_Nancy_ schreef:Zo dat is wel gedurfd Micha!Maar werd dat wel gewaardeerd dan door de leidinggevende?
Soort zelfde verhaal! Maar meneer bleek in Den Haag te wonen..
Woon zelf in Brabant en was toen nog 15 haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wilke93 schreef:aaah haha, hoe toevallig dit topic!
Sinds halverwege maart heb ik een nieuwe baan. Afgelopen donderdag kwam er een jongen binnenlopen waarvan ik dacht: oelala. En ik dacht dat ik hem ook wel zag kijken, maarja dat weet je nooit zeker natuurlijk! Toen hij weg was vroeg ik aan m'n collega of hij hier vaker kwam, blijkbaar komt hij 1 a 2 x in de week rolletjes brengen (werk in een fotozaak). M'n collega gaf me z'n naam. Ik hem in m'n pauze opzoeken op facebook, maarja om hem nou toe te voegen en zeggen dat ik z'n naam van m'n collega heb... niet zo netjes
Hoort niet eigenlijk.
2 a 3u later kreeg ik ineens dit berichtje op facebook! (van hem):
Hoi Wilke,
Vanmiddag zag ik je in de foto winkel, je complementeerde me op m'n camera. Ik was vervolgens te druk bezig met m'n foto's om jou een compliment te geven op je mooie kapsel en leuke hoed. Misschien is dit wat brutaal van me om je zo via facebook op te zoeken. Maar je maakt een goede first impression. Vroeg me af of het je leuk lijkt om een keer af te spreken. Koffie, thee.. een wandeling? Of liever bier, wijn..en een feestje?
X
Dus nou gaan we zaterdag naar 'n museum

LukieBradley schreef:Zo herkenbaar.
Ik werk ook in een super en begrijp precies wat je bedoeld.
Wekelijks staat er een vis kraam en wiehoe wat een knapperd staat erin
Hij blijkt vrijgezel te zijn maar ja hoe doe je zoiets.
Ik walg al van de lucht van de vis en ik eet het dus ook niet
Ze komen wel bij ons binnen piesen maar om nou bij de wc te wachten
LukieBradley schreef:Zo herkenbaar.
Ik werk ook in een super en begrijp precies wat je bedoeld.
Wekelijks staat er een vis kraam en wiehoe wat een knapperd staat erin
Hij blijkt vrijgezel te zijn maar ja hoe doe je zoiets.
Ik walg al van de lucht van de vis en ik eet het dus ook niet
Ze komen wel bij ons binnen piesen maar om nou bij de wc te wachten
hij zocht een specifieke kalender maar die hadden wij niet een zo raakten we aan de praat. Inmiddels zijn we al weer bijna 6.5 jaar samen