Lange vrouwen kledingmerken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 22:06

Foundtheone schreef:
Ja ik ken het.. Ik loop op straat, maar niks mag 'zichtbaar' zijn. Kan er net zo goed met een rol ducktape omheen gaan geloof ik. Bij ons op de afdeling is het 90% man.. Dan weet je wel hoe het gaat!

Ze zouden meer rekening moeten houden met onze lengte!

I totally agree!! _/-\o_ _/-\o_
Volgens mij liggen er complete werelden open voor de grote merken die niet meedoen in de lange vrouwen mode...

Kaka schreef:
Kijk eens bij Scandinavische merken als Just Female, Gestuz of Modstrom. Scandinavische vrouwen zijn ook lang en ik als lang duntje met vooral eindeloze ledematen kom bij deze merken altijd goed weg.

Thanks! Waar kan ik die vinden? In winkels bedoel ik. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:10

Janine1990 schreef:
xSwanHeart schreef:
Asos heeft ook een speciale Tall-lijn. Misschien is dat wat?
Helaas zijn er dan geen winkels waar je het kunt passen...

Ik heb nog nooit bij Asos besteld. Was destijds altijd alleen voor PayPal. Hoe zit dat nu?

Als het goed is kan je nu ook met iDeal betalen :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 22:11

xSwanHeart schreef:
Als het goed is kan je nu ook met iDeal betalen :j

Oh dat is tof! Zou echt gaaf zijn, want ik zie altijd zulke leuke dingen voorbij komen bij Asos!! Vooral de zomerjurkjes _/-\o_ *\o/*

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:17

Janine1990 schreef:

Uhm, je komt uit de buurt van Groningen, begrijp ik? Laatste keer dat ik in Groningen gewinkeld heb, heb ik me uitgeleefd bij een winkel in een straatje schuin achter de Martinitoren met een gele gevel, zag er aan de buitenkant chic uit, maar geen idee hoe dat ook alweer heette.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 22:18

Kaka schreef:
Janine1990 schreef:

Uhm, je komt uit de buurt van Groningen, begrijp ik? Laatste keer dat ik in Groningen gewinkeld heb, heb ik me uitgeleefd bij een winkel in een straatje schuin achter de Martinitoren met een gele gevel, zag er aan de buitenkant chic uit, maar geen idee hoe dat ook alweer heette.

Thanks! Dan ga ik de volgende keer die kant ook even op. Meestal blijf ik gewoon in de binnenstad. En zorg ik dat ik zo snel mogelijk heb wat ik wil hebben :P

Edit: Binnen-binnenstad :P Ik kom niet verder dan Herestraat, Vismarkt en Grote Markt :P

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:30

Foundtheone schreef:
Ja ik ken het.. Ik loop op straat, maar niks mag 'zichtbaar' zijn. Kan er net zo goed met een rol ducktape omheen gaan geloof ik. Bij ons op de afdeling is het 90% man.. Dan weet je wel hoe het gaat!

Ze zouden meer rekening moeten houden met onze lengte!

I totally agree!! _/-\o_ _/-\o_
Volgens mij liggen er complete werelden open voor de grote merken die niet meedoen in de lange vrouwen mode...
--------------------------
Echt he! Dat denk ik wel. Dan zouden wij massaal erheen gaan!

_Chip

Re: Lange vrouwen kledingmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:38

Ik ben ook aardig aan de lange kant. Broeken pas ik van de Only echt perfect. Moet ook niet in andere winkels kijken. Maar zodra we het over truitjes en shirts hebben, drama.. Ik lees dus even mee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:39

Bonprix heeft ook lengtematen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 22:44

Suzanne F. schreef:
Bonprix heeft ook lengtematen.

Bonprix was voor mij eens en nooit weer! Ik kocht een simpele longsleeve. Volgens mij ook nog wel voor fatsoenlijk geld. Ik meende iets tussen de 15 en 20 euro. Wat ik ook betaal voor een longsleeve van Vila of Winck.
Nou het leek werkelijk wel karton!!! Wat een waardeloze kwaliteit!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:02

Kaka, bedoel jij de Zwanestraat misschien? Daar zaten vroeger ook veel leuke kledingwinkels, maar die gaan helaas allemaal weg en het straatje is niet meer zo leuk als eerst... de moeite waard om even te kijken hoor :). De Oude Boteringe en de oude Kijk in 't Jatstraat hebben ook nog wel leuke winkels zitten, zoals Marquant.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:13

Ik hou dit topic even in de gaten. Ik ben zelf 'maar' 1.81 maar heb in verhouding erg lange bovenbenen. Voor mij is het vinden van een betaalbare broek een ramp. Heb veel broeken die ik alleen kan dragen met laarsjes aan, maar nu het voorjaar weer begint te komen moet ik ook snel op zoek naar nieuwe broeken. Lengtemaat 34 is mij altijd te kort, ik heb echt wel 36 nodig. Maar ik zit heel veel op de fiets waardoor vrijwel iedere broek binnen een paar maanden kapot is. Ik wil daarom geen broeken van 100 euro of zo.

Voor basic shirtjes ga ik trouwens vaak naar de Bristol toe, die zijn lekker goedkoop en lekker lang. Niet de beste kwaliteit, maar voor die prijs prima. Voor hempjes ga ik ook wel eens naar Only toe, die zijn ook lekker lang :)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:17

http://www.kramermode.nl/ Op de site staat niet zoveel, maar het is een leuke winkel om eens te gaan kijken. Ik slaag er vrijwel altijd en ben 1.93

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:31

Leuk om mee te lezen! Ik heb zelf het liefst broeken van tommy hilfiger, gstar of dat eigen merk van open32 (silver creek oid) wn met bovenkleding eigenlijk hetzelfde. Vooral tommy heeft mooie lange shirts en blouses en de kwaliteit is super! Ook dept heeft wel leuke lange bovenkleding!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:23

Janine, misschien kun je bij de Fiftysix eens kijken? Veel LTB en ook Gstar, in Heerenveen zit ook een outlet waar het stukken goedkoper is. Kun je voor een fatsoenlijk prijsje een Gstar kopen ;)

Ik draag veel LTB, hele fijne broeken. Helaas is de laatste nu ook kapot. Op dit moment heb ik 3 te korte (voor in je laarzen) broeken en 3 die lang genoeg zijn. Twee van de Primark (voor 8 euro, goed lang!) en een van Gstar, maar die zit niet zo fijn. Twee dagen geleden is mijn favo H&M broek kapot gegaan, die was voor 'n H&M broek opvallend lang.

Ik ben wel n stukje korter dan jij bent natuurlijk, 1,80..

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:32

Geisha is ook een leuk kleding merk met kleding voor lange mensen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 09:39

Ik ben maar 1.80 maar heb vooral een probleem met bovenkleding met een taille bijv blazers enz. Heb altijd die taille boven mijn eigen taille zitten en een blazer raakt amper mijn broek. Ben ook nog vrij dun maatje 36 in bovenkleding. Mouwen zijn ook altijd te kort.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 13:05

imd schreef:
Janine, misschien kun je bij de Fiftysix eens kijken? Veel LTB en ook Gstar, in Heerenveen zit ook een outlet waar het stukken goedkoper is. Kun je voor een fatsoenlijk prijsje een Gstar kopen ;)

Ik draag veel LTB, hele fijne broeken. Helaas is de laatste nu ook kapot. Op dit moment heb ik 3 te korte (voor in je laarzen) broeken en 3 die lang genoeg zijn. Twee van de Primark (voor 8 euro, goed lang!) en een van Gstar, maar die zit niet zo fijn. Twee dagen geleden is mijn favo H&M broek kapot gegaan, die was voor 'n H&M broek opvallend lang.

Ik ben wel n stukje korter dan jij bent natuurlijk, 1,80..

Ohja, daar kom ik natuurlijk ook eigenlijk nooit. Zal ik ook eens langs gaan ja!

Maar op zich zijn broeken tegenwoordig gelukkig niet meer het grootste probleem. Mits je niet te veeleisend bent. Bovenkleding is helaas wel dramatisch... :\

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:11

Mag ik van jullie allemaal een paar milimeter lengte alsjeblieft :D (ben 1,63)

www.girav.nl hoorde ik op de radio van de week, speciaal voor lange mensen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 13:17

jorika1986 schreef:
Mag ik van jullie allemaal een paar milimeter lengte alsjeblieft :D (ben 1,63)

http://www.girav.nl hoorde ik op de radio van de week, speciaal voor lange mensen!

Het verschil delen zou ik een beetje veel vinden. Maar van mij mag je 2cm hebben! Is dat een begin? :D

Ben inmiddels het stadium dat ik mijn lengte vervloek al lang en breed voorbij.

Girav heeft niet echt leuke kleding. Is alleen maar basic. En basic is voor vrouwen in ieder geval wel genoeg lang te vinden. Zoals iemand eerder al zei over mensen die hempjes als jurkje dragen... Die dragen wij als longsleeve. :P

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:34

Ik ben 188 cm , en inmiddels niet zo slank meer. Toen dat nog wel het geval was , waren broeken ook een ramp!
Broeken gaan nu goed.
Die haal ik meestal bij cecil.
Maar leuke bovenkleding , met een taille die niet op mijn ribbenkast zit , en met lange mouwen das een regelrechte ramp.
Ik heb nog wel eens geluk bij ART. die zit oa in Emmen.
Pure en Gringo zijn over het algemeen merken waar ik ook wel leuke dingen kan vinden, maar daar moet je van houden :D
En voor zomers ben ik wel gecharmeerd van die linnen kleding , witte driekwartbroeken met a -lijn topjes.
Of ben ik nu erg ouderwets :o

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:31

Ik vind s.oliver fijn, voor de broeken dan :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:37

friesam schreef:
Ik ben maar 1.80 maar heb vooral een probleem met bovenkleding met een taille bijv blazers enz. Heb altijd die taille boven mijn eigen taille zitten en een blazer raakt amper mijn broek. .

Dat is zo herkenbaar. Laatst een leuke blazer gekocht, draag hem eigenlijk amper omdat heel die taille niet goed zit.. Miskoop.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:39

Ik ben niet extreem lang (1.78), maar bovenkleding is echt drama voor mij. Shirts zijn of te wijd of te kort, blazers passen helemaal nergens..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:08

De broeken van de Primark zijn echt een uitkomst. :) Goede kwaliteit, helemaal niet duur(lees, 9 of 11 euro) en ze zitten prima. Ze zijn vaak net iets te kort maar voor dat geld kan ik daar mee leven. G-star is leuk als je een groot budget hebt. Helaas vind ik de kwaliteit om te huilen. Je betaald enorm veel geld voor waardeloze kwaliteit. Mouwen stroop ik altijd op tot halverwege mijn arm. Je zult mij nooit zien met een hele bedekte arm. :')

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 20:24