Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chelle_dora schreef:Waarom zou je daar nog in godsnaam de moeite in stoppen? Laat hem z'n spullen ophalen, en wijs 'm de deur en een fijn weekend. Je wilt het uitmaken, dus wat maakt het jou dan uit wat hij van het weekend gaat doen, als ie z'n spullen maar ophaalt en de boodschap maar duidelijk is toch?
fleurtjeuh schreef:misschien moet je over een tijdje achter zn nieuwe vriendin aangaan.
en dan precies vertellen wat hij jou geflikt heeft, en dat hij dat bij haar ook zal doen.
chelle_dora schreef:Tja, ik vraag me af of dat de moeite is, mijn ervaring is dat zulke mensen toch wel door gaan, ongeacht met wie ze de relatie hebben of aangaan.
Als het voor jezelf voldoening geeft, moet je het ongetwijfeld doen hoor, maar de kans is ook wel heel groot dat je tegelijk je eigen weekend verziekt. Pleister eraf trekken en doorgaan.
meggiemeg schreef:Je vertrouwt hem nu al niet, je zoekt antwoorden door in te loggen op zijn facebook. Je hebt daar genoeg antwoorden gevonden en nog blijf je twijfelen.
Wat heb je aan een relatie die gebaseerd is op twijfels en leugens?
Vumana89 schreef:Ik snap je punt ts.
En snap je beslissing ook.
Maaaaar als jij hem verteld hoe jij alles weet.. Krijgt hij de kennis hoe het dus uit kan komen en dat kan hij weer gebruiken bij een volgende relatie.
Maar ik zou hem ook gewoon op zn kloten geven.. hij moet niet denken dat hij het er zo makkelijk af kan brengen. Heb mn ex ook laten zweten en ook flink de waarheid verteld, die jongen is een hele tijd van t pad geweest en dat heeft ie ook verdiend! Nu ben ik al weer 5 jaar samen met een vent die het niet in zn hoofd zou halen om allerlei ongein uit te vreten. En moet zeggen dat is echt heerlijk! Alles beter dan een liegende en bedriegende kerel!MarjanB schreef:Ik was even alleen meelezerMaar ik zou hem ook gewoon op zn kloten geven.. hij moet niet denken dat hij het er zo makkelijk af kan brengen. Heb mn ex ook laten zweten en ook flink de waarheid verteld, die jongen is een hele tijd van t pad geweest en dat heeft ie ook verdiend! Nu ben ik al weer 5 jaar samen met een vent die het niet in zn hoofd zou halen om allerlei ongein uit te vreten. En moet zeggen dat is echt heerlijk! Alles beter dan een liegende en bedriegende kerel!
Succes! En laat je niet op je kop zitten TS hij mag best even op de blaren zitten!
DearLove schreef:meggiemeg schreef:Je vertrouwt hem nu al niet, je zoekt antwoorden door in te loggen op zijn facebook. Je hebt daar genoeg antwoorden gevonden en nog blijf je twijfelen.
Wat heb je aan een relatie die gebaseerd is op twijfels en leugens?
Ik twijfel absoluut niet. Ik maak het ook echt uit. Snap daarom dus niet waar je reactie vandaan komt?

Zo een ben je beter kwijt dan rijk. En inderdaad met jouw leeftijd kom je dit wat makkelijker te boven (gelukkig) want je bent geen zaken als je huis en/of huisdieren kwijt.
Selka schreef:@GC, thanks je hebt mij heerlijk aan het lachen gemaakt
@TS, meid kies voor jezelf houdt op met facebook checken want niks is zo erg als een meid die haar vriend controleert. Wat mij betreft is het daar al fout gegaan. Als ik mijn vriend zo zou checken dan kom ik van een koude kermis thuis. Als er geen vertrouwen is, is er geen relatie. Dus zodra hij klaar is met werken, hupakee spullen weg en DOEI A**HOLEZo een ben je beter kwijt dan rijk. En inderdaad met jouw leeftijd kom je dit wat makkelijker te boven (gelukkig) want je bent geen zaken als je huis en/of huisdieren kwijt.
Dus, NEXT!![]()
(En ja natuurlijk doet het zeer en voel je je bedrogen en klote. Ik stel een girls night out voor met je vriendinnen!)
Selka schreef:Ik snap het ook wel! En ik denk dat heel veel dames hetzelfde zouden doen. Maar nu je het weet zou ik het niet meer doen, dat bedoel ik meer. Laat lekker gaan, je hebt niks aan hem en door zijn nieuwe chats te lezen doe je alleen jezelf maar pijn.
Shiloh schreef:Ik vind het eigenlijk juist wel sterk dat ze het hem persoonlijk verteld en ook duidelijk wil maken waarom! Kom op zeg, hij gaat super respectloos met haar om, waarom zou hij er zo "makkelijk" vanaf moeten komen als een sms'je. Zet hem maar op zijn plek en laat hem maar voelen dat je zo niet met mensen omgaat.
Er is niks mis met zelfrespect en daarvoor opkomen ook!
Vivian__ schreef:Waarom moet je hem de les lezen? Sms'je, en zn bende in de prullenbak zou ik zeggen. Eigen schuldmaarja, wie ben ik...