Help! Advies Gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:49

Pearlx schreef:
Superhaf schreef:
Als het voor de lol is, mag hij dat gerust doen. Daar ben ik niet zo moeilijk in.
Verder stuur ik zelf geen flirtberichten en reageer ik daar ook niet op.

Nee, maar is dat eerlijk tegenover Tinderjongen? Die al meer dan vriendschappelijke opmerkingen maakt en dus waarschijnlijk de date app gebruikt heeft om ook daadwerkelijk een date te krijgen?

Verder sluit ik me ook aan bij de post hierboven

Nee maar omdat ik in de 'war' was, moest ik eerst weten wat ik nu ga doen. Als ik er zeker over ben, vertel ik het hem.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:50

Nouja, jij ziet het zo, ik zie het anders :).
Als je niet bewust ernaar had gekeken, had je tinder wel meteen van je telefoon afgegooid als je vriendin er klaar mee zou zijn en zou je niet zelf nog effe berichten sturen.
Ik blijf erbij: wees eerlijk naar jezelf en je huidige vriend toe, kap ermee en ga dan lekker naar hartelust tinderen :). Vind het zoals anderen hier ook aangeven, een no-go :).

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:51

Superhaf schreef:
Nee maar omdat ik in de 'war' was, moest ik eerst weten wat ik nu ga doen. Als ik er zeker over ben, vertel ik het hem.

Beetje hypocriet vind je zelf niet? sorry hoor, en ben ik even goed bot, maar als je eerst wilt nadenken,en tot die tijd doodleuk doorgaat met contact met beide,ben je erg slecht en egoïstisch bezig.

Wees eerlijk naar hem toe,plaats van excuses verzinnen om dit goed te praten... Of verbreek de relatie of ga door en verbreek de onnodige flirtsites contacten etc...

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:51

Superhaf schreef:
Haar telefoon was leeg dus ze wilde het opmijn telefoon doen. Uiteindelijk kwam ik bij deze jongen en heb toen heel veel met hem gepraat, gewoon heel normaal. Toen heb ik mijn nummer gegeven en was alles nog steeds vriendschappelijk. Maar de laatste twee dagen, komen er 'flirtberichten', waar ik dus niet op inga.

Dan wordt het met het komen van die flirtberichten toch tijd om het af te kappen of in iedergeval te zeggen dat je een vriend hebt en niet gediend bent van flirtberichten. Of gaat het je juist om die aandacht?

Irene2

Re: Help! Advies Gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:53

Ik denk dat je ergens nog op zoek bent naar wat avontuur. Misschien kun je je huidige relatie eens onder de loep nemen. Als je nu al 'wat als' gevoelens hebt gaan die niet zomaar weer weg hoor ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:54

Weet je de vraag is niet wat moet je doen met de Tinderjongen... de vraag is hoe serieus is jou relatie met Bart. Je bent hartstikke jong er is niks op tegen om nu geen vaste relatie te hebben en lekker te flirten en te flikflooien met jongens. Bart klinkt als super aardige jongen maar als hij qua uiterlijk niet super aantrekkelijk is voor je terwijl je 18 bent... dan is het wel lastig om elkaar nog aantrekkelijk te vinden als jullie beide over de 40 zijn ... Uiterlijk is niet alles... maar iemand fysiek aantrekkelijk vinden is wel belangrijk in een relatie.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 11:57

Mioux schreef:
Superhaf schreef:

Beetje hypocriet vind je zelf niet? sorry hoor, en ben ik even goed bot, maar als je eerst wilt nadenken,en tot die tijd doodleuk doorgaat met contact met beide,ben je erg slecht en egoïstisch bezig.

Wees eerlijk naar hem toe,plaats van excuses verzinnen om dit goed te praten... Of verbreek de relatie of ga door en verbreek de onnodige flirtsites contacten etc...

Ik zoek geen excuses. Ik wil het hem vandaag ook gaan vertellen, zodra hij tegen mij gaat praten.
Maar ik ga geen overhaaste beslissingen nemen. Ik ga zo ook niet beide nog twee weken aan het lijntje houden. Maar om nou in een dag een beslissing te nemen...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:59

Superhaf schreef:
Ik zoek geen excuses. Ik wil het hem vandaag ook gaan vertellen, zodra hij tegen mij gaat praten.
Maar ik ga geen overhaaste beslissingen nemen. Ik ga zo ook niet beide nog twee weken aan het lijntje houden. Maar om nou in een dag een beslissing te nemen...

Denk dat je op zich al de keuze weet,t moment dat jij fysiek aangetrokken werd door die tinderjongen, en er mee begon te chatten en nr's uitwisselen en nu twijfelt, is al op zich een keuze. Dan zegt je hart dus dat je relatie in principe niet genoeg is voor je,of niet genoeg bied. Anders dan had je nu geen twijfels..

Enige wat ik je nog mee wil geven,je weet wat je hebt en bij de andere jongen is het meer fysiek begrijp ik? Dus elkaar kennen is nog niet helemaal gebeurd,het kan best zijn dat je na enkele weken chatten of bellen of iets,volledig afknapt. Het is beide een risico, maar ik zou geen week wachten met de beslissing.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 12:01

Evelijn schreef:
Weet je de vraag is niet wat moet je doen met de Tinderjongen... de vraag is hoe serieus is jou relatie met Bart. Je bent hartstikke jong er is niks op tegen om nu geen vaste relatie te hebben en lekker te flirten en te flikflooien met jongens. Bart klinkt als super aardige jongen maar als hij qua uiterlijk niet super aantrekkelijk is voor je terwijl je 18 bent... dan is het wel lastig om elkaar nog aantrekkelijk te vinden als jullie beide over de 40 zijn ... Uiterlijk is niet alles... maar iemand fysiek aantrekkelijk vinden is wel belangrijk in een relatie.

Dat klopt. Maar qua karakter vind ik hem zo leuk. Bijna precies wat ik zocht. En hij is ook echt de eerste jongen waarbij ik dat denk.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:02

Superhaf schreef:
Evelijn schreef:

Dat klopt. Maar qua karakter vind ik hem zo leuk. Bijna precies wat ik zocht. En hij is ook echt de eerste jongen waarbij ik dat denk.

Maar je kent hem nog niet in het echt? en je kent hem nog niet zolang, hoe weet je dan zeker dat hij is wat je zoekt?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:02

Mioux schreef:
,je weet wat je hebt en bij de andere jongen is het meer fysiek begrijp ik?

Weet ze wel wat ze heeft? Ze heeft maar 2 maanden met huidige vriendje.
Daarnaast fysiek is toch ook niet onbelangrijk... als dat bij de huidige niet goed zit...

TS, waarom zoek je niet lekker verder naar een jongen die uiterlijk en innerlijk aantrekkelijk voor je is?

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:04

Het feit dat je een Tinder account aanmaakt terwijl je een relatie hebt vind ik echt not done :( . In mijn ogen heb je daar niets te zoeken wanneer je een relatie hebt.
Dus mijn mening: je verbreekt meteen het contact met je Tinder 'scharrel' of je stopt met je huidige relatie.

Je kunt wel zeggen dat het allemaal vrij onschuldig is, maar het hoort gewoon niet als je een relatie hebt....
Misschien ben ik nog van de oude stempel en te burgelijk voor dit soort dingen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:05

Evelijn schreef:
Mioux schreef:
,je weet wat je hebt en bij de andere jongen is het meer fysiek begrijp ik?

Weet ze wel wat ze heeft? Ze heeft maar 2 maanden met huidige vriendje.
Daarnaast fysiek is toch ook niet onbelangrijk... als dat bij de huidige niet goed zit...

TS, waarom zoek je niet lekker verder naar een jongen die uiterlijk en innerlijk aantrekkelijk voor je is?

In die 2 maanden heb je wel elkaar,althans neem ik dan even aan,ervoor ook gekend... En je bent er nu mee dus je weet wat je op dit moment heb,dat bedoel ik er mee :)

En dat als zij zich niet fysiek aangetrokken voelt tot Bart, dan mist ze toch wat in haar relatie en als je wat mist lijkt mij de keuze vrij makkelijk...

En ben net zoals Lizzy misschien ouderwets,maar als je een relatie hebt vind ik dat je niks te zoeken hebt op een dating app of site. Ze kon ook na het gebruik van haar vriendin erop,het eraf gooien.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:06

Superhaf schreef:
Evelijn schreef:

Ik begrijp dat je deze jongen nog niet in het echt hebt gezien? Ik hoop dat je heel goed door hebt dat mensen tijdens het chatten zich prima voor kunnen doen als de perfecte gozer (in het echt trouwens ook) en als je dan eenmaal meer interesse toont of het aan maakt, een keer flikflooit met ze etc dan zijn ze al een stuk minder charmant en komt het echte karakter naar buiten. Niet om deze jongen af te kraken, maar zie je wat je doet? Je trekt je huidige relatie in twijfel voor iemand die je eigenlijk helemaal niet kent. In een chat kan iedereen zich voor laten komen als een geweldig persoon.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:09

Ik vind dat sommige wel erg veel waarde hechten aan een verkering van twee maanden van een 18 jarige. Ik denk dat haar uitstapje naar Tinder en het feit dat ze haar vriend niet fysiek aantrekkelijk vindt... eerder zou wijzen op dat haar huidige vriendje binnenkort haar ex is.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 12:11

Superhaf schreef:

Dit haat trouwens over mijn huidige vriend, niet over tinderjongen.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:11

Evelijn schreef:
Ik vind dat sommige wel erg veel waarde hechten aan een verkering van twee maanden van een 18 jarige. Ik denk dat haar uitstapje naar Tinder en het feit dat ze haar vriend niet fysiek aantrekkelijk vindt... eerder zou wijzen op dat haar huidige vriendje binnenkort haar ex is.

De verkering van twee maanden van deze 18 jarige betreft wel een jongen, een persoon. Of je nou 18 bent of 50, het twee maanden hebt of 5 jaar. Het doet pijn erachter te moeten komen dat je vriendin met andere jongens chat en al helemaal als dat ook de reden is dat je relatie over is. En dat vind ik niet kunnen tegenover deze jongen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:12

Evelijn schreef:

Dus jij vind in principe,dat ook al heb je een relatie van "maar 2 maanden" het oke is als je partner op een datingsite rondneust,chat met andere en vervolgens nr's uitwisselt? Kan me niet voorstellen dat je het oke vind...

Ben t met pearlx eens, hoelang je een relatie hebt maakt niet uit,je hebt een relatie punt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:14

nou... als het niet goed zit moet je dat toch op een manier achterkomen... verdriet hoort ook bij het leven

nee.. als je een goede relatie hebt snuffel je niet rond op een datingsite en wissel je niet nr's uit met jongens die denken dat je single bent... MAAR heeft de TS wel een goede relatie?

Ik zeg toch niet... blijf lekker in je relatie met Bart en ga maar vreemd met wie je wil... want ach je bent maar 18...
het is eerder... je bent 18... en kennelijk is een vaste relatie nu nog niet waar je aan toe bent... dus maak het uit... en ga lekker flirten en flikflooien met anderen.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-14 12:18

Mioux schreef:
In die 2 maanden heb je wel elkaar,althans neem ik dan even aan,ervoor ook gekend... En je bent er nu mee dus je weet wat je op dit moment heb,dat bedoel ik er mee :)

En dat als zij zich niet fysiek aangetrokken voelt tot Bart, dan mist ze toch wat in haar relatie en als je wat mist lijkt mij de keuze vrij makkelijk...

En ben net zoals Lizzy misschien ouderwets,maar als je een relatie hebt vind ik dat je niks te zoeken hebt op een dating app of site. Ze kon ook na het gebruik van haar vriendin erop,het eraf gooien.

Ik weet inderdaad wat ik nu heb. En ik denk dat ik zo'n jongen niet snel meer vind.
Het duurde ook wat langer voordat we officieel een relatie hadden omdat ik twijfelde of ik wel klaar was voor een serieuze relatie. Toen heb ik er toch voor gekozen om het wel te doen omdat ik zeker zou weten, dat als ik het niet zou doen. Ik spijt zou krijgen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:20

Dus die keuze is er nu ook,ga je verder met de jongen waarvan je weet wat je eraan hebt? Ben je gelukkig met die jongen of gelukkig vóór je de tinderdateingapp op ging? Of zeg je ik ga uit elkaar en kans is dus ook erin dat die jongen op de datingapp en sms, helemaal niet is hoe hij zegt dat hij is...

Het is een keuze die je zelf moet maken,maar denk ook aan de gevoelens van andere die in dit cirkeltje mee spelen

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:21

Superhaf schreef:
Dat is niet hoe ik het bedoel. In die tijd dat ik met mijn vriend kreeg, heb ik ook een andere jongen leren kennen via vrienden. Hij was meer mijn type dan mijn huidige vriend maar heb hem ook verteld dat ik vrienden wilde blijven omdat ik eigenlijk al een vriend had, het was toen nog niet officieel.

Klinkt voor mij ook alsof Bart niet de grote liefde is: je wijst iemand niet af omdat je toevallig al met iemand samen bent, maar wel omdat je van die ander houdt.

Ik zou zeggen: open kaart spelen met beide, en dan zien wat ervan komt. Mss dumpt Bart je, mss wil ie toch voor je vechten (niet letterlijk hopelijk) en moet jij kiezen, en mss wil tinderboy je ondanks je relatie toch proberen te veroveren, mss is ie kwaad, of mss wil ie gewoon vrienden blijven. Dus zo erg zal het al niet worden.

Heb ook (lang geleden) nog een periode gehad dat ik voor 2 jongens gevoelens had, ben met beide altijd eerlijk geweest, uiteindelijk is het met geen van beide iets geworden, maar we bleven in die "twijfelperiode" wel alle 3 goede vrienden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:23

Je hebt die keuze gemaakt, gedraag je er dan ook naar. Als je nu merkt dat je het toch niet kan, laat Bart dan gaan en geef hem de kans om iemand te vinden die 100% voor hem gaat.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:24

Houden van vind ik wel erg veel gezegd binnen 2 maanden in een relatie :).

Maar idd, wat iemand anders zegt, dat het waarschijnlijk inhoudt dat het binnenkort haar ex is, ben ik het mee eens. Maar dat zijn de meesten hier ook :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:25

Ik vind dat er nu wel erg makkelijk wordt gepraat om maar gewoon de relatie te verbreken met Bart.

Ook ik vind mijn vriend qua uiterlijk niet aantrekkelijk. En ik zie vaak genoeg 'knappere' jongens. MAAR.. ik heb geen relatie met hem om z'n uiterlijk. Hij is echt de liefste en leukste jongen die ik me kan voorstellen en ik ben gelukkig met hem. En dat ik hem niet de knapste vind betekent nog niet dat ik me niet (fysiek) tot hem aangetrokken voel. Ik heb nu 2 jaar met hem trouwens.
Ik snap ts ook wel een beetje, qua twijfelen, dat herken ik wel. Ik heb ook wel eens m'n twijfelmomentjes (gehad). Al was dat niet na 2 maanden al. Maar mijn tip is om er met je vriend over te praten. Dat doe ik ook altijd bij mijn twijfelmomentjes en het helpt. Mijn vriend is dan ook wel extreem goed in over gevoelens praten ;)
En gooi die Tinder jongen van je telefoon af.