Wat vergeet jij wel eens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:34

Ik vergeet een hele hoop... zelfs als ik herinneringen krijg op mijn laptop, mobiel, e-mail en in mijn agenda zet... kan ik het nog vergeten....

Wat wel handig is dat ik geen boeken heb voor school kan ik ze ook niet vergeten :D

Emma_V

Re: Wat vergeet jij wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:39

Ik ben wel eens vergeten om naar mijn vader te gaan terwijl ik iedere week dezelfde avond ging... Toen ik anderhalf uur later dan de afgesproken tijd nog niet op kwam dagen heeft hij me toch maar gebeld haha :+

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:05

De weg :+ Na een hele week stage rij ik op zaterdag soms ook om half 7 s'ochtends automatisch naar mijn stage. :roll: En eten, vergeet ik ook altijd. Als ik er aan denk neem ik gelijk een hele voorraad mee voor thuis en doe ik in mijn laatje. Ligt helemaal vol met eten mocht ik trek hebben en wat vergeten zijn :+

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:08

Ga je naar de supermarkt om ff snel iets te halen kom ik thuis met vanalles behalve waar ik voor ging...

Vergeet regelmatig mijn haar te kammen of dat soort dingen.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:10

Wat vergeet ik níet.
Soms loop ik rustig 2 of 3 keer terug naar boven, of ik wel écht m'n deur op slot heb gedaan. Ben dat allang weer vergeten als ik beneden ben :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:18

Vlak voordat ik de deur uit ga en echt weg moét, dan besef ik me dat ik nog mijn lenzen in moet doen (goh wat zie ik slecht..? OJA lenzen! :)* En dan heb ik al makeup op en dergelijke waardoor lenzen in doen geen pretje is.. ), vaak als ik ergens al ben, fukkie, deo vergeten........ (nu altijd standaard in mijn tas zitten) En dan natuurlijk hopen dat je de hele dag niet zweet! :D

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:20

mijn wekker zetten voor de volgende ochtend :')

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:25

Eeeehmm.. Slapen.. Ben ik weer bezig met een superleuke serie ofzo en dan is het al en uurtje of 4 's nachts, moet er om 6 uur 's ochtends uit dus dan doet slapen me meer kwaad dan goed.. Resultaat: Niet te genieten!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:29

Ik kreeg laatst een sms van mijn vechtgenoot, er stond gefeliciteerd en nog vele jaren samen. Huh wat is dit nou? Wat blijkt nou. hij kreeg een mail van zijn broer die ons feliciteerde met onze trouwdag. Waren het allebei vergeten :o :o :o .

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:33

Gisteren nog ben ik vergeten mijn schoonouders te bellen voor hun trouwdag :=
Het had al een paar keer door mijn gedachten gespeeld dat zodra ik thuis was ze even moest bellen :j
Ik ben thuis, snel snel snel koken en alles doen. Ik denk nog: Ik moet ze zo even bellen, wordt op dat moment zelf gebeld en nooit weer aangedacht :+
Was om half 6 thuis moest om kwart voor 7 weer weg en toen ik er achterkwam dat ik h et vergeten was, was het kwart voor 11 :o

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:52

Medicatie, gsm oplader, mijn camera, huiswerk en de sleutel van de wei :P vergeet ik toch wel wekelijks

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:20

Ik vergeet eigenlijk nooit iets, heb alles volgens een strak regime. Maar des te grappiger als ik dan wel eens iets vergeet, laatst net als TS een keer m'n bh vergeten aan te doen. Moest toen echt bij mezelf te rade wat er toch anders voelde :') Lekker losjes. Gelukkig was ik nog thuis, maar kon wel weer opnieuw aankleden daarna.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:28

Ik ben echt verschrikkelijk op dat gebied, want ik vergeet heel veel soms erg vermoeiend .... he waar is me bril o die staat op me neus, he waar is me telefoon o die heb ik aan mijn oor want ik ben aan het bellen, he waar is mijn sleutel o die hangt nog in het deurslot (auto, scooter, huis) ook met boodschappen vergeet ik vaak de helft die ik echt moet halen en kom ik met van alles terug. Ben laatst de jassen van de kinderen bij een speeltuin vergeten en afspraken MOET ik echt opschrijven want anders kom ik ze niet na puur omdat ik het vergeet...

En dat BH incident dat heb ik ook al eens gehad ja haha niet fijn als je gaat paardrijden ;)

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:30

Ik vergeet m'n sleutels erg vaak, en m'n telefoon ook regelmatig. Verder vergeet m'n sieraden soms aan te doen, of richting de bus willen lopen en dan wanneer ik buiten sta merk dat ik geen schoenen aan heb haha.

Ik heb ook wel eens dat ik iets wil pakken bijvoorbeeld op m'n kamer, daar dan aan kom en geen idee meer heb wat ik er doe |o haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:32

Xenia93 schreef:
Ik vergeet m'n sleutels erg vaak, en m'n telefoon ook regelmatig. Verder vergeet m'n sieraden soms aan te doen, of richting de bus willen lopen en dan wanneer ik buiten sta merk dat ik geen schoenen aan heb haha.

Ik heb ook wel eens dat ik iets wil pakken bijvoorbeeld op m'n kamer, daar dan aan kom en geen idee meer heb wat ik er doe |o haha

Dat laatste heb ik ook. Loop ik terug naar de plek waar ik bedacht wat ik wilde pakken en ik weet het weer!

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:35

Ja idd Yezzi, meestal weet ik het dan ook weer!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:36

ik ben eens een onderbroek vergeten aan te doen...in de zomer...in ene spijkerbroek...vergeet het nooit meer!!!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:37

Lenzen en parfum :)) Lenzen is niet handig , ik zie dan echt geen fiets :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:38

Xenia93 schreef:

schoenen ben ik ook weleens vergeten ja...lekker als het nat is buiten |o

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:41

ik vergeet echt alles... ALLES!

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:44

Parfum vergeet ik ook heel vaak, deo gelukkig nooit. Tandenpoetsen wel af en toe, dat is echt naar! Ik ben wel eens op mijn sloffen op de fiets gestapt en ook een keer in mijn pyjamabroek, vergeten een broek aan te trekken :'). Maar het was toen wel erg koud, dus toen had ik al snel door wat er mis was. Een vriendin van me is wel eens met haar sloffen aan op school gekomen, ze had het echt pas in de gaten toen ik vroeg of ze misschien nieuwe schoenen had :P
Ik heb 's ochtends ook heel vaak dat ik sinaasappelsap over mijn muesli gooi, of in mijn koffie :') En ik vergeet echt minstens eens per week om een koffiepad in het apparaat te stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:55

Sleutels/telefoon kwijtraken terwijl ik die in mijn handen heb, of ik mijn haar nou al een keer had gewassen tijdens het douchen (dus dan doe ik het maar nog een keer), een handdoek/schone kleren vergeten mee te nemen naar de douche, vergeten waar ik bepaalde spullen heb neergelegd om op te ruimen (neergelegd op een 'handige' plek), soms vergeet ik afspraken (heeft er vooral mee te maken met dat ik dan vergeet welke dag het in de week is :')), de meest simpele woorden kan ik vergeten, vergeten van de inhoud van films/boeken (kan ik gerust nog een keer vol spanning kijken/lezen), koffiepad in het apparaat vergeten, te sterke thee krijgen door het theezakje er in te laten zitten, vergeten om iets aan mijn hoofd te doen voordat ik de deur uit ga, naar de winkel gaan om wc-papier te kopen en vervolgens met van alles thuis komen behalve wc-papier,

Story of my life -O-

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:35

Het innemen van m'n pil :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:21

Ik vergeet altijd belangrijke dingen.
Op de een of andere manier kan ik mijn checklist pas afgaan als ik onderweg ben ochtends :')

Zo moest ik een keer naar school voor een presentatie en direct daarna door voor een sollicitatie voor een stage (met OV allemaal)
En er dus in de bus naar school achterkomen dat je, je portfolio map bent vergeten :=

Pas naar een examen moeten en onderweg in de auto er achter komen dat je, je schoolpas (en dus toegang tot examen) bent vergeten.

Dat soort dingen. Er gaat hier geen dag voorbij zonder dat ik iets vergeet. Vreselijk is het echtwaar.
En wat doe je er aan? Niks.. want alles wat je gaat vergeten dat vergeet je van te voren ook _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:21

xManon_ schreef:
Het innemen van m'n pil :+

Dat is dan een van de weinige dingen die ik dan weer nooit vergeet eigenlijk.