Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:we zijn na het werk continu samen, maar als ik dan naar mijn paard moet/wil dan neemt hij me dit kwalijk want dan kom ik aan onze Quality time
Cowgirltjuh schreef:Sparky10: en zulke dingen met haar doen, kost mij gewoon gruwelijk veel energie en dan heb ik gewoon het gevoel dat zij iemand beter verdient, die haar dat wel kan geven;. Zodat zij toch een betere keus heeft..
supertinkie schreef:Joolien schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen maar is het geen optie om apart te gaan wonen en wel de relatie te behouden?
Ik heb wel ergens iets dergelijks gelezen maar ik geloof dat TS haar vriend daar ook niet helemaal voor 100% achter kon staan.
Citaat:Ik heb ondertussen een eigen huis gekocht.. Hij heeft een huurhuis en ondanks dat we nu samen wonen wilt hij niet bij mij komen wonen, ondanks het financiele voordeel omdat hij zegt dat dat slecht is voor zijn dochtertje..
Maflinger_S schreef:Hij wil niet bij jou komen wonen omdat dat slecht is voor zijn dochtertje... Ik heb een blond momentje maar ik snap ´m niet. Tenzij hij niet zo´n vertrouwen heeft in jullie relatie en het haar niet wil aan doen om als het niet lukt weer te moeten verhuizen. Dan weet je toch genoeg ... Gewoon een poosje latten en kijken of het wat wordt.
Jullie zijn veel te snel gegaan en ik vermoed dat jullie ideeën over jullie rollen in de relatie ook niet helemaal overeen komen.
Cowgirltjuh schreef:Joolien, voor mij zou er op zich geen probleem zijn om uit elkaar te wonen en elkaar maar enkele malen per week te zien, maar hij zou het hier gruwelijk zwaar mee hebben..
Maflinger: hij vindt het slecht voor haar dat ze zou moeten verhuizen omdat ze al zo veel heeft meegemaakt..
Tieneke: we zijn er dit weekend idd achter gekomen dat het dochtertje nog niet zo zeer het probleem is, maar het feit dat hij idd echt de happy family wilt, zoals Stefje al aangaf, en daarbij stappen wilt overslaan waardoor ik juist afstand wilt en hij zich wilt vastklampen..
Sparky: Natuurlijk kost het mij geen fysieke energie om met haar te tutten! Dat vind ik zeker niet erg! Het is mentaal gewoon super zwaar, dat is voor mij persoonlijk een groot verschil..
We hebben nu ook besloten een tijdje uit elkaar te gaan en daarna wel weer verder te zien.. Aangezien onze prioriteiten nogal verschilden..
) zo wisten ze al dat ik zou komen, wanneer en we zijn wat leuks samen gaan doen. En dat bouwen we op. Eerst een dagdeel, dan twee dagdelen, dan een hele dag en eten, in bad, een keer oppassen als papa er niet is, samen koken en dan uiteindelijk een keer blijven slapen en snappen ze nu dat ik bij papa hoor, een meisje ben net zoals mama maar geen mama. Ze weten dat we qua regels op een lijn zitten en ze ons niet kunnen uitspelen tegen elkaar.