Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaap_2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:05

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Ik ben het ontzettend met je eens! Ik ben er ook nog steeds ontzettend van overtuigd

Abracadabra9

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:23

Mijn vader werkte in een gevangenis dus het was heel normaal dat hij ook alle politieagenten in Frankrijk kende.. "Hey kijk, daar zijn Jean-Pierre en Philippe". Het heeft lang geduurd voor ik hier echt vraagtekens bij ging zetten :')

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:25

rien10 schreef:
Captain schreef:
Nou... Nog steeds.. En dat is een gekookt eitje.. Dat je gewoon gekookt vruchtwater eet.. Ieeuuuwwwhh!

Zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk :'). Maar het is wel lekker...

Kan nu even zelf niets bedenken.

Ehh, sorry, ik ga het nog viezer maken. Het is niet het vruchtwater. Het is menstruatie, namelijk een onbevrucht ei dat afgestoten wordt. :Y)

Ligt eraan, bij mijn kippen loopt een haan.. wij hebben dus bevruchte eitjes (he bah, zit dus ook nog sperma bij-in....)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:33

wij ook, en ik moet zeggen dat ze er echt niet minder om smaken :D

Donja schreef:
Ligt eraan, bij mijn kippen loopt een haan.. wij hebben dus bevruchte eitjes (he bah, zit dus ook nog sperma bij-in....)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:35

Ik dacht dat seks een of andere ziekte was.. Werd je verkouden van, werd mij als klein broekie wijsgemaakt :+

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:44

Ik dacht eerder dat iedereen die zwart was zwarte piet was.
Dat als ik in het donker plasde ik in de wc viel.
En het ergste als ik mijn eten niet op at dat ik dan dood ging.

en ook ik dacht dat een fabriek wolkjes maakten helaas gingen deze dromen op. :p

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:47

Ik dacht vroeger altijd dat een baby uit je snavel (ik noemde navel snavel :P ) werd geboren :P
Ik dacht ook altijd dat als het regende de wolken aan het huilen waren :P
:')

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:54

love_horse1 schreef:
Ik dacht vroeger altijd dat een baby uit je snavel (ik noemde navel snavel :P ) werd geboren :P

Ik dacht als het regende dat opa en oma huilde. En als het onweerde dat opa en oma boos waren.

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:57

KittyDylan schreef:
love_horse1 schreef:

Ik dacht als het regende dat opa en oma huilde. En als het onweerde dat opa en oma boos waren.

Haha Ik ook alleen dan waren het bij mij de engeltjes

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:59

Jolien87 schreef:
Vroegah dacht ik dat Nederlands DE basistaal was die werd gesproken door alle mensen op de wereld.

Ja! En dat buitenlandse kindjes pas later de taal van hun land zouden leren. Vond het echt heel raar dat de kindjes op de Franse camping mij niet snapten :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:01

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Dit is volgens mij een typisch ruiter dingetje, ik vond het ook altijd de buitenkant, alle niet-ruiters om me heen noemen het de binnenkant.

Ik dacht vroeger dat het station van Zaandam een kermis was _O-

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:05

dees_daan schreef:

Jeej eindelijk iemand die het met me eens is! :D Iedereen zegt aan de binnenkant, maar ik vind het midden ook gewoon middenkant. Je heb gewoon gelijk, haha! :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:06

billy3105 schreef:
Uhm

Ik dacht vroeger altijd, dat ik in het vliegtuig als je de wc doortrok ik mee gezogen zou worden :+

Enn dat mijn hond en alle mijn lievelings pony van de manege s'nachts samen op avontuur gingen om zombies rond mijn huis te doden tussen 00.00 en 01.00 uur _O-

En hoe kwam je daar bij? :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:09

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 09-02-22 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:10

Achter ons huis stond een grote zendmast, als wij ons eten niet opaten zei mijn vader "pas maar op tante sidonia staat op de mast en ze klemt je zo vast tussen haar memmen" geloof tot mijn 18e dat hij bedoelde grote handen ...tja .... begreep later dus haar boezem :o

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:16

Mijn moeder maakte me wijs dat als ik niet op tijd thuis was dat uil op mijn hoofd zou poepen.
Zo was het eens vakantie en wou ik niet binnen komen. Moeder had er niet beter op gevonden dan 2 grote gele ogen op een papier te tekenen die in het struikgewas voor ons deur te hangen en dan te roepen 'DE UIL IS DAAR, DE UIL IS DAAR'. Ik ben daarna nooit meer te laat binnen gekomen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:21

Toen we klein waren, waren we een keer aan de wandel en ik had dorst, helaas waren we nog lang niet thuis en kreeg ik dus niks, toen riep ik:"ik wil wat anders dan dat water in mn mond!!" (Lees: speeksel)
Tja..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:27

Mijn moeder maakte ons altijd wijs dat als je loog je een blauwe streep op ons voorhoofd kregen. Als we dus een leugentje om bestwil vertelde dan hadden we altijd iets op of voor ons voorhoofd (wat natuurlijk helemaaaal niet opviel bij mijn moeder :Y) .

Mijn oma vertelde dat het raampje van de auto alleen open ging als mijn zusje of ik een liedje gingen zingen. Dus wij altijd flink zingen als het raam open moest want als het te zacht was dan ging het raam niet open. Mijn oma had een van de eerste auto's met elektrische ramen. Mijn vader (en familie etc) had die dus niet wij vonden het maar stom dat het in de auto van mijn vader niet werkte, dat liedje :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:30

Mijn vader had vroeger een ziekte (hemofilie, maar levertransplantatie gehad vandaar had. Normaal genees je er niet van ;) ) waarvoor hij zelf medicijnen moest spuiten. Als klein kind was ik niet anders gewend dan dat vaders dat deden, mijn twee omen deden ja hetzelfde.
Ik was dan ook werkelijk geschokt toen ik erachter kwam dat andere vaders dit helemaal niet deden :+

Mijn moeder had me wijs gemaakt dat als ik door zou gaan met duim zuigen dat mijn duim dan zacht zou worden, ik hem door zou slikken en dat ik dan een jongetje zou worden :oo
En laat ik nou net een meisje-meisje zijn :+ Heb nooit weer geduimd :+
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 28-03-14 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:31

Oh mijn moeder zij altijd dat ze aan onze pink kon zien wanneer wij aan het liegen waren. Dus als we hadden gelogen durfden we nooit onze pink te laten zien.
Op zich best een slimme manier haha

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:31

de moeder van mn vriend maakte mn vriend altijd wijs dat als ze op zn navel drukte zijn billen eraf zouden vallen. nog steeds traumas. -O-

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:35

Niet wat ik zelf heb gedacht, maar een verstandelijk gehandicapte jongen waar ik wel eens mee te maken krijg. Deze jongen is donkerbruin van kleur. Hij denk zelf dat dit komt omdat hij vaak chocolade vla eet. Hij blijft ook vaak chocolade vla eten om zijn kleur te onderhouden.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:38

was het maar zo makkelijk, dan hoef ik niet onder de zonnebank maar kan ik gewoon kilo's chocolade eten! <3

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:20

Ketaki schreef:
novito schreef:
Hahaha dat filmpje! _O- Maar je snapt dat ik natuurlijk altijd heeeeeel erg boos werd als hij dat knopje niet bij had! :+

ken je dat filmpje niet dan :oo :oo :oo

die is toch echt heel vaak op tv geweest _O- _O- _O- _O- _O-

Nee kende ik niet... nu voel ik me dom :+

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:26

Je bent gewoon nog te jong. Was zeker 15 jaar terug