Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Evelijn schreef:Zou je niet overeen kunnen komen met je ouders dat je een bedrag van 175- 200 euro betaald aan kostgeld en dan 50 - 75 euro verplicht spaart zodat je dat niet aan spontane dingen uitgeeft. Vind 250 euro ook best een smak geld als je ongeveer 500 euro inkomen hebt..
Zwerfkei schreef:Nooit begrepen dat kostgeld...
Je huurt toch geen kamer in je eigen huis... Je ouders runnen toch geen hotel?
Thuis wonen, samen eten, privacy wanneer nodig, internet, schone kleren, lekker douchen, etc
Mijn ouders hebben daar nooit geld voor willen hebben, je bent familie van elkaar
Zwerfkei schreef:Nooit begrepen dat kostgeld...
Je huurt toch geen kamer in je eigen huis... Je ouders runnen toch geen hotel?
Thuis wonen, samen eten, privacy wanneer nodig, internet, schone kleren, lekker douchen, etc
Mijn ouders hebben daar nooit geld voor willen hebben, je bent familie van elkaar
xSlvna schreef:TS leert niet, werkt niet, dus zou volgens deze theorie uit huis moeten. Dat ga je niet redden voor 250 euro....Mijn moeder heeft de instelling "Leren, werken of het huis uit", zolang we een van die dingen doen is het prima.
mooie voorbereiding op het echte leven wat dat betreft xSlvna schreef:Moet net werk in aanbod zijn, ze zit nu in een (verplicht) tussenjaar, en is dus nog bezig met een studie, heeft TS überhaupt een diploma om een goed betaalde baan te nemen?