Gevaarlijk duo in winschoten eo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:17

Je kan ook overdrijven :') Meer dan je deuren op slot houden kan je toch niet doen. Er wonen 16,77 miljoen mensen in ons land dus de kans dat ze precies jou moeten hebben is echt heeeel klein.
En je weet toch niet waar ze zitten, misschien zitten ze ondertussen al wel in Amsterdam.. ik woon in Enschede, en hier hebben ze zich ook opgehouden, de vrouw is zelfs afkomstig uit mijn woonplaats.

Het zal mijn aangeboren twentse nuchterheid wel zijn, het is dat ik gigantische kiespijn heb maar anders had ik er niet minder om geslapen ;)

Het is wel verbazingwekkend haast, hoelang zo'n stel voortvluchtig kan zijn.. Ik hoop dat ze niet nog meer schade gaan aanrichten.

Destination

Re: Gevaarlijk duo in winschoten eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:20

De ouders van die jongen zitten op last van de politie ondergedoken. Ze vinden het vreselijk, maar hij zal altijd hun zoon blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:20

Ik vraag me wel af waar ze verblijven/slapen.
Lijkt me dat ze niet zomaar een hotel kunnen binnenlopen.

Ben het ook wel een beetje met Jaime_ eens, meer dan je deur op slot doen kun je niet doen, in "paniek" raken heeft weinig zin.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:25

KoudbloedKim schreef:
Ik vraag me wel af waar ze verblijven/slapen.
Lijkt me dat ze niet zomaar een hotel kunnen binnenlopen.

Ben het ook wel een beetje met Jaime_ eens, meer dan je deur op slot doen kun je niet doen, in "paniek" raken heeft weinig zin.

Ze kunnen zich ongevraagd ergens onderdak verschaffen, er was ook al gezegd niet de deur voor onbekenden open te doen en niemand binnenlaten die om onderdak vraagt.
Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:26

In de auto denk ik, dat lijkt me het veiligst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:27

Ik zou me er maar niet al te druk om maken...

Ik dacht vanmorgen ook wel even toen ik om half 8 naar de manege fietste door het bos om de paarden eruit te doen. Mm straks zitten ze hier. Maar dan kan je jezelf wel helemaal gek maken ze kunnen overal wel zijn..

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:28

Heb ook heerlijk geslapen.

En hoop alleen dat ze super snel worden opgepakt omdat het zoveel onrust veroorzaakt.
Maar het gaat echt langs mij heen ook als ze zouden zeggen dat ze hier in dorp zijn, kans is zo klein.
En hier valt niks te halen :) :)

En hopelijk vanavond geen last van de helicopter.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:29

Jeetje.. Al heel jong "verknipt" dus.

En dat meisje? Is daar iets bekend over?

Voor zijn (pleeg)ouders moet dit een nachtmerrie zijn..

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:29

eng idee dat ze 'los' rondlopen :(
maar die meid is nog maar 19!! een jaartje ouder dan ik :oo

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:30

Ik vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat ze deze twee oppakken. Duurt echt wat te lang al zeg ik het zelf, hoop dat niet nog meer mensen het doelwit worden van deze 2. Wat bezielt ze zeg, en waarom??!!

Ze moeten ook precies in de media gooien waar ze zoeken, dan weten deze twee dat zelf ook meteen. :') Zul je denken hoe meer mensen het weten en meekijken des te eerder zijn ze gepakt.. nou niet dus dat blijkt wel.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:31

Ze kunnen zich inderdaad overal wel ophouden, misschien houden ze zich voorlopig zelfs wel even "gedeisd". Tussen de vorige geweldplegingen zaten ook meerdere dagen.

En nee, die lui slapen vast niet in een hotel :D

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:32

No_No schreef:
Jeetje.. Al heel jong "verknipt" dus.

En dat meisje? Is daar iets bekend over?

Voor zijn (pleeg)ouders moet dit een nachtmerrie zijn..

Dat meisje is 19, komt uit Enschede en zat o.a. op speciaal onderwijs. Verhaal gaat dat ze het thuis moeilijk heeft gehad/mishandeld is. Hoe ze een relatie heeft gekregen met die engerd is me onduidelijk.

Lanphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:34

Ik hoop dat ze snel gepakt worden. Heb op nog geen 500 mtr van die gijzeling gezeten... 3 boerderijen verder en mijn ouders waren het haasje. Maar ze verschaffen zich gewoon toegang op welke manier dan ook. En of dat nou je huis is of een caravan op een verlaten camping.
Ik snap echt niet dat je zo van het padje kunt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:34

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:35

Ja poeh, ik zei ook al tegen m'n vriend: zijn ze zo jong, en nu al geen toekomst meer. Hoe sneu eigenlijk.
Ik ben benieuwd waar ze nou zitten, als ze maar niet naar hier komen haha :) en snel gepakt worden!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:38

WinSel schreef:
Ze zoeken Winschoten Westerlee midwolda enz en las net ook dat AT met hoge snelheid op A7 richting hoogezand gingen

Ben ik even blij dat ik vannacht bij mijn zus in Amsterdam heb geslapen en niet in mijn eentje in Hoogezand (woonplaats)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:39

Met al die verkondiging op radio en tv over de klopjachten zullen ze wel gek zijn als ze dan op de zelfde plek blijven zitten.. Heel fijn dat de politie opzoek is en er in het nieuws over gepraat wordt, maar handig is het volgens mij niet. :n

Wat voor auto hebben ze eigelijk? Kan er zo snel niets over vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:41

Gister was er in Almelo in een kleini winkelcentrum ook veel politie en onrust, ik schrok wel even.

Lanphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:43

Froukje1993 schreef:
Met al die verkondiging op radio en tv over de klopjachten zullen ze wel gek zijn als ze dan op de zelfde plek blijven zitten.. Heel fijn dat de politie opzoek is en er in het nieuws over gepraat wordt, maar handig is het volgens mij niet. :n

Wat voor auto hebben ze eigelijk? Kan er zo snel niets over vinden..

Volgens de laatste berichten een blauwe honda crv

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:43

Echt bizar dit. :\ Hoe kun je zo enorm ontsporen.. En vooral; waardoor? Wist overigens niet dat het een stelletje was, dacht dat ze broer en zus waren. Hoop dat ze ze snel op kunnen pakken, nog meer slachtoffers kunnen we er echt niet bij hebben. De politie in Duitsland werkt hopelijk ook goed mee, want daar zullen ze nu zeker zitten.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:44

waarschijnlijk komt dit juist ook in de media van de "zoekplaatsen" om mensen in te lichten, zodat buurtbewoners niet in paniek raken waarom er zoveel politie aanwezig is :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:45

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:45

Nou ik woon ook hier in het oosten en ik moet zeggen, het heeft me vannacht wakker gehouden. Echt geen lekker idee.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:46

Gewoon een real-life Prison Break :') Wel creepy, je zou ze maar tegen komen. :\

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:48

Dank! Dan weet ik iig ongeveer waar op te letten. Beter een keer de politie bellen als je de auto ziet en er zitten toch andere mensen in omdat ze van auto gewissled zijn, dan dat ze naast je staan bij het stoplicht en ze rijden je zo voorbij :=