Wat wel handig is dat ik geen boeken heb voor school kan ik ze ook niet vergeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na een hele week stage rij ik op zaterdag soms ook om half 7 s'ochtends automatisch naar mijn stage.
En eten, vergeet ik ook altijd. Als ik er aan denk neem ik gelijk een hele voorraad mee voor thuis en doe ik in mijn laatje. Ligt helemaal vol met eten mocht ik trek hebben en wat vergeten zijn
En dan heb ik al makeup op en dergelijke waardoor lenzen in doen geen pretje is.. ), vaak als ik ergens al ben, fukkie, deo vergeten........ (nu altijd standaard in mijn tas zitten) En dan natuurlijk hopen dat je de hele dag niet zweet!
Lekker losjes. Gelukkig was ik nog thuis, maar kon wel weer opnieuw aankleden daarna.
haha Xenia93 schreef:Ik vergeet m'n sleutels erg vaak, en m'n telefoon ook regelmatig. Verder vergeet m'n sieraden soms aan te doen, of richting de bus willen lopen en dan wanneer ik buiten sta merk dat ik geen schoenen aan heb haha.
Ik heb ook wel eens dat ik iets wil pakken bijvoorbeeld op m'n kamer, daar dan aan kom en geen idee meer heb wat ik er doehaha
Lenzen is niet handig , ik zie dan echt geen fiets
Xenia93 schreef:Ik vergeet m'n sleutels erg vaak, en m'n telefoon ook regelmatig. Verder vergeet m'n sieraden soms aan te doen, of richting de bus willen lopen en dan wanneer ik buiten sta merk dat ik geen schoenen aan heb haha.
Ik heb ook wel eens dat ik iets wil pakken bijvoorbeeld op m'n kamer, daar dan aan kom en geen idee meer heb wat ik er doehaha
. Maar het was toen wel erg koud, dus toen had ik al snel door wat er mis was. Een vriendin van me is wel eens met haar sloffen aan op school gekomen, ze had het echt pas in de gaten toen ik vroeg of ze misschien nieuwe schoenen had 
En ik vergeet echt minstens eens per week om een koffiepad in het apparaat te stoppen.
), de meest simpele woorden kan ik vergeten, vergeten van de inhoud van films/boeken (kan ik gerust nog een keer vol spanning kijken/lezen), koffiepad in het apparaat vergeten, te sterke thee krijgen door het theezakje er in te laten zitten, vergeten om iets aan mijn hoofd te doen voordat ik de deur uit ga, naar de winkel gaan om wc-papier te kopen en vervolgens met van alles thuis komen behalve wc-papier,