Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leestmee schreef:hij schreeuwt tegen de hond en als ze niet direct aan de kant gaat of doet wat hij zegt kan ze een klap of schop verwachten.
Wanneer ik boodschappen doe en ik dus even niet thuis ben heb ik er geen zicht op. Maar ik vind haar geregeld onder de tafel als ik terug kom. En ze gaat hem ook uit de weg, als hij haar roept komt ze wel maar je ziet de angst in haar ogen.
chocobroodje schreef:Ik ben bij mijn ex weg gegaan vanwege zijn drank probleem (althans er waren meer dingen maar dit sprong er uit) Ik heb heel veel aan deze site gehad:
http://www.relatietip.nl/relatietips/le ... olist.html
Waar het op neer komt is dat je als partner van, echt voor jezelf moet kiezen want ze sleuren je mee in de ellende.. Mijn ex was niet eens agressief anders was ik al veel eerder weg geweest, maar de drank creeërde zoveel problemen. En overal moest ie kunnen zuipen, avondje uit of gewoon gezellig ergens wat eten... Altijd die verrekte alcohol. Ik heb hem laten kiezen, hij vond dat hij geen probleem had dus toen ben ik gegaan.
Kies voor jezelf, het lijkt nu voor jezelf alsof je vast zit maar dat is echt niet zo. Overal is een oplossing voor!

leestmee schreef:chocobroodje schreef:Ik ben bij mijn ex weg gegaan vanwege zijn drank probleem (althans er waren meer dingen maar dit sprong er uit) Ik heb heel veel aan deze site gehad:
http://www.relatietip.nl/relatietips/le ... olist.html
Waar het op neer komt is dat je als partner van, echt voor jezelf moet kiezen want ze sleuren je mee in de ellende.. Mijn ex was niet eens agressief anders was ik al veel eerder weg geweest, maar de drank creeërde zoveel problemen. En overal moest ie kunnen zuipen, avondje uit of gewoon gezellig ergens wat eten... Altijd die verrekte alcohol. Ik heb hem laten kiezen, hij vond dat hij geen probleem had dus toen ben ik gegaan.
Kies voor jezelf, het lijkt nu voor jezelf alsof je vast zit maar dat is echt niet zo. Overal is een oplossing voor!
ik heb de site bekeken en het is zo gruwelijk herkenbaar.
En jouw laatste zin dat had hij kunnen zeggen.
en ook ik ben schuldig aan loze dreigementen
als je nu niet stopt dan ga ik bij je weg.
al meerdere keren kleren gepakt en op het punt gestaan weg te gaan. Maar dan hield hij me fysiek tegen en werd hij heel erg kwaad.

En zet hem op meid, durf de sprong te wagen! Pearlx schreef:Jeetje wat heftig om te lezen dit! Was hij ook al zo toen je de relatie met hem begon? Want ik kan me echt niet voorstellen hoe je in zo'n situatie kan belanden! Dan moeten er toch al eerder alarmbellen zijn gaan rinkelen?
leestmee schreef:Huurcontract staat op beide namen.
Hij werkt niet en omdat hij een rijverbod van de arts heeft gekregen heb ik de sleutels van zijn scooter afgepakt.
En hij komt nu dus nergens tenzij opgehaald.
Hij is dus altijd thuis.
We zitten beide in de schuldsanering en onze inkomsten zijn dus ook met elkaar verweven.
Dus dat is ook nog een punt wat opgelost moet worden.
Maatschappelijk werk neem ik vandaag nog contact mee op en ik hoop dat zij me verder kunnen helpen.
melissa_b schreef:hij schreeuwt tegen de hond en als ze niet direct aan de kant gaat of doet wat hij zegt kan ze een klap of schop verwachten.
Wanneer ik boodschappen doe en ik dus even niet thuis ben heb ik er geen zicht op. Maar ik vind haar geregeld onder de tafel als ik terug kom. En ze gaat hem ook uit de weg, als hij haar roept komt ze wel maar je ziet de angst in haar ogen.
bigone schreef:leestmee schreef:Huurcontract staat op beide namen.
Hij werkt niet en omdat hij een rijverbod van de arts heeft gekregen heb ik de sleutels van zijn scooter afgepakt.
En hij komt nu dus nergens tenzij opgehaald.
Hij is dus altijd thuis.
We zitten beide in de schuldsanering en onze inkomsten zijn dus ook met elkaar verweven.
Dus dat is ook nog een punt wat opgelost moet worden.
Maatschappelijk werk neem ik vandaag nog contact mee op en ik hoop dat zij me verder kunnen helpen.
Geef hem zijn sleutels terug en bel de politie als hij lazarus op zijn scooter weg rijd.
Je kunt wel zijn sleutels ergens verstoppen waar hij ze toch nooit vind. Het is een proces waar je inzit ik snap je helemaal.. Als hij zo vanaf het begin was geweest was je ook allang weg geweest. Maar zo werkt het gewoon niet. Ik ben een heel nuchter persoon en had ook niet verwacht ooit in een dergelijke situatie terecht te komen en toch gebeurt het.. Zeg dus nooit nooit 
sanne1221 schreef:wat afschuwelijk.. Ik weet niet wat ik zou doen in jouw schoenen, maar geweld hoef je op geen enkele manier te accepteren.. Als hij Korsakov heeft, begrijp ik niet dat zijn huisarts niet ingrijpt en hem uit huis laat plaatsen. In de jaren '90 was er in Laren, NH een centrum voor mensen met Korsakov; ik weet alleen niet meer de naam en of het nog bestaat. (kan zijn Stichtse Hof). Heel veel sterkte en ik vind het absoluut ok dat je voor jezelf kiest! (vooral omdat hij in zijn gedrag blijft hangen)