Onschuldige 1 april grapjes voor op kantoor/werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:54

Shiloh schreef:
Oooh, die snoepjes die je kunt kopen zijn leuk inderdaad. Maar 3 snoepjes voor 1,5 euro, als ik daar drie potten mee moet vullen, dan wordt dat een duur grapje (A) ...

Het is sowieso mijn beurt nog om de potten te vullen, want ik had het fout met Wie is de Mol :( Dus dat stel ik even uit naar volgende week (A). Misschien dat ik vandaag of morgen even dat idee met jelly beans in de azijn leggen ga uitproberen om te kijken of die smaak pakt of niet. En dan kan ik bijvoorbeeld alle rode in de azijn leggen en de rest niet. Blijft de rest van het snoep in ieder geval nog eetbaar (A) anders heb ik mezelf er ook mee :P

Aan iets met zout zat ik ook te denken idd, maar combinatie zoet en zout is niet ongewoon bij snoep. Peper daarentegen }:)

Op Amazon zijn ze veel goedkoper. Dan krijg je 3 doosjes voor £1.50.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:19

Konstantine schreef:
Het bureaublad ondersteboven keren. :D
Ik weet de toetsencombinatie eventjes niet meer, maar het is echt behoorlijk simpel (bij Vista dan toch).

Of een printscreen van het bureaublad maken en als achtergrond instellen, dan alle echte icoontjes even te verstoppen en toekijken hoe iemand constant zit te klikken, zonder dat er iets gebeurt. :+

Ctrl shift pijltje omhoog.

benangelique

Re: Onschuldige 1 april grapjes voor op kantoor/werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:22

Snoepjes zijn leuk maar zonde. 1 collega proeft, roept het door het kantoor en de rest eeet het niet meer

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:23

Daarom wil ik het ook maar in een deel van de snoepjes doen. Bij de whinegums bijvoorbeeld bij alle rode oid, dan kan ik daarna gewoon zeggen dat het alleen bij de rode snoepjes zo is en dan kan de rest nog steeds gewoon gegeten worden.

Hahahaha, ik vond die van dat blauw scherm vooral geniaal! En al helemaal toen ik deze tegen kwam!
http://images.uncyc.org/nl/3/30/Winlol.png
En vooral bij diegene die het hardst riepen dat Mac zo'n onzin is :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:29

benangelique schreef:
Snoepjes zijn leuk maar zonde. 1 collega proeft, roept het door het kantoor en de rest eeet het niet meer

Er zit ook aardbei, watermeloen, kersen etc in.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:34

hahahaha ik lach gezellig mee! dat idee van de winegums met suiker/zure suiker verplaatsen door winegums met zout is geniaal. Doe er dan maar eentje (en miss nog eentje ergens in het midden :+ ), en leg die bovenop. Zeg dan dat jij het was, en dat er maar een paar inzaten met zout. Kijk vervolgens toe hoe iedereen de snoepjes eerst 'uittest' voordat ze ze in hun mond stoppen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:43

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:36

Arm gaten van jas dicht naaien.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:16

Oooeeh! Dat is een leuke, maar dan niet naaien. Maar ik kan wel alle labjassen de mouwen van dichttapen met schilderstape! :D

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:49

Ik heb ooit bij een collega die niet blind kon typen de "n" en "e" toets op het toetsenbord verwisseld. Heel leuk effect gaf dat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:51

Ontbijtkoek kneden in de vorm van een drol en in de pot leggen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:05

Cleo_ schreef:
Ik heb laatst een collega mevrouw Houtje-Bekman laten terugbellen :')

Echt serieus, hier heb ik zooooo vreselijk om moeten lachen dat ik maar even weg ben gelopen van mijn werkplek.

Ze zijn hier allemaal een beetje moeilijk te peilen, dus ik durf het niet zo goed aan :+

Maar er komen zeker dingen voorbij die ik wellicht thuis nog even ga proberen :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 21:30

Zo juist de zwart/gele wijngums een beetje opengesneden, wat peper er in ... en weer dicht drukken :P ... ben benieuwd morgen!

Morgen vroeg ook gelijk alle muizen dichtplakken aan de onderkant en de labjassen de mouwen dicht tapen :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:36

Dat van dat beeldscherm omdraaien werd op mijn oude werkplek veel gedaan. Ik weet dus hoe het moet maar niet meer hoe ik het weer 'normaal' moet zetten. Iemand een idee?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 00:47

Misschien was de winegums weken in tabasco ook wel effectief... :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 00:51

:') ja idd badje van tabasco

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 00:56

Als mensen iets zoals cornflakes ofzo hebben (in iedergeval iets wat in een pot/doos/watdanook zit):

Ik gebruik even een doos cornflakes als voorbeeld.

1. Je haalt de zak uit de doos.
2. Je maakt de doos open.
3. Je houdt de doos dicht zodat er niets uit kan vallen, en schudt er de zak in leeg.
4. Zo zet je de doos weer neer, en wacht je totdat een hongerige kantoormedewerker zijn cornflakes komt halen. :Y)

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 01:34

Heel leuk topic :D ben benieuwd hoe t afloopt bij iedereen!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 08:17

HAhaha, ik had gisteren bij een paar mensen dat briefje al geplakt, maar nog niet alle collega's waren weg. Dus toen ik vanochtend terug kwam en bij die collega's een briefje wilde plakken, zat er al een briefje onder :P met "Ik heb je door Ingrid" LOL!

Haha, en blijkbaar hadden ze me terug gepakt, door een heel klein stukje schildertape net op het oogje van de muis te doen en die zwart te maken met stift... alleen ik had nog niet aan mijn muis gezeten :P Alleen gekeken of er bij mij geen papiertje onder zat. Had hij zich al verraden toen ik zei dat er bij mij niks mis was :P zegt ie "ook niet zwart gestift dan?" stommerd :P

Heb nu bij 1 van hun een briefje op het beeldscherm geplakt met April fools (die collega is er nog niet), maar ik heb verder helemaal niks uitgevreten :P Ben benieuwd hoe lang ze op zoek is naar wat er mis is :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:09

Eeuwig dank voor Cleo_ die de mevrouw Houtje-Beckmann heeft geopperd, ik heb er vorige week al dikke lol om gehad met een collega. :D

Vanochtend alleen met diezelfde collega het toetsenbord omgetoverd voor een ander, die had op de onderste rij 1 april staan. :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:18

Haha geweldig dit! :))

Ik heb heel klassiek de bureaubladen om gedraaid, van twee computers bij elkaar.
Eerste collega keek er naar, haalde zn schouders op en ging iets anders doen.
Toen een collega, die ging verwoed aan de monitor zitten prutsen met instellingen.
Hij kwam er niet uit, belde hij de helpdesk, waar hij hard werd uitgelachen. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:20

Die had ik ook wel uit willen voeren, ware het niet dat die eigenlijk niet meer grappig is gezien er een paar weken geleden bij alle computers (stuk of 50) een storing is geweest waardoor de bureaubladen omgedraaid waren. :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:35

Heb bij de stagiaire de stekker uit de muis getrokken en een plakbandje aan de onderkant van z'n muis geplakt.
Hij heeft zeker 45 min over de gang gelopen en gewacht op onze ict'er. Ik stond bij de ict'er toen hij hem om hulp kwam vragen.
Zegt de ict'er ook doodleuk: 'heb je de helpdesk al gebeld?'
Zo jammer dat hij niet aan bleef dringen op de helpdesk.. Ict'er had het al snel door en kon er erg om lachen. :D

Hij vertrouwde me alleen niet meer. Later op de dag had ik hem om nog iets gemaild en toen kreeg ik terug 'geen 1 april grap hoop ik?'

Andere collega had een briefje op de koffie automaten geplakt dat ze niet gebruikt mochten worden ivm vervanging apparaten (we krijgen binnenkort andere).. Daar zijn ook geweldige acties op gekomen.. Collega's die dan maar scheldend thee gingen drinken.. Stagiaire die om 16 uur nog niet door had dat het een grap was..

Werd ook veel over andere jaren gepraat... Allemaal grappen naar boven gehaald die van mij en m'n ex roomie waren... Alleen blijkt nog niemand dat door te hebben. :D :D