Geld verdienen met het invullen van enquetes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Geld verdienen met het invullen van enquetes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:02

En wat zijn de betere? :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:05

Sammie schreef:
Euroclix heb ik gehad, maar daar ben ik meegestopt. Heb nu alleen nog de betere :)

Ik dacht dat Euroclix een van de betere was, ben benieuwd naar welke jij de betere vind. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:11

Voor mij dan hé, maar ik zit niet in België en dat schijnt ook nogal eens te schelen.

https://www.moneymiljonair.nl
http://www.zinngeld.nl/
http://www.geldrace.nl

(en ja dit zijn reflinkjes. Zit mij trouwens ernstig af te vragen of dat eigenlijk wel mag op Bokt)

Euroclix ging bij mij echt heel traag. Bovenstaande waren eerst nog beter (mm had 3ct per link) dan nu, maar dat is ook wel wat minder geworden.

Surfrace was voorheen ook wel goed, maar tegenwoordig ook weinig soeps. Hetis hard achteruitgehaald de laatste tijd.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 14-05-14 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Referrallinks verwijderd, deze zijn inderdaad niet toegestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:19

Euroclix gaat hier nog steeds als een trein :) net weer uit laten betalen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:58

Moneymiljonair heb ik mij ook eens aangemeld, maar hoe werkt dat dan buiten de mailtjes om?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 14:23

Je kan op de site ook enquetes e.d. doen :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 14:37

Waar moet ik dan ergens op klikken, zie namelijk nergens enquêtes staan.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 14:48

Ze moeten er wel op dat moment zijn natuurlijk. Ik let daar nooit op. Houdt alleen de e-mails bij. Je kan met invullen van je profiel ook het .e.a. verdienen. Verder gewoon even rondzoeken en kijken. Ze hebben regelmatig enquetes, want die zie ik ook in de mail voorbijkomen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:35

Opzicht gaat Euroclix best snel. Ben gisteren serieus begonnen heb nu €5.79. :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:37

Hoe krijg je dan uitbetaald ? Ik heb er ook intresse in? En hoe zit het met belasting enz?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:42

Ik ben altijd een beetje huiverig om mijn adres in te vullen en tot nu toe moet dat ongeveer overal.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 16:07

Daar heb ik tot nu toe nergens last van gehad. Ze willen dat o.a. weten zodat je niet referal van jezelf wordt bijv. En je hebt een bepaalde minimum leeftijd nodig om mee te mogen doen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:16

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het feit dat je je adres in moet vullen.

Klikmailtjes heb ik ook een aantal sites van, al dan niet met af en toe een enquête tussendoor. Maar heb ook een paar fijne sites die puur voor enquêtes zijn, alleen daar kan ik alleen refferals aanmelden met een naam en emailadres. Dus mocht iemand daarvoor uitnodigingen willen dan moet je me even een pb doen met je (voor)naam en het emailadres wat je wil gebruiken. :)

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 23:29

Petrichor schreef:
JustLizz schreef:
Hmm ik heb dat ook weleens dat er een tijdje wat minder is en soms zijn er ineens weer heel veel.
Schommelt een beetje.
Ik hoop voor je dat er snel wel wat beschikbaar komen :D

Ik heb er ook weleens dat je websites moet beoordelen krijg je idd 600 clix voor ofzo en is 10 minuutjes werk ofzo, tikt inderdaad lekker aan

En dan krijg je allemaal via een mailtje? Want ik krijg enkel van die dingen dat ik de site moet openen en dan 1 clix krijg.

Die van heel veel clix krijg ik vaak wel via een mailtje inderdaad, maar begon ik pas te krijgen toen ik een tijdje actief was. Als ik bijvoorbeeld iets bij groupon of zooplus koop dan doe ik dat ook via de link van euroclix want daar krijg je dan ook weer clix voor.

@sammie, mag ik vragen aan welke jij nu allemaal meedoet? Voor mij tikt euroclix al best hard aan dus ben wel benieuwd naar de jouwe als jij nog betere hebt. Mag uiteraard ook via pb als je dat liever hebt.
Edit: ik zie dat mn bokt wat Achter liep en je het al vermeld hebt. Die heb ik inderdaad ook en die werken ook wel prima.

Ik doe gewoon aan veel van die dingen mee en zo heb je elke maand wel minstens eentje waar je minstens 10 euro kan laten uitbetalen in cash, dan wel vvv bonnen etc.
Die vvv bonnen zijn ook prima, leuk bij kruidvat, etos of epplejeck enzo in te leveren.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 11:25

Nog maar net 4 dagen bezig met Euroclix en nu al bijna 12 euro binnen!

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:02

Ja euroclix is ook echt een van mijn favo sites!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 22:29

Ik heb me ook eens aangemeld. Het is dus een betrouwbare site ?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:40

Petrichor koop jij heel veel online ofzo, want dat gaat wel heel hard, nu al 12 euro := Of heb je veel andere mensen lid gemaakt, dat kan ook natuurlijk :)

Lauraaa, ja is betrouwbaar hoor euroclix, ik doe hem niet meer zo fanatiek maar ben al eerder netjes door ze uitbetaald.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:46

Hmm ik zie nu dit topic en zie veel mensen positief over euroclix.. Ga dan toch maar eens aanmelden, extra centjes zijn altijd welkom! Kan ik weer een lesje van plannen :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 23:50

SuperAssie schreef:
Hmm ik zie nu dit topic en zie veel mensen positief over euroclix.. Ga dan toch maar eens aanmelden, extra centjes zijn altijd welkom! Kan ik weer een lesje van plannen :+

Leukste is natuurlijk wel als je dat doet via de link van iemand die zo positief is :) Heeft er ook nog iemand anders wat aan als jij je aanmeldt. :)

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 00:20

Gebruiken jullie dan je prive-emailadres of een apart gmail of hotmailadres? Heb eigenlijk geen zin in die spam op mijn privemail, komt toch al zoveel ongevraagds binnen...z

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 09:23

Ik gebruik eigenlijk altijd mijn prive e-mailadres (is wel een hotmail). Ik kan het dan namelijk beter in de gaten houden en dan wordt het ook geen chaos in mijn mail.

Bij mij is het nu gewoon een soort gewoonte om elke dag ook eventjes de mailtjes mee te pakken (kost maar paar minuutjes) en soms wat enquetes te doen als ik tijd en zin heb.
Op een jaar levert dat me toch enkele honderden euro's op (cash en waardebonnen)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 10:05

Alwiene schreef:
SuperAssie schreef:

Leukste is natuurlijk wel als je dat doet via de link van iemand die zo positief is :) Heeft er ook nog iemand anders wat aan als jij je aanmeldt. :)

Bij euroclix had ik al gewoon een account gemaakt, maar ik wilde me ook nog aanmelden bij wat andere sites.
Dus mocht iemand nog wat goede sites weten, mag die me een pb sturen(mogen ook reflinks zijn hoor, no problemo) ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 12:28

Superassie ik kan je een uitnodiging laten sturen voor twee goede enquetesites. Maar die doen niet aan links dus dan zou je me even je voornaam en email moeten sturen. :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:07

Ik zit inmiddels op €18.11 bij Euroclix. Ik ben nu een week bezig dus dat zou 18 euro per week zijn 18×4=72 in de maand. Nu kan dit natuurlijk wel eens verschillen per week, maar tot nu toe vind ik het goed aantikken voor hoeveel ik er mee bezig ben. :)