Zo heten de knuffels gewoon, heb ik niet bedacht. Hebben een labeltje onder hun poot waar het op staat. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ghostattack schreef:Beertje, en het is.. Jawel.. een beer![]()
De rest had nooit echt namen, op 1 knuffel na. Die ben ik helaas kwijt.. Maar dat was Slappie.
Nee geen Flappie, maar Slappie. Ook een soort beertje, maar dan zo'n hele slappe. Vandaar Slappie

Zo'n diddl paard en een hond
)

_Denise_ schreef:Kroko en Groentje. Krokodillen, eentje ervan ligt nog steeds stof te happen in de kamer.![]()
M'n broer had Zippo en Zappi, zeehonden.
En Schanulleke, een of ander popje dat een kennis ooit voor ons had gemaakt.
Eigenlijk heet hij Wimbledon de Tweede, maar ja, da's zo lang. Bomba schreef:Ghostattack schreef:Beertje, en het is.. Jawel.. een beer![]()
De rest had nooit echt namen, op 1 knuffel na. Die ben ik helaas kwijt.. Maar dat was Slappie.
Nee geen Flappie, maar Slappie. Ook een soort beertje, maar dan zo'n hele slappe. Vandaar Slappie
Mijn roze beer heette ook Beertje. Ik had verder een hoop knuffels die iedere avond gerangschikt bij me in bed moesten, maar die hadden geen naam
Verder heb ik Beertje en vele andere nog steeds, want ik heb echt een zwak voor knuffels. Als ik zo'n pluche diertje zie krijg ik spontaan medelijden en moet ik 'm eigenlijk hebben. De meeste leven inmiddels in een zak in m'n kast, maar er staan ook nog een paar her en der in m'n kamer omdat ik het anders zielig vindt
Heb/had dan ook heel veel knuffels maar mijn meest trouwe is wel Aap, een -jawel!- wit aapje wat overal mee naar toe ging en nu nog steeds altijd ergens in m'n kamer is.