Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseLove28 schreef:Hahaha, eigenlijk best wel zielig dat we zon eng klein beestje laten op eten door onze hond...... Ben wel benieuwd of zij de spin wel lekker vinden smaken
Die grote dikke huisspinnen blijkbaar wel. Toch maar platslaan dus.. 
Boself schreef:Mijn hond is een watje
ik pak altijd de elektrische vliegenmepper nadat ik gegild heb. Weet niet of t voor grotere ook werkt dus dat durf ik niet en vind ik dan weer zielig 
toch maar laten zitten haha
.
)

dees_daan schreef:Boself schreef:Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd.Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.
Durfde het zelf niet, out of sight, out of mind.
Je had beter kunnen zeggen pak em!!
Dat riep ik de eerste 2 keer ook, daarna wist hij wat hem te doen stond.
De eerste keer stond ie me een beetje raar aan te kijken, pakken?Toe nou!! Hap, ja goedzo, koekje er in en de spinnen overleefden hun wandeltocht niet meer.
Sjolvir schreef:Prop keuken papier in ingang stofzuigerbuis doen.
En in je neusgaten en je mond dichtplakken.
Ze doen niks en zijn banger voor de mens dan andersom.. Buiten zetten is ook sneu, die spin zat niet voor niets binnen en gaat buiten dus gewoon een langzame dood sterven. Laat spinnen gewoon zitten waar ze zitten..
ineens ben ik weer heeeeeel blij met onze katten
Hero en Sam (en dan vooral sam) zijn onze spinnenjagers. Alles wat op de grond zit overleefd het niet lang. Laag op de muur? ook niet.
Ideaal. Sinds dat Hero en Sam weer bij mij in huis wonen ben ik zo goed als spinloos
Tigress schreef:ineens ben ik weer heeeeeel blij met onze katten
Hero en Sam (en dan vooral sam) zijn onze spinnenjagers. Alles wat op de grond zit overleefd het niet lang. Laag op de muur? ook niet.
Op het plafond? Dan tillen we Sam gewoon op, balanceren haar kontje op onze hand, en ondertussen speurt zij het plafond af naar de spin die ze mag pakkenIdeaal. Sinds dat Hero en Sam weer bij mij in huis wonen ben ik zo goed als spinloos

Boself schreef:Ik snap het wel hoor. De laatste keer dat hier een spin in het midden van de kamer zat heb ik de hond er op af gestuurd.Ik zei heel lief: 'Kijk eens, wat lekker.' (zoals ik altijd doe als ik hem eten geef) terwijl ik ernaar wees. Hond eropaf, heel voorzichtig snuffelen, zoef, spin rent weg.
Durfde het zelf niet, out of sight, out of mind.
opgeruimd staat netjes, vers vlees voor hondjelief