En elke vergelijking die "niet in het kraampje past" of niet geloofwaardig weerlegt kan worden gaat een rare zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naomi_1998 schreef:romyloverrr schreef:Sorry maar dat vind ik echt een héle rare vergelijking?Ze wilde bijvoorbeeld een cap van 200 euro voor mji kopen, maar ik vond die van 100 duur zat.
Ben ik dan ook ondankbaar omdat ik die van 100 heb gepakt?Lijkt er meer op dat je daarmee nog even wilt duidelijk maken hoeveel geld jullie hebben.

Dan heb je niet zo'n stress van inpakken. Lekker 3 dagen zwemmen in een relaxed tropisch zwembad met sauna e.d. en dan weer naar huis. Ik vind het prima 
)
maar wij doen altijd relax twee weken op het strand of zwembad liggen, heerlijk. Moet er ook niet aan denken om bijzondere dingen te bekijken of door de bergen te wandelen 
Maar nee mij blij maken met een museum ofzo
echt niet.
ga ik gerust 3 weken weg, lekker naar Amerika of een ander ver land en ja het is lang vliegen en je krijgt een houten kont. Maar alle dingen die ik inmiddels gezien heb van de wereld pakt niemand mij meer af. Nu scheelt het natuurlijk dat je dan zelf kunt kiezen. Maar schrijf op vakantie gaan voorlopig nog niet af! Geloof mij als je zelf mag kiezen dan kan het een stuk leuker zijn dan gezellig met het gezin op de camping
)
Daarbij kunnen mijn ouders niet echt goed overweg met elkaar en met mijn broer en mij als we te lang samen zitten.. We hebben niet echt onze eigen ruimte, waardoor er vaak ruzie is.
heb de hele vakantie met een supershet aan het werk kunnen gaan, heel veel bereikt, op het superdeluxe huis van mijn oom en tante gepast, was echt heel erg leuk!
Ik verhuis naar andere landen en daar woon ik dan, op dezelfde plek blijven? Neuh moet er niet aan denken! 
.