Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnneXxX schreef:Naar stal ga ik 9 van de 10 keer met de auto....en het is maar 1.5km.
Lara_Silver schreef:alleen maar nog de auto, ook toen ik vorig jaar op één kilometer afstand van mijn werk woonde..
$ of 5 dagen werken in de week... zeg 20-25 euro in de week. Ping, kassa. Auto is maar een beetje sneller omdat we bijna 10 minuten lopen van de parkeerplaats naar de werkplek. Fietsenstalling ligt gunstiger.
en dan pak ik wel de auto. Naar mijn werk ga ik ook met de auto (35 km van huis), maar fiets ik het laatste stukje. Het is namelijk een drama om in de spits de stad in/uit te komen. Daarom parkeer ik vlak buiten de stad en fiets dan vrolijk alle files voorbij

Vooral als de hond mee mag, die vind het leuk om mee te rennen en ik vind het leuk om hem om me heen te hebben dartelen.
Dat doe ik vaak te voet.

Daar komt dan nog bovenop dat ik gewoon te lui ben om te fietsen
Rex_Rolfo schreef:AnneXxX schreef:Naar stal ga ik 9 van de 10 keer met de auto....en het is maar 1.5km.Lara_Silver schreef:alleen maar nog de auto, ook toen ik vorig jaar op één kilometer afstand van mijn werk woonde..
Die eerste 2-3 km zijn zo slecht voor de auto, heb je meer slijtage dan 200 - 300 km met warm motorblok.

Konstantine schreef:Ik fiets alleen naar het station of de bushalte. Heb een studentenov en die gebruik ik ook lekker zo lang het nog kan!
Verder haat ik fietsen, dan kom je helemaal bezweet en met vernacheld haar aan, dag hoor.
. Ik heb mijn mama's fiets gepikt als goed voornemen, nu staat-ie hier wel best en haalt ze 'm bij mij op als ze 'm nodig heeft 
.