Vind het alleen lastig wat ik erop moet zetten
Wat doen de andere bokkers? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat doen de andere bokkers? Warboel schreef:Meestal doe ik niet mee aan kaartenacties maar stuur mij het adres ook maar!
Vind het alleen lastig wat ik erop moet zettenWat doen de andere bokkers?

Miriam91 schreef:Of je zorgt ervoor dat zijn verjaardag, waar hij zo tegenop ziet, uiteindelijk erg blijkt mee te vallen en dat hij weer wat meer licht gaat zien! Het kan 2 kanten op
TS mag ik ook het adres?
IZEP schreef:Een kaartenactie is heel hartstikke lief natuurlijk. Ik vraag me alleen af of je hem niet beter gewoon met rust kunt laten op zijn verjaardag. Voor hem is het een zware dag, hij kruipt waarschijnlijk het liefst diep onder de dekens en wil helemaal niet bezig zijn met jarig zijn. Indien hij vervolgens een berg kaarten krijgt wordt dat jarig zijn alleen nog maar extra getriggerd. Misschien doe je hem meer plezier met respecteren dat hij er niet mee bezig wilt zijn?
Kentaro schreef:Ik heb gedaan dat ik het zo ontzettend naar vind dat alles hem tegen lijkt te zitten, maar dat ik hem toch een fijne verjaardag toe wil wensen en dat ik van harte hoop dat de komende jaren hem meer geluk gaan brengen.
. Ben benieuwd wat hij er van vind.