Wij zijn met 2 (28 en 21) en hebben toch zeker 300,- aan boodschappen.. En wij gaan altijd naar Lidl en letten op aanbiedingen.. Hoe doen jullie dat dan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lisann__ schreef:150,- boodschappen per maand?!![]()
Wij zijn met 2 (28 en 21) en hebben toch zeker 300,- aan boodschappen.. En wij gaan altijd naar Lidl en letten op aanbiedingen.. Hoe doen jullie dat dan?
moonsparkle schreef:Lisann__ schreef:150,- boodschappen per maand?!![]()
Wij eten veel rijst dat kost iets van 2 euro en doen we een week mee. we kopen alleen vlees onder de 2,- . Wij halen boodschappen bij vomar en eens in de 3 maanden bij lidl(wc papier, wasmiddel). We halen eens in de maand denk ik een patatje en verder koken we elke dag. Soms koken we voor 4 en eten we iets 2 dagen.
Daarbij maken we altijd een lijstje en doen een keer per week de boodschappen.
?
. Heb er zeker wat aan. Ik concludeer met name dat ik erg voorzichtig ben. Niet slecht, maar misschien wat pessimistisch
.
Mootje schreef:Spekkie, onderhoud auto, benzine en boodschappen vallen niet onder vaste lasten, zoals de naam al zegt, zijn het vaste uitgaves en bovenstaande zijn dat niet.
Mijn vaste lasten zijn 30% van mijn netto inkomen. Dit is incl. Hypotheek en auto. Paard heb ik niet meer.
Ruilen met mijn 70%?
Heb nu eenmaal die stomme dongel nog en de telefoonrekening is een vrij hoge 1 , ik vindt sneupen op marktplaats en fb pagina's voor gratis spul ook wel een hobby