Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dieselpaard schreef:Ik werd van de week gebeld dat ik een gratis verwenpakket had gewonnen en alleen maar de verzendkosten hoefde te betalen. Toen verder vroeg bleek dit zogenaamde verwenpakket uit supplementen te bestaan die ik moest innemen...
Daar ben ik dus helemaal niet van, dus ik zei ook dat ik dat niet wilde.
Begint die jongen toch een partij de zielenpoot uit te hangen!!! Het was z'n eerste dag, hij had nog niks verkocht, ik zou z'n dag echt goedmaken![]()
Ik zou zoiets op mijn werk moeten doenTe belachelijk van woorden. En nog erger...hij wilde niet ophangen ook... Dus toen zelf de verbinding verbroken
vooral als ze zo door blijven drammen
Dan moest ik soms echt tot 10 tellen (afhankelijk van hóe drammerig) en zei dan meestal gewoon in overdreven droge stem "ik ga nu ophangen" en dan ook meteen ophangen, meestal hoor je dan idd nog het begin van het verplichte zinnetje mbt bel me niet...
als het belangrijk is spreken ze wel een Voicemail in 
want krijg *even afkloppen* nooit meer telefoontjes
"busted"

Ladybird schreef:Ik ben er ook helemaal klaar mee, maar ze bellen altijd met een anoniemnummer. ds ik neem per definitie geen anonieme nummers meer op. ben er klaar mee. Ik ken ook verder niemand die anoniem nummer heeft, dus vind ook geen reden om ze op te nemen.
KoudbloedKim schreef:unihorses schreef:Ik ben zelf van plan om volgende keer te zeggen:"Even wachten hoor, ik moet even naar de wc!" en dan de telefoon ergens neer te leggen.hallo, spreek ik met *** ?
*snik* *snik* na een lange strijd heeft hij ons helaas verlaten *snik* weg bellers
Edit: Zoiets als Nikka dus.

Jorienn schreef:En als je een klacht over een artikel indient bij Bol.com maar zeuren waarom je je telefoonnummer niet hebt ingevuld. Nou OMDAT DAT NIET NODIG IS. Grmbl.[***] schreef:Wat wel leuk is, is allerlei achterlijke antwoorden geven.
Bijv:
Zij: Mevrouw wilt u dan geen miljoen winnen?
Jij: Een miljoen? Man ik barst van het geld, weet nu al niet hoe ik het allemaal op moet krijgen voor ik doodga, wat heb ik nou aan nóg een miljoen?
Erg grappig om te doen. Dat staat nl niet in hun belscript en dan weten ze dus ook niet meer hoe ze moeten reageren.
Dan kan een €1 (of wat dan ook)er ook wel af was de reactie van de tegenpartij.
Bel me niet register werkt wel, maar in algemene voorwaarden van bedrijven (H&M bol.com etc) staat soms dat ze je gegevens door mogen geven aan derden. Dan word je dus gewoon weer gebeld, en is het callcenter niet fout. Het beste is zeggen ik ben niet geïnteresseerd en dan ophangen, officieel mogen ze je dan ook echt nier meer bellen.
pimaude schreef:het makkelijkste: Sorry mevrouw/ meneer, ik sta onder bewind..
Dan zijn ze verplicht jou uit het systeem te halen
en de aankopen zijn niet rechtsmatig.