Ik heb hakken van iron fist, maar ook van de van haren... Je merkt het verschil wel
Onder het mom van: als ik goedkope schoenen koop, kan ik meer schoenen kopen... Je gaat er alleen kwalitatief niet altijd op vooruit hahaha.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik denk altijd aan ballerina's als ik een beetje pijn krijg 
Fred_Kroket schreef:Doorbijten en niet uitdoenIk denk altijd aan ballerina's als ik een beetje pijn krijg
En ook goede pumps kopen, sommige zitten echt totaal niet en zijn op voeten gebaseerd die ik nog nooit heb gezien![]()
Ik doe soms zo'n gelpad onder de bal van mijn voet en vooral als ik ze 's avonds aandoe een flinke wodka!![]()
Succes!

M_D_H schreef:Fred_Kroket schreef:Doorbijten en niet uitdoenIk denk altijd aan ballerina's als ik een beetje pijn krijg
En ook goede pumps kopen, sommige zitten echt totaal niet en zijn op voeten gebaseerd die ik nog nooit heb gezien![]()
Ik doe soms zo'n gelpad onder de bal van mijn voet en vooral als ik ze 's avonds aandoe een flinke wodka!![]()
Succes!
moet je alleen niet zoveel drinken dat je begint te wankelen en je enkels verzwikt...
dan ben je nog verder van huis![]()
Ik heb er echt een gewoonte van gemaakt om dat heel veel te doen als ik even niet sta maar zit. Fred_Kroket schreef:M_D_H schreef:
moet je alleen niet zoveel drinken dat je begint te wankelen en je enkels verzwikt...
dan ben je nog verder van huis![]()
Hahaha! Nee gewoon eentje en daarna rustig aan! En verder nog even serieus, ik doe heel veel oefeningen met mijn enkels en voeten. Rekken strekken, buigen, rondjes draaien etc. Dat helpt echt het beste om je voeten sterk te maken.
Dus als je toch je schoenen uit hebt gedaan kun je meteen even die voetjes aan het werk zettenIk heb er echt een gewoonte van gemaakt om dat heel veel te doen als ik even niet sta maar zit.
...)
Maar gewoon elegante hakken naar het werk aan moet toch kunnen 

M_D_H schreef:wat voor een oefeningen gebruik je daarvoor?
Ik moet mijn enkel sterker maken nadat ik de volledige pees van mijn enkel afgescheurd heb...
gaat super... not... de oefeningen die ik mee kreeg gaan om balans etc, maar ik wil meer doen aangezien ik de enkel nu te vaak en snel verzwik (net van de trap afgestuiterd omdat mijn enkel dubbel klapte...)
Ik het voetjes van maatje 36 en dan zijn hakken van 10 cm echt heel hoog. Als je maat 39 hebt scheelt dat al flink. Ik heb dan ook veel schoenen met een klein plateautje, dan kan ik toch hoge hakken aan zonder op het topje van m'n tenen te lopen.
Sanned schreef:Het maakt ook wel een beetje uit hoe groot je voeten zijnIk het voetjes van maatje 36 en dan zijn hakken van 10 cm echt heel hoog. Als je maat 39 hebt scheelt dat al flink. Ik heb dan ook veel schoenen met een klein plateautje, dan kan ik toch hoge hakken aan zonder op het topje van m'n tenen te lopen.
En verder vooral veel doen. Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op hakken liep en er dan ook zo hele dagen op door de stad kon slenteren. Nu heb ik veel minder vaak hakken aan en dat merk ik ook meteen, het kost een stuk meer moeite en mijn voeten worden veel sneller moe. Ook klappen mijn voeten sneller om bij een ongelijke ondergrond. Je spieren moeten toch ook een beetje wennen.
Goede schoenen helpt ook. Ik merk echt dat ik op mijn duurdere schoenen veel beter en langer kan lopen. En pumps het liefst van leer of suede. Niet van kunststof, dat vormt zich minder naar je voet en gaat sneller schuren.
AronenLoutje schreef:Ik pas dus echt geen een paar pumps, al zoveel merken e.d. geprobeerd maar ze doen me allemaal zeer en maat 40 is dan net te krap en 41 weer te groot![]()
Ben blij dat het straks weer open schoenen weer is, dan kan ik wel open sandaaltjes met hak e.d. aan..