Ik kan ook nooit een bril gaan "zoeken", ik moet meteen zoiets hebben van "Ja, deze is het!" Anders wordt het 'em niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb er twee van Spijkers&Spijkers, een 29 euro montuurtje, een Karen Millen (tortoise, groot), een Osiris (vlindermodel met panterprint) en mijn laatste en eigenlijk mijn favoriet van allemaal is een transparant Emporio Armani montuur
2a54z6e45r6r schreef:M_hartje_M schreef:Ik heb eentje van DKNY en al zeg ik het zelf... vind hem heel leuk (staan)![]()
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5979_n.jpg
Wow, zo wil ik meteen die bril ook passen maar die gaat me niet afgaan qua kleur![]()
Staat je echt super

moet nu 4 maart wéer nieuwe glazen ophalen. Word er zó moe van, het is echt rete irritant. Heb sinds een jaar ook steeds migriane wat erg achter m'n rechteroog zit, dus ben bang dat het binnenkort weer een bezoekje oogziekenhuis wordt om wederom te meten.
het is een jaar of 2 geleden begonnen met een soort rare trekken in m'n oog. Daarna begon het geschommel in de sterkte en kwam er migraine bij. Hoop ook dat het wel een keer overgaat
het is ook gewoon rete irritant om de ene keer wel de ondertiteling op de TV te kunnen lezen, en een paar uur of dag erna ineens niet meer.
niet zwart, dat zou te hard zijn voor mij. Gezien mijn blonde haartjes. Zal eens kijken of ik ergens een foto van mij met bril kan vinden
Daag zuur verdiende centjes, wil iemand misschien nog een montuur van me kopen?
Ik heb mijn oude bril maar weer opgezet, met nieuwe glazen uiteraard.