam een enorme lachbui opzetten dat dit echt debiel was
. Dat is altijd traditie gebleven. Ik ben nu 35 en woon allang op mezelf, maar ga nog steeds bij oma eten als mijn ouders op vakantie zijn. Alleen is dat nu meer om oma in de gaten te houden. 

Maar heb het echt gewaardeerd die weekjes, kreeg wel geld om boodschappen te doen en er was eea in huis, wat ik verder wilde moest ik zelf betalen. Kon altijd nog naar mijn vader die in dezelfde stad woonde, maar dat deed ik meestal niet, veel te druk met alles maken wat ik lekker vond maar wat we nooit aten