Daarom niet te moeilijk erover doen en gewoon leuke kleding aantrekken die je normaal ook zou dragen. Ook niet extreem gaan uitpakken met je make-up oid. Blijf gewoon lekker jezelf en de rest komt vanzelf.
Zal ik zeker doen
martinique
Geplaatst: 24-02-14 23:45
Je bent pas 16? Je moet gewoon jezelf zijn, zo te zien heb je op die foto een leuk shirt aan en ben je zelfverzekerd, en meiden die zelfverzekerd zijn vallen meestal het meest op. Sexy vind ik iets wat je niet moet willen zijn als je zo jong bent. Op date gewoon beetje make up, je haar leuk doen, leuke kleren aan die je misschien niet elke dag draagt, komt dan helemaal goed. Veel plezier op die roze wolk!
Muntdrop: dat weet ik nog niet dat gaan we nog bespreken maar zal je op de hoogte houden. Martinique: plezier op die roze wolk komt wel goed en wat je al zegt make-up en kleding en zelfverzekerd ben ik ook
Anoniem
Geplaatst: 24-02-14 23:50
Helemaal lekker jezelf zijn Als iemand mij leuk vind, moet ie er ook mee dealen dat ik in afgetrapte schoenen, modderbroek, paardenjas en uitgezakt haar over straat ga. Dat ben ik, en zo moet iemand mij leuk vinden. Zo ook voor jou, en dan komt het zeker goed!
Inderdaad gewoon lekker aandoen wat je normaal ook aan zou doen. Natuurlijk kan je voor een date wat meer uitpakken, maar beperk dat tot je favoriete shirtje en je favoriete rokje/broek. Gewoon netjes en verzorgd voor de dag komen in kleding die jij comfortabel vind en waar jij je mooi in voelt.
Het is leuk als iemand je er geweldig uit vindt zien dankzij de kleding die je draagt, maar het is beter als iemand je geweldig vindt ondanks de kleding die je draagt
Zelfverzekerde meiden (ook weer niet te) die zichzelf zijn, vinden jongens volgens mij een stuk sexy'er dan zogenaamde zelfverzekerde meiden die bomvol make-up zitten en zich als goedkope dellen kleden zegmaar