gevoelens nemen een loopje met me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 17:24

karin1985 schreef:
hanny_jelke schreef:
nou sorry hoor maar het is in jullie ogen blijkbaar heel normaal omdat soort vragen bij iemand te vragen terwijl je 99% zeker weet dat er onzin uit komt?

Je zegt zelf dat ze ermee naar jou is gekomen. Was dit dan heel toevallig een 1% gevalletje??

dat was meer een gevalletje van een wit voetje halen.
ik heb haar hiervoor heel vaak vergeven, maar ben er nu klaar mee, net als de rest van de straat.
de hele straat zegt geen woord meer tegen haar en d'r man, die al net zo vrolijk mee doet.
ze doet sinds de straat niks meer tegen hun zegt, poes lief tegen me.
maar ga er verder niet meer op in, omdat ze al meerdere kansen gehad hebben

@ femo, contact hebben gaat ook niet meer heb al zijn gegevens weg gegooid en op facebook geblokeerd

femo

Re: gevoelens nemen een loopje met me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:31

maar je dus ook niet zo boos meer maken! :)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 19:29

ja daar schiet ik weinig mee op, dat begrijp ik,
maar baal daar gewoon echt van omdat ik het A niet van hem had verwacht
en B hij weet heel goed hoe hun zijn

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:30

Laat het los. Laat hém los. Al gaat-ie iedereen in de buurt af hoe het met je gaat, daar moet jij je helemaal niet druk om maken. Verbieden kan je 't hem toch niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:32

Build a bridge and get over it.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:12

TS, al ligt hij elke nacht met haar te krikken en komt hij erachter dat ze de ware voor hem is, dat is zijn zaak, niet dat van jou. Op de manier waarop jij reageert ziet hij waarschijnlijk straks in dat jij kinderachtig bent en die volgens jou 'roddeltante' heel volwassen met de situatie omgaat. Je bereikt met jouw gedrag precies het tegenovergestelde van wat je wilt :)

Het is je ex. en zo te horen vind hij dat wel prima. Get over it and move on :) Dat doet hij ook.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 20:18

Cayenne schreef:
TS, al ligt hij elke nacht met haar te krikken en komt hij erachter dat ze de ware voor hem is, dat is zijn zaak, niet dat van jou. Op de manier waarop jij reageert ziet hij waarschijnlijk straks in dat jij kinderachtig bent en die volgens jou 'roddeltante' heel volwassen met de situatie omgaat. Je bereikt met jouw gedrag precies het tegenovergestelde van wat je wilt :)

Het is je ex. en zo te horen vind hij dat wel prima. Get over it and move on :) Dat doet hij ook.

:') sorry moest wel even lachen om het elke nacht met haar krikken.
zie ik nog niet zo gebeuren, maar goed, snap wel wat je bedoel hoor.
maar dat maakt niet dat ik er niet enorm van baal dat hij het via haar doet.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:23

eenitraM schreef:
Ik snap niets van je verhaal. Iets met ex en geen afscheid kunnen nemen? Ik zeg altijd: De beste manier om over een vent heen te komen is om onder een ander te gaan liggen. En: Als het de ware is, komt je hem vanzelf wel weer tegen.

Het ging niet goed in je relatie, dus laat het rusten.

Geen hand, maar een land vol.

Ik hoop niet dat jij veel exen heb _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:25

Kijk, jij hebt er gewoon de balen in dat het over is, logisch want je bent niet voor niks een stelletje geweest. Wees sterk en stap er overheen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:30

Alexandra_ schreef:
eenitraM schreef:
Ik snap niets van je verhaal. Iets met ex en geen afscheid kunnen nemen? Ik zeg altijd: De beste manier om over een vent heen te komen is om onder een ander te gaan liggen. En: Als het de ware is, komt je hem vanzelf wel weer tegen.

Ik hoop niet dat jij veel exen heb _O-

Je moest eens weten, Hé Martine. O:)

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:36

Giolli schreef:
eenitraM schreef:

Je moest eens weten, Hé Martine. O:)

eeehmm.. bah :')

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:00

Wat betreft de reactie van jou naar je ex: onvolwassen en dramatisch. Hij vraagt aan iemand hoe het met je gaat en wordt vervolgens verwijdert van fb, moet jou niet tegen komen en als hij rustig aan het carnavallen is wordt hij ook nog eens door je belaagd.
Als je dan even bekijkt wie wat doet:
Hij:
-vraagt aan de verkeerde persoon hoe het met je gaat
Jij:
-verwijdert hem van fb
-intimideert hem (je moet mij niet tegen komen)
-gaat bewust op hem af om hem vervolgens de wind van voren te willen geven

En dan heb je enorme problemen met een foto die op je telefoon staat, die je niet kan verwijderen en raakt daar ook van in de stress en weet niet wat je moet doen. Terwijl simpele oplossingen zijn:
-Koop een nieuwe telefoon
-Kijk niet meer naar de foto
-Laat je scherm maken zodat je de foto kan verwijderen
-Kijk naar de foto, gun jezelf tijd voor emotie en ga weer verder

Ik denk dat jij wel baat hebt bij bepaalde dingen op te schrijven. Eerst gewoon zoals je het voelt, met veel emotie. Dan rationaliseren en dingen op een rijtje te zetten. (Wat gebeurd er nu eigenlijk, wat kan ik veranderen etc.)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:39

Ipv boos worden dat hij via iemand anders (die jij niet mag) naar je vraagt, kun je het ook omdraaien en inzien dat hij blijkbaar bezorgd om je was. Dat hij dat aan de -voor jou- verkeerde persoon vraagt zou me dan niet uitmaken. Het gaat om het gebaar :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:28

Ik vind je voor een volwassen persoon die ook moeder is behoorlijk onvolwassen en gewelddadig.
met je exman had je ook al geweld gebruikt en bij hem wil je het ook al...gewoon negeren die man.
En word volwassen aub.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 15:36

liesjecryos schreef:
Ik vind je voor een volwassen persoon die ook moeder is behoorlijk onvolwassen en gewelddadig.
met je exman had je ook al geweld gebruikt en bij hem wil je het ook al...gewoon negeren die man.
En word volwassen aub.

ik bij mij exman geweld gebruikt?
nee hoor

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:40

jeetje, waar maak je je druk om.
steek je energie liever in je kinders.

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:46

Kiwipitje schreef:
Ik snap er echt de ballen niet van.

ik ook niet.
dacht eigenlijk dat ik naar een verhaal zat te staren van een 12 jarige (zo verwarrend dat het geschreven is), maar toen zag ik een stukje over kinderen voorbijkomen :\

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 16:55

hanny_jelke schreef:
liesjecryos schreef:
En word volwassen aub.

ik bij mij exman geweld gebruikt?
nee hoor

Jawe,je had ooit zelf gezegd dat je hem hebt bedreigd met een mes..staat in je berichten en ik heb het zelf ooit gelezen.
echt meid,geen man is het waard,zat nadere leuke mannen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:24

Denk om je kinderen en laat die mannen even voor wat ze zijn. Dat verdienen ze...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:05

Wie verdienen dat? die kinderen of die mannen? (als ik berichten van TS lees, vermoed ik beiden).

Ik zie deze ex trouwens ook met zijn maten een biertje drinken: Joh wat ik nu meemaak, je weet nog wel he, die H-J, waar ik tot een paar maand geleden mee samen was. Nou, ik maak me wat zorgen om haar en ik hoorde dat de buurvrouw we regelmatig contact met haar heeft. H-J heeft ooit de vader van haar kinderen met een mes bedreigd, dus ik durfde niet rechtstreeks haar te vragen hoe het nu gaat. Vandaar aan de buurvrouw gevraagd.

Nu kom ik op facebook en gaat ze me daar tekeer dat ik me niet met haar mag bemoeien en niet met die buurvrouw mag omgaan omdat dat een raar mens moet zijn. Dan blokt ze me volledig op FB en later zie ik haar in de stad weer. Komt ze op hoge poten naar me toe, maar ben maar omgedraaid. Nu zag ik op een internetforum dat ze allemaal vreemden vertelt wat ik allemaal wel en niet mag en dat ze eigenlijk nog gevoelens heeft voor mij.

Nu vraag ik je: wat moet ik met zo'n vrouw?

:+

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:11

Rocamor schreef:
Wie verdienen dat? die kinderen of die mannen? (als ik berichten van TS lees, vermoed ik beiden).

Ik zie deze ex trouwens ook met zijn maten een biertje drinken: Joh wat ik nu meemaak, je weet nog wel he, die H-J, waar ik tot een paar maand geleden mee samen was. Nou, ik maak me wat zorgen om haar en ik hoorde dat de buurvrouw we regelmatig contact met haar heeft. H-J heeft ooit de vader van haar kinderen met een mes bedreigd, dus ik durfde niet rechtstreeks haar te vragen hoe het nu gaat. Vandaar aan de buurvrouw gevraagd.

Nu kom ik op facebook en gaat ze me daar tekeer dat ik me niet met haar mag bemoeien en niet met die buurvrouw mag omgaan omdat dat een raar mens moet zijn. Dan blokt ze me volledig op FB en later zie ik haar in de stad weer. Komt ze op hoge poten naar me toe, maar ben maar omgedraaid. Nu zag ik op een internetforum dat ze allemaal vreemden vertelt wat ik allemaal wel en niet mag en dat ze eigenlijk nog gevoelens heeft voor mij.

zou zo maar kunnen :=

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 20:26

Rocamor schreef:

fijn dat je er zo over denkt, maar er zit wel een verhaal achte, en ja dat mes insident klopt,
en dat weet de ex waar we het nu over hebben ook, van mij zelf. dat hoeft hij niet van een ander te horen.
wel jammer dat dit nu zo tegen mij gebruikt wordt terwijl ik echt niet zomaar naar dat mes gegrepen heb.
maar ik met me leven voor me kinderen heb moeten vechten.

als je dan wil weten hoe het zit, kun je het vragen heb het liesjecryos ook via de PB uitgelegt, maar waarom zou ik het mensen uitleggen als ze er op deze manier toch al een oordeel over vellen?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:29

:=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:35

Dat je naar een mes grijpt terwijl je kinderen hebt en deze ex ook niet bepaald lief behandeld is voor mij onbegrijpelijk. Sjee, je zou maar bezorgd zijn om je ex, dat doe je dan ook geen 2e keer zeg

FemkeMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:46

hanny_jelke schreef:
nou sorry hoor maar het is in jullie ogen blijkbaar heel normaal omdat soort vragen bij iemand te vragen terwijl je 99% zeker weet dat er onzin uit komt?

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet normaal dat iemand van 23 jaar, met twee kinderen, haar hele privé situatie hier zo openlijk uit de doeken doet. Dit is het grote wereld wijde web, waar niets privé is. Je hebt de verantwoordelijkheid over 2 kinderen dat is nogal wat, maar je bent er zelf bij geweest, nu aan jou de taak om je als een volwaardig opvoeder te gaan gedragen.

Klagen over je ex zou je bij je vriendinnen moeten doen, in een gesloten ruimte. Of je maakt ergens een account aan waarop je niet te herkennen bent als je het echt heel graag op deze manier wilt delen. Incidenten over losse handjes van de vader van je kids nota bene horen niet geschreven te worden op een openbaar forum, want zeker op bokt zitten duizenden mensen die jij niet kent. Je kinderen worden groot, en dan kunnen ze dat soort zaken zelf allemaal terug lezen hier.

Veel sterkte en wijsheid toegewenst met de situatie, waarbij ik hoop dat jij je goed realiseert dat jij hét voorbeeld bent voor je kinderen waar zij hun referentiekader grotendeels op zullen moeten gaan baseren.

Groet, Femke