We zijn nu 1,5 jaar samen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marijn84 schreef:ohhh bij ons gaat nu ook dat centrale alarm af, eerste maandag vd maand test..
dat leverderde ook hilarische taferelen op, hij ging nog net niet onder de tafel zitten :p WTF is dit!
marijn84 schreef:Ja klopt, mijn ex was ook eerst totaal niet van zijn familie... tot dat hij in nl kwam wonen en besefte hoe erg hij ze ging missen...
Mijn fam was mijn fam, en daar wilde hij niet zo veel mee temaken hebben, en ging zijn fam vergelijken met het mijne...
(t was ook wel een bijzonder geval hoor :p ) dit gold ook voor vrienden, hij maakte wel wat vrienden ging naar de rugby ect, maar allemaal oppervlakkig, totdat hij weer alleen over bleef zeg maar en alles alleen deed.
Ik heb ook mn paardje nog en ben pas rond half 8 thuis... Ik was het enige in zijn leven... das nie best... ik voelde me schuldig als ik uit ging met vriendinnen ect ect ...
t is lastig om zo'n relatie echt te laten werken. ** tenminste vond ik dan**

_Ekenna schreef:@Exponent, hij is erg bazig. Die Russen krijg je niet onder de duim.![]()
Daarnaast zal hij nooit zomaar zijn fouten toegeven, want dan zit z'n trots in de weg. Wij Nederlanders vertellen het als we iets leuks hebben gedaan, iets gaan doen, of ergens mee zitten. Zij niet. Bij hun moet je 't er echt uit trekken, ze zullen zulke dingen niet uit zichzelf vertellen. Ik heb 'm wel zo ver gekregen dat ie kookt! Maar verder mag de vrouw het huishouden doen.
dus uiteindelijk is het maar goed dat we uit elkaar zijn gegaan. Furrow schreef:Als ik het programma meet the russians mag geloven, zijn ze wel super vrijgevig tegenover hun vriendin.
Vraag me dus af of dit echt waar is, veel cadeautjes enz.

ik woon samen met mijn Bosnische vriend. Hij is in Bosnië geboren en met de oorlog zijn zij naar Nederland gevlucht. Hij kan zich de oorlog nog heel goed herinneren..
Zijn broertje is wel heel donker.
Of als ik echt heel kwaad ben begin ik wel eens te roepen in het Hollands. Dan kan ik even niet op het Engels komen. Dan weet 'ie wel weer dat ik echt boos ben
sashafierce schreef:Ik meld me ook!ik woon samen met mijn Bosnische vriend. Hij is in Bosnië geboren en met de oorlog zijn zij naar Nederland gevlucht. Hij kan zich de oorlog nog heel goed herinneren..
Echte verschillen kan ik zo niet bedenken, alleen dat de feestjes aan zijn kant van de familie altijd heel uitbundig en groots zijn

hoop narigheid