Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
( goed excuus ik werk vrijdag en zaterdag tot laat in de horeca
) [***] schreef:Ik slaap meestal rond (half) tien en om tien over zeven gaat de wekker.
Daarnaast heb ik mijn wekker altijd ook om vier uur s'nachts, want ik vind het heerlijk om dan wakker te worden en te bedenken dat ik nog lekker drie uur kan slapen.
Daardoor kom ik s'morgens ook goed mijn bed uit en blijf ik niet nog liggen nadat de wekker is gegaan.
Oh en in het weekend ga ik rond half 12 naar bed en dan blijf ik tot 9/10 uur liggen( goed excuus ik werk vrijdag en zaterdag tot laat in de horeca
)
ralphtdw schreef:[***] schreef:Ik slaap meestal rond (half) tien en om tien over zeven gaat de wekker.
Daarnaast heb ik mijn wekker altijd ook om vier uur s'nachts, want ik vind het heerlijk om dan wakker te worden en te bedenken dat ik nog lekker drie uur kan slapen.
Daardoor kom ik s'morgens ook goed mijn bed uit en blijf ik niet nog liggen nadat de wekker is gegaan.
Oh en in het weekend ga ik rond half 12 naar bed en dan blijf ik tot 9/10 uur liggen( goed excuus ik werk vrijdag en zaterdag tot laat in de horeca
)
Echt ???? Om 4 uur de wekker zetten en dan weer verder slapen.
. [***] schreef:Ik slaap meestal rond (half) tien en om tien over zeven gaat de wekker.
)