Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Volgens mij hebben ze hem toen wel meegenomen maar dat weet ik niet zeker eigenlijk..
toen dus gestopt! Maar das wel iets anders dan een ongeluk :p 
Toen ik een ongeluk had bevroor hij en stond hij er maar een beetje ongemakkelijk bij. Echt ontzettend sneu.. eilleen333 schreef:mala26 schreef:En waar ik mij helemaal aan kan irriteren is dat, zoals laatst, dan rij ik op de snelweg en komt er een ambulance aan met gillende sirenes en lichten en niemand die aan de kant gaat! Ik vindt dat zo onbeschoft, te belachelijk voor woorden.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ze soms erg slecht aan hoor/zie komen. Ik heb een kleine auto en zit vrij laag op de weg, waaardoor ik via mijn spiegels niet ontzettend ver naar achter kan kijken. Vaak hoor ik de sirene ook pas vrij laat (komt misschien door de windrichting ofzo?). Zeker met de radio aan...
Ik let altijd zo goed mogelijk op, en heb me tot nu toe altijd goed op tijd uit de voeten weten te maken. Ik overdrijf dan altijd een beetje. Hele auto in de berm (zat bijna vast), maar ik wil gewoon dat die mensen door kunnen rijden...