SmartTV, wat moet je ermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:22

Je kan ook een externe harde schijf met films etc erop aansluiten en die dan bekijken. :)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 01:19

Lidewijke schreef:
Je kan ook een externe harde schijf met films etc erop aansluiten en die dan bekijken. :)

Eeecht?!?!!

Dat is echt top!
Heb net m'n sleutelbeen gebroken dus zit wel een paar weken thuis! En heb al allemaal films op m'n extHS staan, alleen nog nooit gekeken :D

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:27

Astaloca schreef:
Philips heb je GEEN Netflix! is nog niet beschikbaar..

Ik heb toch echt al maanden een Philips SmartTV met Netflix hier :) Werkt perfect.
Wat ook handig is bij mijn TV is dat er twee USB aansluitingen in zit - kan dus films of TV series op vanaf USB stick of harde schijf op de TV kijken ! Chromecast past er ook op (HDMI/USB)

Floor_x

Re: SmartTV, wat moet je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 15:52

Ja ik heb 2 externe harddisks.
Één daarvan zit standaard in m'n computer, maar heb nog een kleintje van 500gig waar ik niks mee deed dus daar heb ik nu allemaal films opgegooid en in m'n tv gedaan.

Ik heb inderdaad ook 2 USB poorten.
Ik heb nu m'n dolby surround dvd speler erop aangesloten en een externe harde schijf.
Dit weekend even de digitenne aansluiten.

Wat kan je met een HDMI kabel?

Tazzey

Re: SmartTV, wat moet je ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 16:13

Je moet alleen even opletten want niet iedere smart TV ondersteunt alle formaten. Mijn 3D smart TV ondersteunt wel een heleboel maar ik merk dat de mediaplayer het toch net even iets beter streamt dan de TV zelf.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 16:26

Wij hebben de 55 inch sinds een maandje.. Vriend wou hem zo graag, terwijl onze oude 40 inch heel goed ging.. Wat kan je er mee, nou als je een 3d lezer hebt kun je er 3d films op kijken. Je kan er mee skypen. Je kan hem met je pc of ipad linken. En verder.. Geen idee, ik kijk er televisie op, geen idee wat hij allemaal nog kan, vast een hoop. :+