Shiloh schreef:Oooh, die snoepjes die je kunt kopen zijn leuk inderdaad. Maar 3 snoepjes voor 1,5 euro, als ik daar drie potten mee moet vullen, dan wordt dat een duur grapje (A) ...
Het is sowieso mijn beurt nog om de potten te vullen, want ik had het fout met Wie is de MolDus dat stel ik even uit naar volgende week (A). Misschien dat ik vandaag of morgen even dat idee met jelly beans in de azijn leggen ga uitproberen om te kijken of die smaak pakt of niet. En dan kan ik bijvoorbeeld alle rode in de azijn leggen en de rest niet. Blijft de rest van het snoep in ieder geval nog eetbaar (A) anders heb ik mezelf er ook mee
Aan iets met zout zat ik ook te denken idd, maar combinatie zoet en zout is niet ongewoon bij snoep. Peper daarentegen
Op Amazon zijn ze veel goedkoper. Dan krijg je 3 doosjes voor £1.50.
Dus dat stel ik even uit naar volgende week (A). Misschien dat ik vandaag of morgen even dat idee met jelly beans in de azijn leggen ga uitproberen om te kijken of die smaak pakt of niet. En dan kan ik bijvoorbeeld alle rode in de azijn leggen en de rest niet. Blijft de rest van het snoep in ieder geval nog eetbaar (A) anders heb ik mezelf er ook mee