Hoe op zijn punt zetten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe op zijn punt zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:28

Waarom zou je daar nog in godsnaam de moeite in stoppen? Laat hem z'n spullen ophalen, en wijs 'm de deur en een fijn weekend. Je wilt het uitmaken, dus wat maakt het jou dan uit wat hij van het weekend gaat doen, als ie z'n spullen maar ophaalt en de boodschap maar duidelijk is toch?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:30

wat zegt facebook dan?
en wel een beetje nieuwschierig :P
en wat moet hij met zn broer in noord holland?
ik zou hem als ik jou was daar eerst flink over uithoren, en dan vertellen wat voor een liegende ***** hij is :)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:30

TS geeft aan dat ze het gewoon face to face wil zeggen. ;)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:32

chelle_dora schreef:
Waarom zou je daar nog in godsnaam de moeite in stoppen? Laat hem z'n spullen ophalen, en wijs 'm de deur en een fijn weekend. Je wilt het uitmaken, dus wat maakt het jou dan uit wat hij van het weekend gaat doen, als ie z'n spullen maar ophaalt en de boodschap maar duidelijk is toch?

Ja maar wil hem er ook duidelijk mee confronteren dat ik niet nuts ben. Uit maken is makkelijk wat dat betreft maar wil wel dat hij doorheeft dat hij hiermee bij niemand iets gaat bereiken.

fleurtjeuh
Facebook zegt dat hij naar mensen gaat die ik ook ken en dat is toch echt geen NH. Het doorvragen ben ik al mee bezig vraag me af hoever hij zich laat meeslepen met zijn eigen leugens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:33

Tja, ik vraag me af of dat de moeite is, mijn ervaring is dat zulke mensen toch wel door gaan, ongeacht met wie ze de relatie hebben of aangaan.
Als het voor jezelf voldoening geeft, moet je het ongetwijfeld doen hoor, maar de kans is ook wel heel groot dat je tegelijk je eigen weekend verziekt. Pleister eraf trekken en doorgaan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:35

misschien moet je over een tijdje achter zn nieuwe vriendin aangaan.
en dan precies vertellen wat hij jou geflikt heeft, en dat hij dat bij haar ook zal doen.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:38

fleurtjeuh schreef:
misschien moet je over een tijdje achter zn nieuwe vriendin aangaan.
en dan precies vertellen wat hij jou geflikt heeft, en dat hij dat bij haar ook zal doen.

Zoooow dat is wel heel vals zeg. Dat doe je niet als je volwassen bent, zijn relatie, zijn probleem, jou ex....

TS, wanneer komt hij vanavond.
Echt dumpen die vent, die is echt niets waard, spullen de deur uit en nooit weer contact mee hebben.
Ga lekker genieten van je leven zonder hem, hij is de energie niet waard.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:39

chelle_dora schreef:
Tja, ik vraag me af of dat de moeite is, mijn ervaring is dat zulke mensen toch wel door gaan, ongeacht met wie ze de relatie hebben of aangaan.
Als het voor jezelf voldoening geeft, moet je het ongetwijfeld doen hoor, maar de kans is ook wel heel groot dat je tegelijk je eigen weekend verziekt. Pleister eraf trekken en doorgaan.

Het doet mij momenteel mentaal niks meer dus dat scheelt. Het geeft mij inderdaad ook voldoening voornamelijk omdat ik het niet over mijn hart krijg als ik er helemaal niks aan doe. Ik steek er liever wat moeite in en de hoop dat het misschien toch helpt al is het maar een klein beetje. Ik ben niet iemand die dan maar de andere kant op kijkt.

fleurtjeuh
Nee zo ben ik niet. Confronteer hem liever persoonlijk dan dat ik dat doe via een mogelijke nieuwe vriendin.

MarliesV
Hij komt zodra hij vrij is en daar zorg ik desnoods wel voor want ik ga echt geen smsje sturen en ook echt geen weekend wachten.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:42

Je vertrouwt hem nu al niet, je zoekt antwoorden door in te loggen op zijn facebook. Je hebt daar genoeg antwoorden gevonden en nog blijf je twijfelen.
Wat heb je aan een relatie die gebaseerd is op twijfels en leugens?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:44

Ik snap je punt ts.
En snap je beslissing ook.

Maaaaar als jij hem verteld hoe jij alles weet.. Krijgt hij de kennis hoe het dus uit kan komen en dat kan hij weer gebruiken bij een volgende relatie.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:48

meggiemeg schreef:
Je vertrouwt hem nu al niet, je zoekt antwoorden door in te loggen op zijn facebook. Je hebt daar genoeg antwoorden gevonden en nog blijf je twijfelen.

Ik twijfel absoluut niet. Ik maak het ook echt uit. Snap daarom dus niet waar je reactie vandaan komt?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:50

Vumana89 schreef:
Ik snap je punt ts.
En snap je beslissing ook.

Maaaaar als jij hem verteld hoe jij alles weet.. Krijgt hij de kennis hoe het dus uit kan komen en dat kan hij weer gebruiken bij een volgende relatie.

Ja maar dit houd wel in dat maakt niet uit op welke manier, er iemand zo achter kan komen. Ik zie dit als een les voor hem en een stille waarschuwing voor dat meiden echt niet zo achterlijk zijn.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:52

Ik was even alleen meelezer :) Maar ik zou hem ook gewoon op zn kloten geven.. hij moet niet denken dat hij het er zo makkelijk af kan brengen. Heb mn ex ook laten zweten en ook flink de waarheid verteld, die jongen is een hele tijd van t pad geweest en dat heeft ie ook verdiend! Nu ben ik al weer 5 jaar samen met een vent die het niet in zn hoofd zou halen om allerlei ongein uit te vreten. En moet zeggen dat is echt heerlijk! Alles beter dan een liegende en bedriegende kerel!

Succes! En laat je niet op je kop zitten TS hij mag best even op de blaren zitten!

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:52

DearLove schreef:
Het doet mij momenteel mentaal niks meer dus dat scheelt.

Ehm, nee. Anders zou je niet zo krampachtig op zijn facebook zitten.
Desalniettemin, wens ik je succes met wanneer je het gaat zeggen! Ik ken het probleem! :(:)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 16:59

MarjanB schreef:
Ik was even alleen meelezer :) Maar ik zou hem ook gewoon op zn kloten geven.. hij moet niet denken dat hij het er zo makkelijk af kan brengen. Heb mn ex ook laten zweten en ook flink de waarheid verteld, die jongen is een hele tijd van t pad geweest en dat heeft ie ook verdiend! Nu ben ik al weer 5 jaar samen met een vent die het niet in zn hoofd zou halen om allerlei ongein uit te vreten. En moet zeggen dat is echt heerlijk! Alles beter dan een liegende en bedriegende kerel!

Succes! En laat je niet op je kop zitten TS hij mag best even op de blaren zitten!

Echt respect voor jou. Meestal denken mensen er te luchtig over van goh kan net zo goed sms-je sturen want met wat hij mij heeft geflikt doet hij toch niks. Dat is ook waarom ik hem wil confronteren. Niet geschoten is altijd mis toch?

ECM
Het doet me echt niks meer geloof me maar. Zit hier lachend achter de laptop. Dit is echt puur om mijn punt te maken en hoe meer bewijs hoe duidelijker het aankomt.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:29

DearLove schreef:
meggiemeg schreef:

Ik twijfel absoluut niet. Ik maak het ook echt uit. Snap daarom dus niet waar je reactie vandaan komt?

Had de laatste reactie van jou niet gelezen dat je zijn spullen al ging pakken enzovoorts.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:35

@GC, thanks je hebt mij heerlijk aan het lachen gemaakt :D

@TS, meid kies voor jezelf houdt op met facebook checken want niks is zo erg als een meid die haar vriend controleert. Wat mij betreft is het daar al fout gegaan. Als ik mijn vriend zo zou checken dan kom ik van een koude kermis thuis. Als er geen vertrouwen is, is er geen relatie. Dus zodra hij klaar is met werken, hupakee spullen weg en DOEI A**HOLE :D Zo een ben je beter kwijt dan rijk. En inderdaad met jouw leeftijd kom je dit wat makkelijker te boven (gelukkig) want je bent geen zaken als je huis en/of huisdieren kwijt.

Dus, NEXT! *\o/*

(En ja natuurlijk doet het zeer en voel je je bedrogen en klote. Ik stel een girls night out voor met je vriendinnen!)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 17:41

Selka schreef:
@GC, thanks je hebt mij heerlijk aan het lachen gemaakt :D

@TS, meid kies voor jezelf houdt op met facebook checken want niks is zo erg als een meid die haar vriend controleert. Wat mij betreft is het daar al fout gegaan. Als ik mijn vriend zo zou checken dan kom ik van een koude kermis thuis. Als er geen vertrouwen is, is er geen relatie. Dus zodra hij klaar is met werken, hupakee spullen weg en DOEI A**HOLE :D Zo een ben je beter kwijt dan rijk. En inderdaad met jouw leeftijd kom je dit wat makkelijker te boven (gelukkig) want je bent geen zaken als je huis en/of huisdieren kwijt.

Dus, NEXT! *\o/*

(En ja natuurlijk doet het zeer en voel je je bedrogen en klote. Ik stel een girls night out voor met je vriendinnen!)

Wat betreft controleren. Dit was eerst totaal niet bezig maar is gekomen door dat als ik zijn naam zocht ik wel een een link kreeg naar zijn facebook maar als ik inlogde verdween deze meer. Het begon dus me uitzoeken en bevesting van dat ik en mijn familie geblokkeerd waren. Hierna kwamen ineens iets wat aparte berichtjes van zijn ex en daardoor ben ik zijn chat gaan doorzoeken.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:43

Ik snap het ook wel! En ik denk dat heel veel dames hetzelfde zouden doen. Maar nu je het weet zou ik het niet meer doen, dat bedoel ik meer. Laat lekker gaan, je hebt niks aan hem en door zijn nieuwe chats te lezen doe je alleen jezelf maar pijn.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 17:45

Selka schreef:
Ik snap het ook wel! En ik denk dat heel veel dames hetzelfde zouden doen. Maar nu je het weet zou ik het niet meer doen, dat bedoel ik meer. Laat lekker gaan, je hebt niks aan hem en door zijn nieuwe chats te lezen doe je alleen jezelf maar pijn.

Zoals ik al eerder heb aangegeven het doet mij mentaal niks meer, ik ben er overheen en zoek nu extra info om hem op zijn punt te zetten.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:47

Waarom moet je hem de les lezen? Sms'je, en zn bende in de prullenbak zou ik zeggen. Eigen schuld :) maarja, wie ben ik...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:52

Ik vind het eigenlijk juist wel sterk dat ze het hem persoonlijk verteld en ook duidelijk wil maken waarom! Kom op zeg, hij gaat super respectloos met haar om, waarom zou hij er zo "makkelijk" vanaf moeten komen als een sms'je. Zet hem maar op zijn plek en laat hem maar voelen dat je zo niet met mensen omgaat.

Er is niks mis met zelfrespect en daarvoor opkomen ook!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:53

Shiloh schreef:
Ik vind het eigenlijk juist wel sterk dat ze het hem persoonlijk verteld en ook duidelijk wil maken waarom! Kom op zeg, hij gaat super respectloos met haar om, waarom zou hij er zo "makkelijk" vanaf moeten komen als een sms'je. Zet hem maar op zijn plek en laat hem maar voelen dat je zo niet met mensen omgaat.

Er is niks mis met zelfrespect en daarvoor opkomen ook!

+345678

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 17:56

Vivian__ schreef:
Waarom moet je hem de les lezen? Sms'je, en zn bende in de prullenbak zou ik zeggen. Eigen schuld :) maarja, wie ben ik...

Om dat ik er niet tegen kan als ik de andere kant op kijk dat heb ik volgens mij al meermaals duidelijk gemaakt. Zijn spullen weggooien is geen optie. Dit maakt de kans van problemen via zijn kant van de familie vele malen groter.

Shiloh Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:59

Ik zou het ook super kinderachtig vinden als je zijn spullen weg gooide, dan verlaag je je tot zijn niveau en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Top zoals je het nu aan pakt TS!