Goede bikini's voor grotere cup maten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 22:10

Carowl schreef:
http://www.freyalingerie.com/find-a-store.aspx
Kan je winkels vinden die het merk verkopen en zelfs of ze de swim collectie verkopen.

Ik zag het! Er zitten hier 3 winkels in de buurt dus dat is zeker het kijken waard! Op de website zag ik idd leuke bikini's staan!

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:12

Ik heb een bikini van de hunkemöller. Dit is de eerste die goed zit. Het is een maximizer, niet dat dat nodig is :=. Heeft beugel en brede banden, het is gewoon een bh, maar dan in bikini stof. Het is een 85D. Ik hoop dat hij nog past, omdat ik vorige zomers ook bh's heb gekocht en die niet meer passen. Ik zit nu op 80E, dus ik ga hem binnenkort maar weer eens passen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:18

Ik lees even mee! Ik heb tot nu toe bikini's gevonden bij de reguliere zaken. Ik heb een hele fijne van de hunkemoller (maar wel van 5 jaar geleden, ik hoef daar nu echt niet meer te zoeken) en een bij de wehkamp. Ik heb ook een ruime cup e/ f en hoewel mijn hunkemoller zonder draad erg fijn zit kan ik dergelijke stevige modellen zonder draad nu niet meer vinden. Een beugel, zelfs bij triangels, vind ik zowieso mooier bij een grotere cup. Saph vind ik echt vreselijk, de pasvorm past bij mij gewoon niet lekker (onderin de cup goed, in het midden inkijk en daarboven te krap)...

Himawari

Re: Goede bikini's voor grotere cup maten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:22

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:42

Www.farfallina.nl heb ik dit jaar een nieuwe bikini gekocht van hoola, een engels merk. Hele mooie pasvorm, beter dan freya waar ik ook een bikini van heb. Nadeel: je kunt niet even passen..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:54

Hier hetzelfde ik heb cup 95 G en nog nooit een goed passende bikini gevonden en heb geen geldboom in de tuin om een hele dure aan te schaffen

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:05

Ik koop bikini's ook wel via Annadiva, maar ook bij lingeriezaak hier in de stad (evenals bh's). Freya en PrimaDonna zijn idd fijne merken :)

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:11

SandraBra in utrecht.... Heb ik al mn BH's en Bikini's van.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:32

Een paar maanden geleden in Australië heb ik een bikini gekocht van het merk Moontide. Geen idee of zij ook in Nederland verkopen, maar ze hebben wel super leuke bikini's!
Ik was in Australië sowieso verbaasd hoe veel winkels leuke stevige bikini's hadden liggen in grote cupmaten. Freya vind ik trouwens ook een heel fijn merk.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:46

Zwemmen in je bh?
Zie ik vaak zat mensen doen, in het zwembad enzo ;)