Maar gezicht is niet meer te herkennen in beide. Ik heb dan ook hazel kleurige ogen, en mijn moeder blauw vader donker bruin. Grappig om te zien dat sommige mensen wel zo op hun ouders lijken!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar gezicht is niet meer te herkennen in beide. Ik heb dan ook hazel kleurige ogen, en mijn moeder blauw vader donker bruin. 
), maar ik lijk enorm veel op mijn moeder.

(een mede kraamzaal-moeder wilde ruilen van baby met mijn moeder
)
Ook in karakter ben ik een complete mengelmoes. Het geduld van mijn vader, het iets te spontane/flapuit van mijn moeder. Enz enz! Aan de telefoon kunnen ze de stem van mama en mij niet uit elkaar houden
soms best komisch trouwens, mensen beetje plagen! DaniqueHorse schreef:Ik was/ben echt een mengelmoes van mijn ouders. Als ik naast mama loop, krijg ik opmerkingen dat ik op haar lijk (met uitzondering van mn ogen). Naast papa lopen kan ik niet meer, die is helaas overleden, maar toen kreeg ik altijd opmerkingen dat ik zo enorm op hem leek.
Ketaki schreef:dit zal voor mij niet echt relevant zijn, want ik ben geadopteerd.
dus lijk op geen van beiden![]()
allebei rossig haar, eczeem, zelfde trekken in 't gezicht, lang en slank en exact hetzelfde koppige felle karakter. Ik heb gelukkig van mijn moeder wel wat geduld geërfd. Zal eens kijken of ik ook foto's van mijn ouders op jongere leeftijd kan vinden.